۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴

رایزنی با لاریجانی برای کاندیداتوری

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره رایزنی فراکسیون رهروان با لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایشان تا به حال به ما پاسخ مثبت نداده اند اما نامزد بالقوه انتخابات ریاست جمهوری هستند.
کد خبر : ۸۳۷۱۵

به گزارش صراط، سید رمضان شجاعی کیاسری با تاکید بر اینکه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت قطعا برای انتخابات ریاست جمهوری از یک گزینه حمایت خواهند کرد در خصوص اظهارات اعضای این فراکسیون مبنی بر حمایت از نامزدی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: در صورتی که لاریجانی به میدان رقابت های سیاسی انتخابات ریاست جمهوری وارد شود حمایت از نامزدی ایشان برای فراکسیون رهروان در اولویت قرار دارد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا تا به حال با لاریجانی برای نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری رایزنی کرده اید، گفت: بله، ایشان تا به حال پاسخ مثبت نداده اند اما نامزد بالقوه انتخابات ریاست جمهوری هستند.

وی افزود: لاریجانی تاکنون اظهار تمایل رسمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نکرده است. 

کاظم جلالی، رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت چندی پیش در این خصوص گفته بود: به نظر بنده آقای لاریجانی فردی توانمند و آشنا به مسائل کشور است که بالقوه می‌تواند یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری باشد.

پیش ازآن هم حسن زمانی، مشاور رئیس مجلس به یک روزنامه اصلاح طلب گفته بود:  لاریجانی 10 به یک از همه کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده جلوتر است.
 
علاوه بر این شجاعی کیاسری نیز پیش از این در مصاحبه هایی اعلام کرده بود که این فراکسیون دی یا بهمن ماه وارد بحث مصادیق انتخابات ریاست جمهوری می شود.
منبع: مهر