۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶

مردم از نق زدن شبه روشنفکران خسته‌اند

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اظهارات برخی افراد مبنی بر خسته شدن مردم و ایستایی انقلاب، گفت: مردم از «نق زدن» شبه روشنفکران خسته شده‌اند نه از مسیر فعلی که انقلاب اسلامی طی‌ می‌کند.
کد خبر : ۸۳۶۱۲

به گزارش صراط، حجت‌الاسلام سید کمیل باقرزاده کارشناس مسائل سیاسی درباره ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب و عدم ایستایی قافله انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر گفتند که برخی ادعا می‌کنند مردم خسته شده‌اند در حالی که آنها به پیروی از رهبر خود قطار انقلاب را پیش می‌برند.

باقرزاده با بیان اینکه برخی افراد که ممکن است خدماتی هم به انقلاب داشته باشند اما تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: آنها احساس می‌کنند نظام دچار مشکل شده درحالی که با یک تحلیل واقع‌بیانانه متوجه می‌شویم مردم پشت سر رهبر خود به دنبال پیشرفت هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: مردم در واقع از «نق زدن» شبه روشنفکران خسته شده‌اند نه از مسیر فعلی انقلاب اسلامی.

وی با اشاره به جنگ اراده‌ها نیز ادامه داد: تمام جنگ‌ها به خاطر این است که هر طرف می‌خواهد اراده خود را به طرف مقابل تحمیل کند لذا دشمن در 33 سال گذشته در زمینه نظامی، فرهنگی، سیاسی و امروز هم در عرصه اقتصادی سعی دارد بر اداره مردم غلبه کند در حالی که انقلاب اسلامی به فضل الهی و تدبیر و همکاری مسئولان از این مرحله نیز عبور می‌کند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
صمد کجائی که ببینی باقـــــــر زاده ، کارشناس مسائل سیاسی شد ولی تو که هنوز در حسرت عروسی با لیلا هستی !
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم