۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲
عسگراولادی:

موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند

ما هنوز معتقد نیستیم که موسوی، کروبی و خاتمی فتنه‌گر هستند ما معتقدیم اطراف اینها کسانی هستند که از آنان سو استفاده می‌کنند و آنها را در شرایطی قرار داده‌اند که واکنش‌هایی این چنینی داشته باشند!
کد خبر : ۸۳۸۵۴

به گزارش صراط ،  «در اقدامی تروریستی سردار نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه قدس،‌ سردار محمدزاده فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان و مرادی فرمانده سپاه ایرانشهر و فرمانده سپاه سرباز و فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) به شهادت رسیدند. این اقدام تروریستی زمانی به وقوع پیوست که این گروه از فرماندهان در تدارک برگزاری همایش وحدت میان عشایر شیعی و سنی کشور بودند. در مجموع آمار شهدا و زخمی‌های حادثه تروریستی سرباز به 57 نفر رسید.»

* حبیب الله عسگراولادی دبیرکل اسبق حزب موتلفه در نشست مطبوعاتی خود گفت: «ما هنوز معتقد نیستیم که موسوی، کروبی و خاتمی فتنه گر هستند ما معتقدیم اطراف این‌ها کسانی هستند که از آنان سو استفاده می‌کنند و آنها را در شرایطی قرار داده‌اند که واکنش‌هایی این چنینی داشته باشند.»

وی ادامه داد: «من خود پس از جریانات اغتشاشات خیابانی با حجت الاسلام کروبی دیدار داشتم  و درد دل صمیمانه ای کردیم، چون سال‌های زیادی با ایشان کار کرده‌ام ، از او پرسیدم می‌خواهید کجا قرار بگیرید داخل نظام یا خارج از نظام؟ من معتقدم کروبی گم شده است و باید کوشش کنیم که او خودش را پیدا کند.» وی با تاکید بر اصرار آیت الله مهدوی کنی بر دیدار با کروبی گفت: «ایشان به من توصیه کردند با کروبی صحبت کنم و من نیز به دیدار کروبی رفتم و کروبی بسیار با محبت و دوستانه با من برخورد کرد و ما به دنبال ایجاد وحدت در میان گروه‌های سیاسی هستیم.» وی با تاکید بر اینکه ما نمی‌خواهیم راجع به کروبی، خاتمی و موسوی ظلم کنیم، افزود: «این افراد سالیان زیادی به کشور خدمت کردند اما این‌ها در نظام ارزش دارد. موسوی، کروبی و خاتمی از خانواده انقلابند و آن‌ها را مفت بدست نیاورده ایم که آن‌ها را مفت از دست بدهیم.»

وی با اشاره به اغتشاشات و اختلافات بعد از انتخابات  تصریح کرد: «هیچ تقلب و تخلفی در انتخابات رخ نداد کما اینکه مقام معظم رهبری برای بررسی مجدد صحت انتخابات دستوراتی را دادند و صحت انتخابات مجدد بررسی شد.»

وی با اشاره به اعتراضات برخی نامزدها به نتیجه انتخابات گفت: «من با مهندس موسوی که زمانی وزیر بازرگانی ایشان نیز بودم پس از انتخابات دیدار صمیمانه ای داشتم و به وی نیز ثابت شده که در انتخابات تقلبی رخ نداده و موضوع تنها ذهنیت سازی اطرافیان وی است.»  وی با اشاره به اقدام مقام معظم رهبری در خصوص تمدید مدت بررسی و نظارت بر نتیجه‌ انتخابات ریاست جمهوری، گفت: «پس از این موضوع در مورد اتفاقاتی که رخ داد من به همراه چهار نفر دیگر با مهندس موسوی صحبت کردیم. ایشان در آن جلسه صحبت‌های ما را پذیرفتند و حتی وقتی ما تا جلوی در آسانسور می‌آمدیم لطف کردند و آمدند. ما هم به ایشان گفتیم این دفعه ما خودمان به دیدار شما آمدیم دفعه دیگر هم اگر شما ما را دعوت کنید، خواهیم آمد. ایشان قول دادند اما فردای آن روز بیانیه‌ شماره‌ 10 خود را صادر کردند و در واقع جلسه‌ای که ما با ایشان داشتیم کان لم یکن شد.» وی گفت: «حرف تازه‌ای که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی زده‌اند این است که من دولت را مشروع می‌دانم.» وی با بیان اینکه " آقای هاشمی رفسنجانی انصافاً سردار بزرگی است" تاکید کرد: «به حقیقت می‌توان گفت که ایشان سردار قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و در نهایت سردار بزرگ جمهوری اسلامی است. من برای خانواده ایشان هم احترام قائلم اما به نظرم باید یک بار برای همیشه برخی ابهامات درباره خانواده ایشان پاک شود؛ چراکه وقتی کسی در رأس دو بال پرواز رهبری یعنی مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد در رابطه با اطرافیانش نباید ابهامی وجود داشته باشد.»

* محسن مخملباف در نامه ای سرگشاده خطاب به رییس جمهور آمریکا، نوشت: "آقای اوبامای عزیز! ... ما ایرانی‌ها نشان داده‌ایم آنچه را طی 56 سال به سبب کودتای آمریکایی‌ها بر ما گذشت نتوانسته ایم به راحتی فراموش کنیم چرا که در این 56 سال لااقل سه نسل از ایرانی‌ها به جای تجربه دمکراسی و آزادی در گیر تبعات استبدادی آن کودتا در دوران شاه و عکس‌العمل به آن کودتا در پس از انقلاب بوده‌اند. اما اکنون پس از تجربه ای دردناک و در عین حال آموزنده به آن جا رسیده‌ایم که بتوانیم شما را ببخشیم. از سویی درک می‌کنیم که حمله به سفارت امریکا و گروگان‌گیری کارمندان آن از سوی جوانان انقلابی ما ملت شما را عمیقاً رنجانده است و فراموش کردن آن برای شما بسیار دشوار است، به سهم خود از شما عذر می‌خواهیم و امیدواریم که ما را ببخشید. ما پیشنهاد می‌کنیم ایرانی‌ها و امریکایی‌ها به جای تصحیح گذشته، روابط امروزمان را به خاطره آینده تصحیح کنیم. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم روز 13 آبان را به عنوان روز دوستی ملت‌های ایران و آمریکا اعلام کنیم."

نظرات بینندگان
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۰
ازجهت بازگشت آرامش به مملکت کاملاباجناب آقای عسگراولادی موافقم چون درصورت نبود آرامش ووجوداغتشاش ودرگیری تبعات آن سراسرجامعه رومیگیره وخشک وتر گناهکارو بی گناه کوچک وبزرگ باهم میسوزه واثرات جبران ناپذیری برای کشوربدنبال داره وسم مهلک جامعه بوده و خواهدبود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بعله دیگه:

برادران هنوز معتقد نیستند که موسوی و کروبی فتنه گر باشند"
ولی:

