۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹

اوباما رای نیاورد اغتشاش می‌شود

یک شبکه تحلیلی آمریکایی نوشت که حامیان اوباما تهدید کرده اند که اگر رقیب جمهوریخواه رئیس جمهوری فعلی آمریکا پیروز انتخابات نوامبر این کشور شود، شورش می کنند و رامنی را ترور خواهند کرد.
کد خبر : ۸۳۹۴۴
به گزارش صراط به نقل از پایگاه تحلیلی آمریکایی «اینفو وارز» نوشت: درحالیکه قرار است انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 6 نوامبر سال جاری میلادی برگزار شود، حامیان «باراک اوباما» رئیس جمهوری فعلی آمریکا همچنان به تهدیدات خود برای شورش درصورت پیروزی «میت رامنی» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه می دهند.

بر اساس این خبر، تهدیدات ادامه دار حامیان اوباما به شورش در صورت پیروزی رامنی در انتخابات، احتمال بروز یک ناآرامی مدنی در صورت باخت اوباما در دور دور رقابت ها بر سر ریاست کاخ سفید را افزایش می دهد.

این پایگاه تحلیلی در ادامه خبر خود نوشته است که تهدیدات جدید حامیان اوباما صفحات شبکه اجتماعی «توئیتر» را به تسلط خود در آورده است.

بر اساس این خبر، با بررسی مطالب گذاشته شده در شبکه توئیتر مشخص شده است که تهدید به شورش حامیان اوباما در صورت شکست وی در انتخابات همچنان ادامه دارد و تقریبا تمام این تهدیدات متعلق به کسانی است که صدها و هزاران نوشته قبلی را در توئیتر منتشر کرده اند که چنین امری ثابت کننده این است که آنها حساب های کاربری اصلی و نه تقلبی هستند.

درحالیکه بسیاری از افرادی که اقدام به انتشار پیام های تهدید آمیز کرده اند علت برنامه ریزی برای شورش خود در صورت باخت اوباما را توجیه نکرده اند، اما برخی دیگر از این کاربران به ترس و نگرانی اشان از اینکه دولت رامنی اعانه های دولتی را حذف و یا محدود کند، به عنوان انگیزه شورش خود اشاره کرده اند.

در ادامه این خبر آمده است که حامیان اوباما در ادامه تهدیدات خود اعلام کرده اند که اگر رامنی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود، او را ترور خواهند کرد.

اینفو وارز در ادامه خبر خود اینطور نوشته است که: آنچه تاکید مجددش اهمیت دارد این است که هیچ حساب کاربری تقلبی اخیرا در شبکه توئیتر ساخته نشده و این حساب های کاربری متعلق به کسانی است که قبلا هزاران نوشته را در این شبکه اجتماعی منتشر کرده اند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
اوبامارای بیاره براجمهوری اسلامی بهترازرامنی هست ودرصورتی رای نیاره واغتشاش بشه سرمنشاءاغتشاش خارج ازآمریکاست چون مردم آمریکاداناترازاین حرفاهستند.
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
باز دمشون گرم که نگفتند اگه رامنی رأی بیاره معلوم میشه تقلب شده!!