۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴

فرهاد کاظمي به شايعات پايان داد

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن با رد بحث اختلافش با مديرعامل باشگاه و سرپرست تيم فوتبال، اعضاي کادر فني‌اش را بصورت رسمي معرفي کرد.
کد خبر : ۸۳۵۹۲

"صراط ورزشی "- فرهاد کاظمي در گفتگويي با اشاره به اينکه از تمامي همکارانش در تيم ذوب‌آهن رضايت کامل دارد، ضمن بيان مطلب فوق گفت: من براي کار کردن به ذوب‌آهن آمده‌ام و آن قدر تجربه دارم که ‏اسير حاشيه‌هاي حاکم بر ليگ و فوتبال نشوم.‏

به گزارش مهر، وي افزود: هميشه به سلسله مراتب اعتقاد داشته‌ام و از طرفي در تيم فوتبال، در باشگاه و حتي در شرکت سهامي ‏ذوب‌آهن، جايگاه همه افراد و وظايف آنها تعريف شده و مشخص است و همه به وظيفه و کار خود آشنايي کامل دارند. ‏


سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: برخلاف شايعات و صحبت‌هاي کذب و دروغ مطرح شده، ‏سرپرست و مدير تيم فوتبال ذوب‌آهن تا زماني که من در اين تيم نقش سرمربي را دارم، محسن کرباسچي بوده و ‏از عملکرد ايشان در همين مدت کوتاهي که با هم کار کرده‌ايم، رضايت کامل دارم.


وي در مورد وضعيت کادرفني تيم هم اظهار داشت: از آن جائيکه بيژن ‏طاهري و جمشيد شاه محمدي نتوانستند به اصفهان بيايند، مرتضي کرماني مقدم دستيار اولم شد. همچنين حسن حاج رسولي‌ها ‏دستيار دوم، غلامرضا اميني‌زاد بدنساز، توميسلاو ساويچ مربي دروازه‌بان‌ها بوده و بقيه نفرات شامل پزشک، ‏فيزيوتراپ، ماساژور و تدارکات تيم نيز تغييري نمي‌کنند.


کاظمي با اشاره به اينکه تنها اصغر مازيار و محمد احمدزاده از تيم ذوب‌‏آهن جدا شده‌اند، خاطرنشان کرد: از جلال اميديان هم به عنوان يکي از اعضاي کادر فني استفاده ‏مي‌کنم. واقف جعفردخت هم به عنوان آناليزور و استعدادياب که حدود 15 سال است ‏با من فعاليت مي‌کند، به مجموعه ما اضافه خواهد شد.


وي در مورد شايعات مطرح شده در خصوص سردي روابطش با خسرو ابراهيمي مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن، افزود: اين مساله به هيچوجه صحت نداشته و به طور کامل آن را تکذيب مي‌کنم. با ابراهيمي در مورد همه مسائل گفتگو کرده و با يکديگر هيچ مشکلي نداريم. من به عنوان سرمربي ذوب‌آهن ‏در درجه اول به ايشان و همچنين به هيات مديره باشگاه پاسخگو هستم و تاکنون نيز تمامي خواسته‌هاي تيم را تا حد ‏امکان برآورده کرده‌اند.‏


سرمربي تيم ذوب‌آهن اصفهان در مورد وضعيت اين تيم تصريح کرد: از تاکتيک پذيري بازيکنان راضي هستم. آنها تلاش بسياري ‏در تمرينات تيم از خود نشان داده که جاي تشکر دارد. البته در پنج روز اخير به واسطه انگيزه مثبتي که بازيکنان ‏دارند، به اندازه شش ماه کار کرده ايم.


وي صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: از کارگران و پرسنل زحمتکش شرکت سهامي و باشگاه ذوب‌آهن هم که ‏پشتوانه اصلي ما هستند و همچنين از ليدرها و هواداران ذوب‌آهن که با حضور مستمر در محل تمرينات تيم، به ‏مجموعه ما دلگرمي مي‌دهند، نهايت سپاس را دارم. اميدوارم با کسب نتايج در خور شان و شايستگي نام، قدمت و ‏افتخارات ذوب‌آهن موجبات رضايت و خوشنودي تمامي آنها را فراهم کنيم.


کاظمي در پايان در مورد ديدار ايران و کره‌جنوبي هم گفت: خوشحالم در راه موفقيت تيم ملي در اين مسابقه حساس، همگان به وفاق ملي رسيده‌ايم. حضور رئيس جمهور و رئيس مجلس شوراي اسلامي و ديگر مسئولان و ‏عزيزان در محل تمرينات و اردوي تيم ملي فوتبال نشانگر همين مساله است. بدون شک اين مسائل به تقويت روحي ملي ‏پوشانمان کمک فراواني کرده تا در راه موفقيت براي صعود به جام جهاني گام بزرگي را بردارند.

منبع: ورزش سه
برچسب ها: کاظمی صراط ورزشی