۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴

نيمه اول بزدلانه بازي کرديم

زلاتان ايبراهيموويچ، ستاره تيم ملي سوئد در پايان ديدار سه شنبه شب شهر برلين مملو از هيجان بود.
کد خبر : ۸۳۹۱۵

" صراط ورزشی "-   دراين بازي در ابتدا آلمان با 4 گل از حريف پيش افتاد ولي در نهايت سوئد توانست 4 گل خورده را جبران کند و با يک امتياز به خانه برگردد. در اين بازي علاوه بر زلاتان، ميکائيل لوستيگ، يوان الماندر و راسمورس الم هم گلزني کردند تا زرد و آبي ها با خوشحالي آلمان را ترک کنند. 

به گزارش گل، در پايان اين بازي زلاتان گفت:« نمي دانم آيا مي توان توضيحي داد يا نه. بعد از آنکه بازي 0-4 شد، من نمي دانستم که چقدر زمان تا پايان بازي مانده؛ نيم ساعت؟ سي و پنج دقيقه؟ افراد زيادي نبودند که اين باور را داشته باشند که بتوان بازي را بدين ترتيب به پايان برد.ولي ما اين کار را انجام داديم. انگارکه در نيمه دوم يازده بازيکن ديگر وارد زمين شده بودند. ما در نيمه دوم کاملا متفاوت بازي کرديم.فکر مي کنم که در نيمه اول خيلي بزدلانه رفتار مي کرديم و احترام بيش از حدي براي آلمان ها قائل بوديم ولي اوضاع متفاوت شد.»


ايبرا ادامه داد:« گل اول را زديم و اعتماد به نفس بيشتري گرفتيم. گل دوم و گل سوم هم از راه رسيد و در نهايت گل چهارم را هم به ثمر رسانديم. نمي دانم چطور بايد اين بازي را تشريح کنم. اصلا نمي توانم توصيفش کنم. بعد از پايان بازي تمام نيمکت نشينان به سمت بازيکنان تيم دويدند. همه واقعا خوشحال بودند. تماشاگران بازي هم فوق العاده بودند. براي من، اين بزرگترين کاري نبود که در کارنامه ورزشي ام انجام داده باشم ولي از نظر تيمي، قطعا اين يکي از بهترين بازيهاي تيممان بود.» 

اريک هامرن، سرمربي سوئد هم درتمجيد از روحيه بالاي شاگردانش گفت:« ما دراين باره صحبت کرديم که بايد به زمين رفته و ذهنيت قوي مان را نشان دهيم. بازيهاي زيادي مانده. ما بايد شخصيت واقعي مان را به نمايش بگذاريم.»

منبع: ورزش سه
برچسب ها: صراط ورزشی