۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶

پیامدهای سوال از رئیس‌جمهور

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: اگر سئوال از رئیس جمهور مشکلی را حل نکند، به نفع مردم نباشد و جز اعصاب خوردکنی چیز دیگری نداشته باشد فایده ای ندارد و باید راه حل دیگری برای این موضوع پیدا کرد.
کد خبر : ۸۳۶۴۶

به گزارش صراط ، اسماعیل کوثری با بیان اینکه تصمیم دیروز فراکسیون اصولگرایان مجلس مبنی بر مخالفت فراکسیون با سوال از رئیس جمهور، یک تصمیم جمعی بوده است، گفت: مجلس می تواند در بعد نظارتی با استفاده از روش های دیگر وظیفه خود را انجام بدهد.

وی در ادامه افزود: رئیس مجلس می تواند در جلسه سران قوا این مسائل را با روسای دیگر قوا به خصوص رئیس جمهور حل و فصل نماید.

کوثری با بیان اینکه سئوال از رئیس جمهور باید مشکلی را حل کند و به نفع مردم باشد، گفت: اگر سئوال از رئیس جمهور مشکلی را حل نکند ، به نفع مردم نباشد و جز اعصاب خوردکنی چیز دیگری نداشته باشد فایده ای ندارد و باید راه حل دیگری برای این موضوع پیدا کرد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
نوش داروی بعدمرگ سهراب.جناب کوثری چرا درمدت این هفت سال اینکارونکردید؟مصلحت نظام بوده یامصلحت مردم؟چراشمامسئولین هروقت کم میاریدودلیل وتنهادلیل کم آوردنتون بی توجهی به مطالبات به حق مردم هست منافع مردم یامصلحت مردم رومطرح میکنید؟ نخیربرادرمن طرح سؤال ازآقای احمدی نژاددر4چوب مصلحت نظام هست نه منافع یامصلحت مردم.به شعورملت توهین نکنیم جان من.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم