۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹

در مشهد از کاپلو هم ایراد میگیرند!

خداداد عزیزی گفت: با غلامحسین پیروانی هیچ مشکلی ندارم و رابطه بسیار خوبی با هم داریم.
کد خبر : ۸۳۹۶۷
" صراط ورزشی "- مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اخبار رسانه‌ها مبنی بر درگیری لفظی وی با سرمربی تیم ابومسلم در سر تمرین، اظهار کرد: این صحبت‌ها ساخته ذهن خبرنگاری است که در تمرین آن روز حضور داشته است.

وی ادامه داد: زمانی که خبرنگار فوتبالی نبوده و اطلاعات کافی نداشته باشد، برداشت خودش را می‌کند به همین دلیل برای جامعه فوتبال خراسان اظهار تاسف می‌کنم که به جای اینکه در این شرایط بخواهند به ابومسلم کمک کنند، بعضی‌ها می‌نشینند و خیال‌بافی می‌کنند.

عزیزی تصریح کرد: با شخص پیروانی هم اگر صحبت کنید، متوجه خواهید شد، ارتباطی که با او دارم بسیار خوب است و اگر کسی از این رابطه ناراحت است، مشکل خودش است.

وی با بیان اینکه فوتبال همیشه برد و باخت داشته است، عنوان کرد: تاکنون تنها پنج بازی داشته‌ایم و کسانی که با فوتبال آشنایی دارند، می‌دانند که نتیجه فصل را نمی‌توان با این پنج بازی پیش‌بینی کرد.

عزیزی با اشاره به این موضوع که 100 درصد امید به صعود داریم، ادامه داد: غلامحسین پیروانی سرمربی تیم ابومسلم است که به او اعتماد و اعتقاد بسیاری داریم، اما متاسفانه ما در مشهد هستیم که حتی اگر شخصی مانند کاپلو نیز بیاوریم یک سری از آقایان ایراد خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: نیمکت ابومسلم و چمن سبز حیطه کاری پیروانی است و من نیز به عنوان مدیر فنی تیم جلساتی با وی داشته‌ام و در خصوص شرایط تیم صحبت کرده‌ایم.

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان اظهار کرد: تا این لحظه اتفاقی بین ما نیفتاده است و در آرامش هستیم، البته اگر آقایان بگذارند.

عزیزی همچنین در خصوص دیدار روز پنج‌شنبه ابومسلم با اتکا گرگان، عنوان کرد: شرایط خوبی داریم و بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و تمامی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند، به همین دلیل باید ببریم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا پیروز میدان باشیم.
منبع: ورزش سه