معتقدند احمدی دلاور منحرف به دنیا اومده!!!
_________________________________
یه عده کاسب،هروقت دلشون بخواد از واژه های بصیرت و ولایتمداری استفاده میکنند"
هروقت هم .................، کدوم فتنه؟؟؟ کدوم فتنه گر!!!!
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۰
ازجهت بازگشت آرامش به مملکت کاملاباجناب آقای عسگراولادی موافقم چون درصورت نبود آرامش ووجوداغتشاش ودرگیری تبعات آن سراسرجامعه رومیگیره وخشک وتر گناهکارو بی گناه کوچک وبزرگ باهم میسوزه واثرات جبران ناپذیری برای کشوربدنبال داره وسم مهلک جامعه بوده و خواهدبود.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۶۰
آقای عسگراولادی
ما که امام(ره) رو ندیدیم ولی تو تاریخ ثبت شده که حضرت امام (ره) آقای منتظری رو به خاطر اطرافیانش از قائم مقامی برکنار کرد
اگه این آقایون فتنه گر نبودند پس چی بودن که مملکتو به آشوب کشوندن و با احساسات و جون جوونای مردم بازی کردن؟
شما که از اقتصاد میدونی یک ماه تمام کاسبی مردمو تعطیل کرده بودن هرچند شما خیلی وضع مالیت خوبه یه ماهو یه سال تعطیلی زیاد برات مهم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۵۱
من معتقدم کروبی گم شده است و باید کوشش کنیم که او خودش را پیدا کند.»
ببخشید هزینه ها و خسارات مادی و معنوی که از بابت گم شدن ایشان به نظام وارد شد رو کی میپردازه؟
اون جوونک بدبخت که با تحریک این دو تا فریب خورد و رفت کهریزک و... گم نشده بود؟
اینا همش بازی بود؟
باید جفتشون رو اعدام کنید
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان:
نظری که آقای حبیب الله عسگراولادی داده بیشتر به این خاطره که حرکات خزنده ی خودش رو بین دو گروه این وری ها و اون وری ها گم کن که بین طرفین رسوا نشه و بهش گیر ندن.
(تف به این سیاست)
بعید میبینم صراط جان چاپ کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بس کنین.تازه یادتون اومده اینا فتنه گر نیستن؟اهاااا نزدیک انتخاباته دیگهههه...............
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۰۱
همانطور که مریم و مسعود رجوی منافق نیستند!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
پورا جان:
مریم و مسعود و بقیه ی این آقایون فتنه گر رو خود اسرائیل و آمریکا تربیت کرده.
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۵۷
حبیب الله عسگراولادی دبیرکل اسبق حزب موتلفه در نشست مطبوعاتی خود گفت: «ما هنوز معتقد نیستیم که موسوی، کروبی و خاتمی فتنه گر هستند ...
چی ش چطور شد ما نفهمیدیم کی بود پس ندای بی بصیرتی سر می داد
کم کم کار به جایی می رسه که پیروز انتخابات متهم به فتنه میشه بازی سیاست است دیگه
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۴
جناب حبیب الله عسگراولادی:
وقتی نخبگان یه مملکت از شعور ، سواد و تعهد کافی دارا باشه و جزو روشنفکران قرار داشته باشن امکان نداره برن از دشمنان خارجی خط و خطوطی بگیرن که مملکت رو به آشوب بکشن و ضربات قابل توجه به مردم بزنن مگر در صورتی که:
1) روشنفکر ، متعهد ، باسواد نباشن و فقط اسم این موارد رو یدک میکشن.
2) منافع کاملا شخصی دارن و مردم هم براشون بی ارزشن.
3) آبرو و عزت مردم و مملکتشون درجه ی چندم منافعشون قرار داره.
توجه توجه:
چرا بی خود و بی جهت باعث کشته شدن یه عده بی گناه شدن؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
فتنه گران اصلی را تاریخ مشخص خواهد کرد انشاءالله . . .
صمد آقا
|
United States of America
ناشناس جان:
فرمایشت درسته که تاریخ مشخص میکنه اما عزیز دلم این شعبده بازی هایی که داریم میبینیم خیلی واضح و مشخصه و دیگه نیازی به آینده ی تاریخ نیست.
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
محض اطلاع عزیزان عرض کنم که دنیای خود روبه آخرت نفروشیم برادران عسگراولادی حبیب الله واسدالله هستندحاج حبیب الله عسگراولادی زندگی معمولی داره واونیکه وضع مالیش توپ توپه حاج اسدالله عسگراولادیست که دوسال کوچکترازحاج حبیب الله هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۲۲
۱
پس عمه م فتنه گره
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۶
۰
آدم چی بگه میترسه یه نظر بزاره بیان بگیرنش والا نه اینکه آزادیمون زیاده میترسه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
حرف حاجی پر مغز بود
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
علیرضاخان همه ماهاهدفمون ایجادمحیط امن براتوجیه نظرات همدیگه ورسیدن به آرامش عقلانی جهت پیشرفت مملکت هست و دلیلی نداره که نظراتمونوجهت سازندگی کشورمون وروشنگری همدیگه بیان نکنیم.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
مقام معظم رهبری : آیا زیر سوال بردن اصل انتخابات گناه کوچکی بود ؟ جرم کمی بود ؟ ایا به تلخی کشاندن طعم مشارکت بالای مردم در انتخابات و بهانه دادن به دست دشمنان جرم کمی بود؟

جناب اقای عسگر اولادی لطفا از جانب خودت صحبت کن و جلوتر از ولایت حرکت نکن