۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷

از احمدي‌نژاد و بيکاره‌ها تا آقازاده جديد!

آقازاده دکتر احمدي‌نژاد به همراه صبيه مهندس مشايي (که البته باهم ازدواج کرده‌اند) به همراه محافظ شخصي و راننده اختصاصي يکشنبه شب مورخ۲۳/۷/۹۱ به صورت ويژه و با خودرو وارد نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال شده و از آنجا بازديد کردند. ايشان در هنگام بازديد يک کاپشن مثل کاپشن باباجان پوشيده بودند!
کد خبر : ۸۴۰۹۸

به گزارش صراط، هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:

احمدي‌نژاد و بيکاره‌ها 

احمدي‌نژاد: چند نفر بيکار در رسانه‌ها نشسته‌اند و به ما مي‌گويند چه کاري انجام بده و چه کاري انجام نده! آنها فکر مي‌کنند اگر به ما مسئله‌اي را نگويند اتفاق خاصي مي‌افتد. (مشرق۲۳/۷/۹۱) 

۱- پيشنهاد مي‌شود دکتر دستور بدهند تا برو بچ دفتر سرب داغ بريزند توي دهان اين چند نفر بيکار تا ديگر نتوانند به دکتر بگويند چه کار بکند و چه کار نکند! 

۲- راه ديگر هم آن است که بسپارند به جلاد که دستهاي اين روزنامه‌نگاران و رسانه‌چي‌هاي بيکار، را جفت قلم کرده و ( از بازو به پايين قطع کند!) زبانشان را هم از حلقشان بيرون بکشد! آن وقت ديگر نه مي‌توانند در خصوص رياست محترم جمهور چيزي بنويسند نه مي‌توانند کلامي حرف مفت به زبان بياورند! 

۳- البته بهتر است به همان جلاد بسپارند محض احتياط چشمان اين رسانه‌اي‌هاي بيکار را هم ميل داغ بکشد! آن وقت ديگر امکان خواندن مطالب تخريبي و سياه‌نمايي عليه رئيس جمهور محبوب و مردمي را هم نخواهند داشت! 

۴- در خصوص جلاد هم نگران نباشيد! مي‌شود به يکي از بچه‌هايي که دور وبر دکتر مي‌پلکند ماموريت داد تا مدتي به عنوان جلاد انجام وظيفه کند تا بلکه اين رسانه‌اي‌هاي بيکار قلع و قمع شوند! 

۵- اتفاقا ادب کردن رسانه‌اي‌هاي بيکار يک سنت تاريخي سياسي در ايران است! مثلا در تاريخ آمده است که در زمان سلطان محمود غزنوي يک عده‌ رسانه‌اي بيکار بودند که مدام به سلطان ايراد مي‌گرفتند و امر و نهي مي‌کردند! سلطان محمود دستور داد تا همه آنها را بازداشت کرده و به دفتر بياورند و آنها را سه قسمت کرد! برخي را دست و زبان بريدند، بعضي را سرب داغ به دهان ريختند، و دسته آخر را هم مثله کرده و برعکس آويزان کردند! در همان شب مشکل رسانه‌اي‌هاي بيکار حل وفصل شد و کار به صبح نکشيد، رعيت و سلطان از نيش زبان و قلم اين جماعت بيکاره راحت شدند! 

۶- طبق تحقيقاتي که اخيرا توسط مرکز پژوهشهاي بنيادين رسانه‌هاي بيکار وابسته به معاونت اجرايي دفتر رئيس جمهور انجام گرفته، ثابت شده است که اوضاع ارز، تورم و گراني کم‌سابقه، به خاک سياه نشستن توليدکنندگان و کاهش بودجه شديد ادارات دولتي نتيجه حرف‌ مفت‌هايي است که رسانه‌اي‌هاي بيکار خطاب به رياست محترم جمهور و همکاران ايشان زده‌اند!
لذا تحقق موارد ۱ تا ۳ در خصوص اين بيکاره‌هاي خرابکار حقشان است. 

آقازاده جديد 

آقازاده دکتر احمدي‌نژاد به همراه صبيه مهندس مشايي (که البته باهم ازدواج کرده‌اند) به همراه محافظ شخصي و راننده اختصاصي يکشنبه شب مورخ۲۳/۷/۹۱ به صورت ويژه و با خودرو وارد نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال شده و از آنجا بازديد کردند. ايشان در هنگام بازديد يک کاپشن مثل کاپشن باباجان پوشيده بودند!(همولايتي) 

سوال اول: چرا ايشان محافظ و راننده دارد؟ مگر چه کاره است؟ 
* چواب:
الف) چون آقازاده است!
ب) چون مهدي هاشمي هم راننده و محافظ داشت!
ج) چون عدالت ايجاب مي‌کند که آقازاده رئيس جمهور عدالتخواه راننده و محافظ داشته باشد!
د) چون ايشان افتخار دامادي مهندس مشايي را دارد و اين سمت بسيار خطرناک است و از نظر امنيتي بايد محافظ داشته باشد! 

* سوال دوم: آيا اين کارها با ساده‌زيستي و عدالتخواهي جور درمي‌آيد؟
* جواب:
الف) بله! ما که مي‌توانيم! کرديم و جور درآمد!
ب) چرا جور نيايد؟ اگر شما اين افتخار را پيدا کنيد که موقع ناهار يا شام مهمان آقازاده دکتر باشيد خواهيد ديد که ايشان مثل باباجان يک روزنامه‌اي چيزي پهن مي‌کند و نان خشک و پنير خالي مي‌خورند! ساده‌زيستي يعني همين! آدم مي‌تواند ساده‌زيست باشد و محافظ و راننده اختصاصي هم داشته باشد و با ماشين تا پاي پله‌هاي مصلا هم بيايد !( امکاني که هيچ پيرمرد يا معلول يا جانبازي نمي‌تواند از آن استفاده کند!) 

* سوال سوم: فرق ايشان با ساير آقازاده‌ها چيست؟
* جواب:
الف) ايشان آقازاده دکتر خودمان هستند!
ب) پدر ايشان محمودجان است و پدر بقيه آقازاده‌ها هاشمي و غيره هستند!
ج) ايشان کاپشن مي‌پوشد حال آن که بقيه آقازاده‌ها کت مي‌پوشند!
د) ايشان در دوره روزانه دانشگاه دولتي درس مي‌خوانند ولي بقيه آقازاده‌ها در دوره‌هاي ۳۰-۴۰ ميليوني دانشگاه‌هاي کيش به تحصيل مشغولند! 

جلوه‌هايي از عدل محمود 

اگر فرهنگي هستيد و مشاهده کرديد که يکي از همکارانتان بيشتر از شما حقوق مي‌گيرد و فقط نصف شما سرکلاس مي‌رود و بقيه ساعات حضور در مدرسه را توي دفتر مي‌نشيند و خودش را باد مي‌زند ناراحت نشويد! تعجب هم نکنيد! اين نمونه‌اي از عدالتي است که رئيس جمهور محترم سال پيش قولش را داده بود!


خوشبختانه اين نمونه از «عدل محمود» در سال جاري در مقياس گسترده‌اي در مدارس راهنمايي شهر تهران (از شهرستانها خبر نداريم!) اجرا شده است! 

در اين مدل از عدالت‌گستري يک دبير (مثلا رياضي يا زبان يا...) ۲۴ساعت در هفته سر کلاس مي‌رود در حالي که دبير ديگر (که هيچ تفاوتي در مدرک و سابقه و...با دبير قبلي ندارد) فقط ۸ يا ۱۲ ساعت سر کلاس مي‌رود اما حقوق هر دو يکي است! 

* نکته فلسفي: عدالت يعني همين! اگر کسي قادر به درک اين مدل از عدالت نباشد از دو حال خارج نيست! يا بهره هوشي پاييني دارد (که خدا شفايش بدهد) يا مغرض و سياه‌نما و تخريب‌گر دولتهاي خدوم نهم و دهم و مافيايي است و مفسد اقتصادي و حتما اسمش در ليست مفسدان اقتصادي جيب بغل کت دکتر احمدي‌نژاد است و يک روزي دکتر اسمش را خواهند خواند و مردم با چهره کثيفش آشنا مي‌شوند! 

