۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶

گزارش تمرين تيم ملي

مصدوميت اشکان دژآگه و حضور بهنام محمودي، بازيکن پيشين تيم ملي واليبال از مهمترين اتفاقات تمرين امروز تيم ملي فوتبال کشورمان بود.
کد خبر : ۸۳۲۵۹
" صراط ورزشی "- تمرين صبح امروز شنبه تيم ملي فوتبال کشورمان که از ساعت 11 در کمپ تيم‌هاي ملي آغاز شده بود تحت تاثير حضور علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي قرار داشت که دقايقي به خاطر حضور ايشان اين تمرين متوقف شد.

پس از لحظاتي کي‌روش و کاپيتان‌هاي تيم ملي به نمايندگي از ساير ملي پوشان به سمت لاريجاني رفتند و هدايايي را دريافت کردند و ساير بازيکنان پس از شنيدن صحبت‌هاي رئيس مجلس تمرينات آماده سازي خود را ادامه دادند.

در اين تمرين بهنام محمودي، کاپيتان پيشين تيم ملي واليبال حضور داشت که علاوه بر حضور در محل تمرين تيم فوتبال در محل تمرين تيم ملي فوتسال هم حاضر شد.

وي در جمع خبرنگاران ابراز اميدواري کرد تيم ملي ايران بتواند با برتري مقابل کره جنوبي راهش را براي صعود به جام جهاني هموار کند.

در ادامه زماني که ملي پوشان قصد انداختن عکس يادگاري با رئيس مجلس و همراهانش را داشتند بين تعدادي از عکاسان درگيري لفظي به وجود آمد که با دخالت ساير نفرات اين مشکل برطرف شد.

مصطفي قنبرپور، سرمربي تيم فوتبال نونهالان ايران و دو خانم که از همراهان علي لاريجاني بودند از ديگر حاضران در اين تمرين بودند.

تمرين ساعت 12:15 به پايان رسيد و ملي پوشان در حاليکه به سمت اتوبوس مي‌رفتند با مسئولان فدراسيون هم ديدار و گفتگو کردند. در اين شرايط مسئول روابط عمومي فدراسيون فوتبال با برخورد زشت خبرنگاران را از ملي پوشان دور کرد به طوري که بعضي از آنها اعلام کردند مگر همراه ما بمب است که اين گونه برخورد مي‌کنيد!

اين در حالي بود که خبرنگاران قصد مصاحبه با ملي پوشان را نداشتند و تنها مي‌خواستند با آنها احوالپرسي کنند که با اين برخورد زشت مسئول روابط عمومي و يکي از مسئولان کمپ مواجه شدند.

همچنين برخلاف روزهاي گذشته در پايان تمرين اجازه مصاحبه خبرنگاران با سه ملي پوش داده نشد و همچنين اعلام شد تمرين فرداي تيم ملي پشت درهاي بسته است و خبرنگاران براي پوشش خبري و تصويري اين تمرين به کمپ نيايند.

در پايان تمرين سيد مهدي رحمتي با لباس يکدست قرمز به سمت اتوبوس تيم رفت ضمن اينکه اشکان دژآگه هم به دليل مصدوميتي که با آن مواجه شده بود با ماشين شخصي سرمربي تيم ملي راهي درمانگاه شد.

منبع: ورزش سه