۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

خطرناک‌ترین تروریست‌ در حمص کشته شد

عملیات‌ ارتش سوریه در حمص روز گذشته با کشتن ده‌ها تروریست ادامه یافت که در میان کشته‌ها «عبد السلام حربا»، خطرناک‌ترین تررویست منطقه دیده می‌شد.
کد خبر : ۸۳۷۴۳

به گزارش صراط  به نقل از پایگاه خبری عربی پرس نوشت: یگان‌های ارتش سوریه روز گذشته نیز به عملیات خود در مناطق و شهرهای مختلف سوریه برای پاکسازی آنها از تروریست‌های مسلح ادامه دادند.

در این راستا یگان‌های ارتش سوریه با اجرای چندین عملیات در مناطق قدیمی شهر حمص و ریف آن ده‌ها تروریست مسلح را به قتل رسانده و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کردند و با پیشروی خود در این مناطق حلقه محاصره تروریست‌های مسلح را تنگ‌تر کردند.

در منطقه الخالدیه در حمص نیز نیروهای ارتش سوریه چندین مرکز تجمع تروریست‌های مسلح و خودروهای مجهز به تیربار دوشکا و نفربرهای نظامی آنها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در منطقه «جوره الشیاح» نیز نیروهای امنیتی چهار تک‌تیر انداز مستقر بر بام‌ ساختمان‌های این منطقه را هدف قرار داده و به قتل رساندند. این درحالی است که یگان‌های مهندسی ارتش سوریه نیز سه بمب کار گذاشته شده بر سر راه مصیاف – حمص را خنثی کردند.

از سوی دیگر گزارش شده ارتش سوریه با ادامه پیشروی خود در القصیر یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های این منطقه به نام «عبدالسلام حربا» را به قتل رساندند که گفته می‌شود، حتی از «عبد الرزاق طلاس» فرمانده برکنار شده گروهک تروریستی التوحید وابسته به گروهک ارتش آزاد هم خطرناک‌تر بود.

همچنین با کمک و همکاری کمیته‌های مردمی ارتش سوریه 3 شهروند سوری ربوده شده توسط تروریست‌های مسلح را امروز صبح در این منطقه از دست تروریست‌ها آزاد کرد.

منبع: فارس