* نکته علمي - فرهنگي:
همين جا از زحمات بي‌دريغ وزير آموزش و پرورش تشکر مي‌کنيم که با فداکاري اجراي اين مدل از عدالت را بر عهده گرفته و نشان دادند که مي‌توانيم، مي‌خواهيم، مي‌شود! 

جبران 

از آنجا که اخيرا رياست محترم جمهوري از ما اهالي بيکار رسانه رنجيده و گلايه‌هاي خود از ما خبرنگاران و رسانه‌اي‌هاي نمک‌نشناس و مافيايي را به زبان آورده‌اند لذا برآن شديم که جهت جبران مافات، به تنها رسانه‌ به دردبخور و مفيد و صادق و متعهد مملکت(يعني روزنامه وزين و دولتي ايران) اقتدا کرده و گوشه‌اي از حقايق و دستاوردهاي دولت خدمتگزار را بيان کنيم! 

باشد که مقبول نظر دکتر و دوستان محترم (به ويژه رياست محترم دفتر رئيس جمهور) افتد و مشمول عنايات خاصه ايشان قرار بگيريم! 

۱- يکي از دستاوردهاي آقاي احمدي‌نژاد و دولت ايشان کاهش نرخ تورم تا مرز ۷۲/۱ درصد است! در حالي که از زمان مادها تا سال ۸۴ نرخ تورم هميشه ۴۰-۵۰-۶۰ درصد بوده است! 

۲- از ديگر خدمات دولت‌هاي نهم و دهم افزايش ارزش ريال در برابر دلار است که در سال جاري در اقدامي که از زمان کوروش تا الان سابقه نداشته هر ۱۰ ريال معادل ۴/۷ دلار شده است! يعني اگر شما صد تومان ببري چهارراه استانبول ۷۴ دلار مبادله مي‌شود! اين در حالي است که در زمان رياست جمهوري بعضي از چپاولگران (همين دولتهاي قبل از دکتر!) هر دلار ۵۰۰-۶۰۰ تومان بود! 

۳- کاهش نرخ بيکاري به صفر از ديگر ثمرات زحمات ۲۷ ساعته رئيس جمهور و اطرافيان ايشان است! (يادتان باشد قبلا گفته‌ايم که آقاي رئيس جمهور پرکارترين رئيس جمهور ايران از زمان مهاجرت آريايي‌ها به فلات ايران تا امروز بوده‌اند، در شبانه روز ۲۷ ساعت کار کرده و فقط ۳ ساعت به استراحت اختصاص مي‌دهند!) 

اين در حالي است که اکنون صدها کارخانه‌ و مجتمع صنعتي در مملکت تاسيس شده و آماده کار هستند، اما کارگري پيدا نمي‌شود که بيايد و چرخ اين کارخانه‌ها را به گردش در بياورد! (حتي افغاني‌ها و.. هم همگي سر کارند!) 

۴- اوضاع فرهنگي آن قدر مطلوب، اسلامي و ارزشي شده که ديگر مردم به چشم برادر و خواهري به هم نگاه مي‌کنند و صبح تا شب با يکديگر به مهرورزي و طرح مهر ماندگار مشغولند و دعاگوي دکتر احمدي‌نژاد و مهندس مشايي و خانم آزاده اردکاني و دکتر جوانفکرند. 

۵- قبل از رياست جمهوري دکتر ما در همه چيز در جهان آخر بوديم، اما بعد از رياست جمهوري ايشان ما در همه چيز در دنيا اول شده‌ايم! (باور نداريد از مهندس بقايي بپرسيد! اسنادش هم موجود است!) 

* در خاتمه همه عزيزان را به مطالعه روزنامه ايران به قاعده صبح و شب قبل از صبحانه و بعد از شام به ميزان دو ساعت در هر وعده توصيه مي‌کنيم! در آن صورت متوجه خواهيد شد که هر چي آبادي در مملکت است همه‌اش صدقه سر محمودجان و مهندس بقايي و مهندس مشايي و دکتر جوانفکر است و هر چه خرابي و گندکاري است محصول ائتلاف شوم رسانه‌هاي بيکار، شهرداري تهران، مجلسي‌ها، مافياي نفتي، خاندان هاشمي با ساير عناصر معلوم‌الحال و مجهول‌الهويه است! 

هنر متعهد 

ساخت و پخش مجموعه مستند داستاني زندگي سردار شهيد غلامحسين افشردي از سوي شبکه اول سيما ثابت کرد که: 

۱- اگر سازمان بخواهد مي‌شود کار باکيفيت ساخت و در ساعت مناسب هم پخش کرد!
۲- اگر سازمان کارهايي از اين دست (باکيفيت،ارزشي، جذاب) نمي‌سازد، نمي‌خواهد!
۳- ان‌شاءالله از اين پس شاهد افزايش چنين کارهاي ارزشي و باکيفيتي در صدا و سيما باشيم! 

فقط آفرين 

سخنراني صريح و موضعگيري عزتمندانه و دفاع مومنانه مجيد مجيدي (کارگردان متدين سينما) از نظام و انقلاب اسلامي وتهاجم هنرمندانه ايشان به استکبار جهاني و رژيم صهيونيستي در اجلاس استانبول فقط و فقط جاي آفرين و احسنت دارد! خدا قوت آقامجيد!
منتظر فيلم «پيامبر» شما هم هستيم! اجرت با نبي مکرم اسلام و اهل بيت طاهرينش.

نظرات بینندگان
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۴۲
۱
هرچی بگنددنمکش میزنندوای به روزی که نمک بگندد.بدون اغراق بگم همتون گندیدچب راست اصلاح طلب کارگزاران وغیره.گندزدیدبه مملکت وآرمان شهداء.
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
به شهید مدنی گفتند آقا اجازه بدبید براتون جلیقه ضد گلوله بیاوریم منافقین در کمینند ایشان ناراحت شده و گفتند اگر برای همه مردم جلیقه آوردید برای من هم بیاورید وگرنه خون من رنگین تر نیست.
یاد بگیر آقای عدالت مهر ورز
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۸۸
۱
یه نمونه دیگه از عدالت محمود هم اینه :
اگه دیدید یکی از سرسپردگان محمود در مجلس شورای اسلامی بدلیل مفاسد اخلاقی و ... رد صلاحیت شد و از راه یابی به مجلس بازماندندو درست. یک ماه بعد بعنوان استاندار معرفی شد نگران نباشید .چون بالخره پرداخت دستمزد سرسپردگی و وکیل الوله بودن همیشه نقدی نیست و ممکنه به این صورت هم باشه .و این درست عین عدالته که همه کس متوجه فهم و درک اون نمیشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالب بود .
حسین جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۴۰
۱۱۲
شما اگر دراین موقغیت از زمان بطوری که تمامی قدرتهای زورگو ازهر طرف مورد هجوم قرار داده اند بجای ریس جمهور بودید چه می کردید چرا این قدرحرف مفت می زنید .
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
گوش به حرف و توصیه های رهبری نظام و دلسوزان کشور و متخصصین و کارشناسان خبره اقتصادی میدادم . از کنار فشارهای ناشی از بی تدبیری و ضعف مدیریت در کشور که خواسته و یا نا خواسته بر مردم روز به روز تحمیل میشود به راحتی عبور نمیکردم و از مردم بدلیل بروز این مشکلات معذرت خواهی میکردم و البته استمداد و همکاری میطلبیدم . افرادی را که بدلایل متعدد و غیر قابل انتشارتوسط شورای نگهبان و دیگر مراجع ذیصلاح کشور رد صلاحیت شده اند و هیچگونه سابقه مدیریتی اجرایی ندارند را بعنوان استاندار به مردم تحمیل نمیکردم . بجای ایجاد وحدت و همدلی عملی در کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست دائما روبه روی همه گارد نمیگرفتم و 11 روز خانه نشینی نمیکردم .... هنوز هم بگم ؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۱
انتشار حقایق جامعه توسط هر رسانه ای مطلوب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۹۴
راننده بیخودیه ولی محافظ لازمه خداوکیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا؟ چرا؟ چرا؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا یه کم عاقل باشید . نکنه از شهید صیاد شیرازی . یا شهدای هسته ای مقام و جایگاه بالاتری داره .
ببو
|
Germany
|
۲۳:۲۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۱
با حال و جالب و البته حقیقتی تلخ و گزنده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۲۶
۱
صبيه مهندس مشايي!!!
مگر اینجا عربستانه ؟؟؟
از کلمات فارسی استفاده کن .
با تشکر فراوان . تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۷۰
۰
تا دیروز این عده گمنام اصلأ کجا تشریف داشتند ؟ شانس گاهی یکبار در خانه بعضی را می زند ! تا بیایند و عدالت را برقرار سازند ! ! !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۳۱۳
۵۱۷
بيشتر از يك ساله كه هر چه از دهان مباركتون بيرون مياد نثار رئيس جمهور ميكنيد و او فقط سكوت ميكنه اما وقتي سفره ي دلش باز ميشه و توي يه كنفرانس خبري چهار تا حرف ميزنه همه صداشون در مياد و ميگن رئيس جمهور حق نداشت اينو بگه، اونو بگه، به اين و اون انتقاد كنه ، بابا شماها ديگه چه دمايي هستيد آيا فقط اين شما هستيد كه حق داريد انتقاد كنيد ؟ اي كاش انتقاد مي كرديد، من كه تو اين متن جز تمسخر و توهين و تهمت چيزي نمي بينم . نميگم رئيس جمهور اشتباه نداشته ، داشته ولي خدا وكيلي بگيد توي همين رسانه ها به كدوم نماينه ي مجلس انقدر انتقاد شده ؟ چقدر رسانه هاي ما بي جنبه هستند كه حتي تحمل شنيدن يك انتقاد رو هم ندارند اگر آقاي لاريجاني و توكلي و مطهري و قاليباف و ... هر انتقادي از رئيس جمهور كنند ، درسته و اشكالي نداره ، اما به دكتر كه مي رسه همه چي غلطه يعني فقط وظيفه ي آقاي احمدي نژاده كه وحدت رو رعايت كنه پس وظيفه ي رسانه هاچيه؟ اگه شماها هزار تا حرف بي خود و جنجالي بزنيد وحدت به هم نمي ريزه اما اگه احمدي نژاد حرف بزنه وحدت از بين ميره شما خودتون عدالت داريد؟؟؟؟
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
باید وحدت را حفظ کرد و بهانه دست دشمن نداد . ولی باید قبول کنیم که آقای رییس جمهور بسیاری از اقداماتش غیر قابل توجیهه و منشاء بسیاری از مشکلات فعلی کشور هم همینه . شما فقط در مورد انتصاب هایی که ایشون کرده یک بررسی مختصر بکن متوجه میشی . بعد از 30 سال تجربه حکومتداری و وجود تجربه ها و تخصص های فراوان در کشور ما نباید بقول اون دوستمون که در یکی از کامنتها اشاره کرده فردی را بعنوان استاندار معرفی کنیم که اولا:هیچگونه سابقه مدیریتی نداره . ثانیا: رد صلاحیت شده شورای نگهبان و دیگر مراجع نظارتی هستش و فقط بخاظر مقابله با شورای نگهبان به این فرد مسئولیت داده میشه اون هم بعنوان یک استاندار و در منطقه ای که در طول 7سال گذشته 8تا استاندار عوض کرده و از انتصاب استاندار قبلیش هم یکسال بیشتر نگذشته . پس نتیجه میگیریم واکنش هایی که نسبت به جناب آقای رییس جمهور صادر میشه رفلکس بعضی سیاست ها و رفتار های غلط ایشونه و الا هیچکس منکر وجود بدخواهان و دشمنان این مرزو بوم نیست و یک تار موی گندیده رییس جمهورمان را به همه اونا تعویض نخواهیم کرد .
فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۳
منم از رئیس جمهور محترم کشورم دل خوشی ندارم
ولی ادب مرد به ز دولت اوست
همه مسایل داخلی و خارجی اگر دست به دست هم بدهند باید احترام ایشان را نگاه داشت
اگر ایشان فاقد کفایت هستند قانون اساسی مجلس را موظف به دخالت در امور و سوال و برکناری و استیضاح و ... دانسته
ونه هر بنی بشری توی کوچه و خیابان نسبت به معلومات سیاسی خود اظهار فضل کند
ضمنا جهت جلوگیری از حرف های بی ارزش لازم است خانواده درجه یک مقامات سیاسی هم ماشین مخصوص هم راننده مخصوص و هم محافظ مخصوص داشته باشند تا به سرنوشت امثال شهید احمدی روشن و .... دچار نشوند
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
فضول جان احمدی روشنهم راننده مخصوص و هم محافظ داشت که در جریان حادثه تروریستی شهید شد اما خیلی بهش پرداخته نشد
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۷۱
۴۰۶
احمدی نژاد هنوز هم محبوب قلبهاست
احمدی نژاد امپراطور حامی مستضعفان احمدی نژاد دوستت داریم
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه شما سریال دونگ یی را زیاد تماشا کردی و کمی جو گیر شدی و احمدی نژاد هنوز هم رییس جمهور قانونی ماست اما رییس جمهوری که خیلی مشکلات فعلی همین مستضعفان ناشی از سوء مدیریت دولت فخیمه ایشونه . رییس جمهوری که متعهده و دلسوز ولی لجوج هم هست . رییس جمهوری که مخلصه ولی درخیلی از حوزه ها خصوصا اقتصاد کارنامه خوبی از خودش بجا نگذاشته . رییس جمهوری که در قبال کشور احساس مسئولیت میکنه ولی با بکارگیری نیروهای ضعیف و خود محوری باعث خیلی از چالش ها در کشور شده .
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور ه با تمام خصلتهای یک امپراطور
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۶۱
۵۸
من کاری به احمدی ندارم ولی یالثارات بدون شک تندروترین و فاشیستی ترین و طالبانیسم ترین نشریه ایست که در ایران منتشر میشه و حتی از کیهان هم تندرو تر و فاشیستی تره.
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا این سیاست شما جماعته که اول خیلی موذیانه مدعی میشوید کاری به کسی و چیزی ندارید و بعد عین تفکرات و اندیشه هایی که از اونور آب و سایت ها و خبرگزاری های معاند بهتون القا شده را مطرح میکنید . اتفاقا منم کاری به شما ندارم ولی افکارتون بسیار شبهه ناک و مشکوکه و رنگ و بوی اونوری ها رو داره
غدیر کشاورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۹۲
۰
یک پیشنهاد جدی به رسانه ها : یک مدتی رسانه ها هیچ یک خبری را از دولت انعکاس ندهند تا بعضی از این دولتی ها ی متکبر متوجه بشوند که رسانه حتی ضعیفش هم مثل خون در رگ جامعه است !
مرتضی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
خسته نباشی صراط ! یه زمانی میخواستم همکارتون بشم اما حالا میبینم چه خوبه که همکار شما نشدم! فقط از چپو راست مطلب جمع میکنید تو سر اینو اون میکوبید معلوم نیست کدوم وری هستید کدوم وری نیستید ! یه شعار نوشتید که با کسی عقد اخوت نبستید به استناد همنم هرچی گیرتون بیاد میزارین تو سایت! بنظرم اصلا حرفه ای نیستید با عرض پوزش!!! ضمنا به دوستان لثارات الحسین بفرمایید یکم چشمان مبارکشون رو به گذشته خوب تر تر باز کنن حساب کار میاد دستشون البته اگه بخوان ببینن!! مرسی
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
جای امین به عشق احمدی دلاور تو این پست خالیه!
آدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
سلام
چرا از دشمن چيزي نميگيد راستي اين دشمن كيست كه همه جا تقصير را گردن اون ميندازن چه رنگيه چه شكليه كه به همه كار و همه جور توجيه مياد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
ما همیشه با دشمن فرضی طرفیم و بر آنها غلبه می کنیم !!!
پیمان
|
Germany
|
۰۵:۵۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
رسانه ای های محترم اولش اونطور ما رو گول زدید(شاید خودتون هم گول خوردید،) حالا اینطور.
همش احساسی بودن.
همش افراطی بودن.
آخه آدم حق الناس گردنش میفته، همه چیز رو که کپی نمی کنه! یعنی همه ی اینها واقعیته؟
جواب منو ندید، آروم باشید، فکر کنید، سعی کنید منصف باشید و به فکر روز قیامت باشید و... ، حالا هر چی خواستید بگید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
درطول تاریخ همه خائنین به این مردم ومملکت نتوانستندازمجازات خداونددرامان باشندنوبت اینهاهم میرسه
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم