۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳

مظلومي: ديگر به گهر برنمي‌گردم

سرمربي پيشين استقلال گفت: ديگر به تيم گهر برنمي‌گردم و از حضور در اين تيم عذرخواهي کردم.
کد خبر : ۸۳۹۸۸

" صراط ورزشی "- پرويز مظلومي در مورد بازگشت حسين هدايتي به گهر بعد از انصراف اوليه، اظهار داشت: ديگر به گهر برنمي‌گردم. هفته گذشته با نيت خير پا جلو گذاشتم اما جو بدي درست شد. قرار بود بازي‌هاي گهر در لرستان برگزار شود اما اين کار عملي نشد. حسين هدايتي براي فوتبال زحمت کشيده و بايد قدر چنين آدم‌هايي را دانست نه اينکه چوب لاي چرخ آنها گذاشت. گهر اکنون دو بازي خارج از خانه دارد و کار بسيار سختي پيش‌رو دارد.

به گزارش فارس، مظلومي در مورد ديدار تيم ملي ايران برابر کره جنوبي، تصريح کرد: از اينکه مردم و فوتبالدوستان ايراني خوشحال شدند، خوشحالم. نشان داديم مرد روزهاي سخت هستيم. همه براي رسيدن به اين موفقيت کمک کردند و آستين همت بالا زدند. مسئولان، رسانه‌ها، مردم، بازيکنان و کادر فني همه متحد و يکدل شدند تا سه امتياز را بگيرند. اين پيروزي ما را در کورس نگه داشت.


سرمربي سابق استقلال افزود: اين پيروزي را به عنوان عضو کوچکي از جامعه فوتبال صميمانه تبريک مي‌گويم اما نبايد در باد اين پيروزي بخوابيم و ايرادهاي تيم ملي را نبينيم. همانطور که بعد از پيروزي برابر ازبکستان چنين اتفاقي افتاد و ايرادها را نديديم.


مظلومي در مورد مسايل فني تيم ملي، عنوان کرد: پس از اخراج شجاعي و 10 نفره شدن تيم ملي، فشار زيادي روي بازيکنان ما وارد شد. شجاعي که بازيکن بزرگي است بايد بيشتر از اين مراقب رفتارش در ميدان باشد. بازيکنان ايران با انگيزه مضاعف بازي کردند و به پيروزي رسيدند. مسايل فني تيم را هم کي‌روش بهتر از هر مربي مي‌داند و بايد تا بازي با ازبکستان ايرادها را برطرف کند.


وي با اشاره به گلزني نکونام در تيم ملي، گفت: او در ديدار با کره ثابت کرد بازيکن بزرگي است و مي‌تواند به تيم ملي کمک کند.

منبع: ورزش سه