۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰

هفته کابوس وار رئالي ها :6 مصدوم‎

ويروس فيفا شش بازيکن رئال را دچار مصدوميت کرد.
کد خبر : ۸۳۹۱۴

" صراط ورزشی "-  با فرارسيدن روزهاي فيفا و بازيهاي ملي  فقط 4 بازيکن تيم فوتبال رئال مادريد در کنار مورينيو باقي ماندند و سايرين راهي بازي هاي مقدماتي جام جهاني و بازيهاي دوستانه شدند.


به گزارش گل، حالا و پس از اتمام اين مسابقات رئالي ها با 6 مصدوم به خانه برمي گردند. 

کوئنت رائو : اولين مصدوم اين هفته مادريدي ها فابيو بود.بدون شک اين فصل بدترين فصل اين بازيکن در دوران ورزشي اش به شمار ميرود.پس از حضور به عنوان يارفيکس در الکلاسيکوها  و دو بازي اول لاليگا مورينيواو را به دليل بي انضباطي در جريان بازي برابر ختافه تنبيه کردو تا اينجاي کار 9 بازي متوالي است که به کوئنت رائو بازي نمي دهد.شروع بازيهاي ملي براي کوئنت رائو خبرخوبي بود چون ديگر درتيم پرتغال خبري از ژوزه نبود اما بازي برابر روسيه در مسکو ناکامي هاي اين فصل فابيو را تکميل کرد. او بلافاصله بعد از بازي با روسيه به مادريد برگشت تا به درمان مصدوميتيش بپردازد. طبق گفته پزشکان کوئنترائو يک ماه  به خاطر اين مصدوميت خانه نشين خواهدبود. 

 

 مارسلو: بدترين و شديد ترين نوع نصدوميت براي اين بازيکن برزيلي به وجود آمد.در جريان بازي برابر عراق پاي راست مارسلو دچار شکستگي شد و قرار شده که اين بازيکن فردا يعني جمعه عمل شود. مارسلو به خاطر اين مصدوميت 3 ماهي ار حضور در بازي ها محروم است و فيفا نيز اعلام کرده 7/5 ميليون يورو به عنوان غرامت به باشگاه رئال مادريد مي پردازد.

 

 هيگواين: در جريان بازي برابر شيلي و در دقيقه 61 روي تکل خشن خارا مدافع تيم حريف مصدوم شد و با اينکه تنها گل آرژانتين را به ثمررسانده بود تعويض شد ميزان مصدوميت او هنوز به طور دقيق مشخص نشده است.

 

 آربلوا: با مصدوميت آربلوا در ديدار ديشب برابر فرانسه رئالي ها در عين ناباوري هر سه مدافع کناريشان را از دست دادنددر آغاز نيمه دوم برخورد اين مدافع اسپانيايي با فرانک ريبري منجر به مصدوميتش شد و به گفته پزشکان تيم ملي اسپانيا 2 تا 3 هفته از ميادين دورخواهد بود.

 

 بنزما: ديگر مهاجم تيم رئال مادريدهم ديشب برابر اسپانيا مصدوم شدهر چند شايد اين مصدوميت درنهايت به سود فرانسوي ها و ديديه دشام بود چون اوليويه ژيرود که جانشين کريم در اين بازي شده بود موفق شد در آخرين لحظات گل تساوي را به ثمربرساند.

 

 خديرا: در جريان ديدار تيمش برابر ايرلند دچارمصدوميت شد و در ديدار ديشب برابر سوئد يک دقيقه هم بازي نکرد هرچند مصدوميت او چندان جدي به نظر نمي رسد

منبع: ورزش سه
برچسب ها: رئال صراط ورزشی