۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸

برخوردشدید باپرونده های فساداقتصادی

معاون اول قوه قضائیه در پاسخ به این سئوال که آیا در رسیدگی به پرونده متهمان فساد 3 هزار میلیاردی و بیمه ایران خط قرمزی وجود دارد که از آن عبور نکرده باشید گفت: هیچ کس در برابر قانون حاشیه امنی ندارند و افراد نمی توانند با قرار گرفتن در حاشیه قانون را نقض کنند.
کد خبر : ۸۴۰۳۶
 به گزارش صراط، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه بنای دستگاه قضایی مقابله با اخلالگران اقتصادی در حوزه ارز، دلار، طلا و هر کسی که اخلال در حوزه اقتصادی ایجاد کند است گفت: مطمئن باشید دستگاه قضا برخورد بسیار جدی با این اشخاص خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در رسیدگی به پرونده متهمان فساد 3 هزار میلیاردی و همچنین پرونده بیمه ایران خط قرمزی وجود دارد که قوه قضائیه نتواند از آن عبور کند، گفت: دستگاه قضایی نشان داده که همه در برابر قانون یکسان هستند.

معاون اول قوه قضائیه اظهار داشت : همه افراد باید نسبت به اعمال و رفتارشان پاسخگو باشند و هیچ کس در برابر قانون حاشیه امنی نخواهد داشت و افراد نمی توانند با قرار گرفتن در حاشیه ای ، قانون را نقض کرده و به آن دست اندازی کنند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
چرا در نشان دادن يك فرد خاطي كه چند نفر را زخمي كرده است چهره او نشان داده مي شود ولي فردي كه با حيثيت و آبروي نظام بازي كرده است چهره او نه تنها نشان داده نمي شود بلكه اسم اورا نيز با حروف م.ر -ش.س و... به مردم معرفي مي نمايند . شخصي كه ضربه به پيكره نظام زده است بايستي به شديد ترين وجه با او برخورد شود و حتي در انظار گرداننده شود