۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸

رئیس ستاد موسوی مدرس دانشگاه شد

رئیس ستاد انتخاباتی میرحسن موسوی در انتخابات سال 88 که سابقه بازداشت در کارنامه خود دارد در دانشگاه مفید قم به تدریس درس نهج‌البلاغه مشغول شده است.
کد خبر : ۸۳۸۱۰
به گزارش صراط به نقل از فاطر، باشگاه خبرنگاران نوشت: اخیرا رئیس ستاد انتخاباتی میرحسن موسوی در انتخابات سال ۸۸ در دانشگاه مفید قم به تدریس درس نهج‌البلاغه مشغول شده است.
 
این جلسه با عنوان «درس‌هایی از نهج‌البلاغه»‌ توسط م.ا در روزهای دوشنبه هر هفته بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه دانشگاه مفید برگزار می‌شود.
 
م.ا مسئول ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در قم و حامی جنبش سبز و از چهره‌های اصلی فتنه‌ ۸۸ است که در اواخر فروردین ماه سال گذشته بازداشت شده بود.
 
وی که از مقلدان و شاگردان آیت‌الله‌ منتظری و عنوان استادی دانشگاه مفید قم را با خود به یدک می‌کشد، از جمله کسانی است که  در بیانیه شماره ۲ نوشته جمعی از طلاب حوزه علمیه قم، به عنوان افراد منتسب به جنبش سبز و فعال در دانشگاه مفید نام برده شد
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۱
مگر قرار است رييس ستاد موسوي از زندگي ساقط شود ؟ چرا نمي رويد سراغ روساي ستاد احمدي نژاد كه زندگي كل مردم را فلج و ساقط كردند ؟ موسوي اگر مي آمد ديگر چه غلطي مانده كه ايشان بخواهند مرتكب شوند ؟ چه افتضاحي باقي مانده ؟ متحجرين عقب مانده .