۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵

سخنرانی‌رهبری‌درجمع‌دانشجویان‌پایان یافت

سخنرانی رهبر انقلاب در جمع جوانان و دانشجویان خراسان شمالی لحظاتی پیش به پایان رسید.
کد خبر : ۸۳۴۰۹

به گزارش صراط، صبح یکشنبه 23 مهرماه و در پنجمین روز از سفر رهبر انقلاب شش هزار و 100 نفر از جوانان و دانشجویان خراسان شمالی در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار که ساعت 10 صبح امروز آغاز شد ابتدا سه نفر از دانشجویان خراسان شمالی در مورد مسائل پیش روی جوانان و دانشجویان صحبت کردند و پس از آن سخنرانی رهبری آغاز شد.

رهبر انقلاب حدود یک ساعت در زمینه‌های مختلف با جوانان و دانشجویان خراسان شمالی صحبت کردند و سخنرانی ایشان نیز دقایقی قبل در میان شعارهای شرکت کنندگان در این مراسم به اتمام رسید.

بر اساس اعلام مسئولین کمیته جوانان و دانشجویان خراسان شمالی در این دیدار سه هزار و 500 دانشجو، یک هزار و 900 نفر جوان از اقشار مختلف و 700 نفر دانش‌آموز حضور داشتند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای چهارشنبه 19 مهر ماه برای انجام سفری هشت روزه وارد خراسان شمالی شدند و در مدت حضور خود در این استان علاوه بر حضور در بجنورد، با مردم شهرستان‌های اسفراین و شیروان نیز دیدار می‌کنند.

دیدار با مردم اسفراین صبح شنبه انجام شد و مراسم دیدار اهالی شهرستان شیروان نیز با رهبری انقلاب دوشنبه 24 مهر ماه صورت می‌گیرد.

علاوه بر دیدارهای عمومی مردمی، رهبری انقلاب در مدت حضور خود در خراسان شمالی با اقشار مختلف مردم از جمله نیروی مسلح، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، جوانان و دانشجویان، نخب‌گان و ...  دیدار اختصاصی خواهند داشت.

منبع: مهر