۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس:

مديران در شرايط تحريم مدبرانه عمل كنند

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه تحريم‌هاي اعمال‌ شده قطعا موجبات رشد و خودكفايي ايران در عرصه‌هاي گوناگون را فراهم كرده است، گفت: دولتمردان بايد در شرايط ويژه تهديد و تحريم، بيش از پيش مراقب عملكرد خود بوده و مدبرانه عمل كنند.
کد خبر : ۸۳۷۰۷
به گزارش صراط، مهدي دواتگري  در واكنش به تحريم‌هاي جديد اتحاديه اروپا عليه ايران در بخش بانکداري، صنايع و کشتيراني گفت: اتحاديه اروپا و غرب بايد بدانند كه ملت ايران و ملت‌هاي آزادي‌خواه جهان با تحريم و تهديد از اهداف والاي خود دور نخواهند شد؛ چرا كه اين اولين باري نيست كه تحريم‌ها عليه ايران اعمال مي‌شود اما باعث رشد روزافزون در زمينه‌هاي علمي و فناوري شده است.

وي در ادامه اظهار داشت: تحريم، اقدامي است كه در واكنش به افزايش قدرت جمهوري اسلامي در منطقه و نقش بر آب‌شدن نقشه‌هاي سلطه جويانه غرب كه باعث هراس اتحاديه اروپا شده است، صورت مي‌گيرد و بر خلاف تصور عاملانش اثر معكوس داشته و موجبات رشد و خودكفايي ايران در عرصه‌هاي گوناگون را فراهم كرده است.

دواتگري در پايان خاطر نشان كرد: دولتمردان بايد درشرايط تهديد و تحريم بيش از پيش مراقب عملكرد خود در عرصه‌هاي گوناگون بوده و مدبرانه عمل كنند.
نظرات بینندگان
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
و مدیران جلوی فرزندانتان رو بگیرید که بجای خودتون خائنانه رفتار نکنن.
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی