۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

اسرائیل آماده پرواز صدها پهپاد باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این رژیم خودش را برای روزهایی آماده کند که صدها پهباد با 25 مدل هدایت کنترل بر روی آسمان آنها بچرخد و آنها ندانند که با چه روش هایی باید با این پهبادها مقابله کرد.
کد خبر : ۸۴۱۱۵
به گزارش صراط ، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه تجمع ده هزار نفری بسیجیان تهران در میدان فلسطین در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از وی در خصوص اهداف برگزاری رزمایش پرسید، گفت: یکی از اهداف این رزمایش این است که مردم بدانند بسیجیان در داخل کشور در مقابل هر نوع تهدیدی مقاوم هستند و ایستادگی می کنند.

وی در ادامه افزود: پیام دیگر این رزمایش برای دشمنان خارجی است برای آنهایی که با پرواز یک پهباد بر فراز آسمانشان فرماندهان خود را عزل می کنند و یک هفته در کما هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آنها خودشان را آماده کنند برای روزی که صدها پهباد با 25 مدل هدایت کنترل بر روی آسمان آنها بچرخد و آنها ندانند که با چه روش هایی باید با این پهبادها مقابله کرد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
حالا تا میتونید این رژیم منحوس رو انگولک کنید تاببینیم میشه یه جنگ هم تو این اوضاع بی سر وسامان مملکت راه بندازید!!!!!!!!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۷
۰
تمام جنگها متكي بر حيله اند پس انگاه كه قادر به حمله ايم بايد خود را عاجز از حمله نشان دهيم.زمانيكه از نيروهاي خود استفاده ميكنيم بايد تظاهر به بيكنشي كنيم انگاه كه به دشمن نزديكيمبايد بباورانيم كه دوريم و اگر دوريم در اين تصور نگاه داريم كه نزديكيم.
وقتي دشمن نزديك است وبا اينحال ارام ميماند،بر برتري طبيعي موقعيتش تكيه دارد.زمانيكه دور است اما شروع نبرد را تحريك ميكند(چيزي كه الان رژيم جعلي صهيون انجام ميدهد) مفهومش اين است كه با بيقراري مايل است طرف ديگر پيشروي كند.اگر در محلي اردو زده كه دسترسي به ان اسان است بدان معنيست كه طعمه اي سر راه ما قرار داده است.(برگرفته از هنر رزم اثر ژنرال سان تزو)