۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۴

پهپاد ایوب قدرت حزب‌الله را نشان داد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روزی رژیم جعلی صهیونیستی تمام توان نظامی خود را به رخ کشورهای اسلامی می‌کشید، اما امروز پهپاد حزب‌الله بر فراز تأسیسات هسته‌ای اسرائیل رخ‌نمایی می‌کند.
کد خبر : ۸۳۵۱۳

به گزارش صراط، عباسعلی منصوری با اشاره به پیام‌ نفوذ پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز تأسیسات هسته‌ای اسرائیل اظهار داشت: با پرواز چند ساعته این پهپاد شاهد توانمندی برادران حزب‌الله در محور مقاومت بودیم.

وی افزود: آنچه مهم است اینکه روزی رژیم جعلی صهیونیستی تمام توان نظامی خود را به رخ کشورهای اسلامی می‌کشید، اما امروز حزب‌الله قادر است که دورترین نقاط مرزی فلسطین اشغالی را رصد و اطلاعات فوق‌العاده‌ای را به دست آورد.

نماینده کاشان در مجلس خاطرنشان کرد: نفوذ پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز تأسیسات هسته‌ای اسرائیل نشان از اعتماد به نفس، توانمندی بالا و خطرپذیری رزمندگان حزب‌الله دارد.

منصوری با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان تصریح کرد: در رویارویی اطلاعاتی، جنگ 33 روزه لبنان یک جنگ عملیاتی اطلاعاتی به معنای تام بود، اما در فرستادن پهپاد حزب‌الله امروز شاهد فناوری بسیار بالایی هستیم که توانسته‌ پهپاد رادارگریز را به نقاط مورد نظر خود اعزام و به اطلاعات ریز نیز دستیابی پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امروز حزب‌الله لبنان توانسته توانمندی خود در حوزه فناوری را به رخ رژیم جعلی اسرائیل بکشاند، ادامه داد: نفوذ پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز تأسیسات هسته‌ای اسرائیل در حقیقت نشان‌دهنده اعتماد به نفس، خوداتکایی و پیشرفت حزب‌الله است.

نماینده کاشان در پایان یادآور شد: جهان اسلام که قبل از انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خموده و تسلیم شده بود امروز به نقطه‌ای رسیده که فرزندانش می‌توانند با خوداتکایی، فناوری بالا و نیروهای متخصص را در جبهه مقاومت به وجود آورند و آن را به قلب دشمن ارسال کنند و این پیام حزب‌الله به کل جهان بود.

منبع: فارس