۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱

فوتبال ايران فراتر از آسياست

سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي اعتقاد دارد حضور 5 بازيکن لژيونر به نوعي دميدن روح تازه در کالبد تيم ملي ايران است.
کد خبر : ۸۳۶۰۹

صراط ورزشی"-  محمود ياوري در مورد ديدار فرداي ايران برابر کره جنوبي، اظهار داشت: حضور 5 بازيکن لژيونر به نوعي روح تازه‌اي در کالبد تيم ملي ايران دميده است. نظري، قوچان‌نژاد، دژاگه، تيموريان و مسعود شجاعي مي‌توانند براي تيم ملي بسيار مفيد باشند البته به شرطي که به صلاحديد سرمربي در ترکيب تيم ملي باشند. کي‌روش وعده داده بود در تيم ملي تغييراتي ايجاد مي‌کند و حضور اين بازيکنان همان تغيير وعده داده شده است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: کره جنوبي همانقدر که تيم سريعي است در اواخر مسابقه هم دچار مشکل مي‌شود و حضور اين بازيکنان باکلاس در ترکيب تيم ملي مي‌تواند گره‌ بازي را باز کند و حريف را از کار بيندازد. من براي همه بازيکنان شاغل در ليگ برتر ايران ارزش و احترام قائل هستم و اميدوارم آنها بتوانند از اعتبار ليگ برتر ايران دفاع کنند. ليگ برتر ما ليگي پويا است و اميدوارم بتوانيم به تيم ملي بازيکنان خوبي معرفي کنيم تا در آينده شاهد حضور بازيکنان خارجي دو رگه به اين شدت در تيم ملي نباشيم.


ياوري در مورد اينکه چطور بايد مقابل کره جنوبي بازي کنيم تا موفق شويم، تصريح کرد: اگر بگويم بايد ريسک کنيم کار خطرناکي است اما نبايد دست از حمله برداريم، ضمن اينکه بايد مراقب نظم در خط دفاعي خودمان هم باشيم. مدافعان ما در کارهاي هجومي شرکت مي‌کنند اما نظم در دفاع تيمي ما خيلي مهم است.


سرمربي تيم فجرسپاسي در مورد اينکه بازيکنان جوان از فهرست کي‌روش خط خوردند و ميانگين سني تيم ملي بالا است، گفت: اين مسئله به نظر کي‌روش بستگي دارد. بازيکنان کليدي در ليگ بايد انتخاب شوند تا به تيم ملي کمک کنند. با حضور سه بازيکن دورگه ميانگين سني تيم ايران به سمت پايين حرکت کرده است.


ياوري در مورد اينکه برخي مي‌گويند سطح فوتبال ايران از سطح فوتبال کره پايين‌تر است و نبايد انتظار پيروزي در اين بازي را داشت، عنوان کرد: فوتبال ايران فراتر از آسياست و آنهايي که اين مسايل را مي‌گويند توجهي به بازيکنان تکنيکي فوتبال ايران ندارند و پتانسيل فوتبال ايران را نمي‌دانند. براي حرف اين افراد ارزشي قايل نيستم.

منبع: ورزش سه
برچسب ها: یاوری صراط ورزشی
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی