۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸

سردار نقدی: خاکستر تحریم‌ها را به شکوفاترین اقتصاد جهان تبدیل خواهیم کرد

رییس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری نقش بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجتماعی بعد از انقلاب اسلامی گفت: تمام ارزش‌ها از نسل و دوره‌های گذشته از شهدا به ما رسیده است.
کد خبر : ۸۴۱۱۸

به گزارش صراط ، سردار محمدرضا نقدی در تجمع روز جمعه تعداد زیادی از بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت‌المقدس سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ که در میدان فلسطین در اعتراض به انتشار فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام(ص) ادامه داد: به همت بسیجیان در عرصه‌ علمی به جایگاهی رسیده‌ایم که امروز تنها 7 یا 8 کشور دنیا در آن قرار دارند و ان‌شاءلله با همین اراده می‌توانیم از آن‌ها عبور کنیم و از همه آن‌ها به زودی جلو می‌زنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی نیز گفت: ان‌شالله با همین بسجیان مکتب اقتصاد مقاومتی را طی خواهیم کرد و خاکستر تحریم‌ها را تبدیل به شکوفاترین اقتصاد جهان خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: بسیج مکتب اقتصاد مقاومتی را مو به مو برای مردم بازگو خواهد کرد و همه را دعوت می‌کند تا در این مکتب شرکت داشته‌ باشند؛ چراکه نتیجه شکوفایی و پیشرفت بیشتر برای کشور خواهد بود و در نهایت روسیاهی به ذغال خواهد ماند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این‌که «غرب جنایتکار از این اقدامات درس خواهد گرفت» گفت: آن‌ها روزبه‌روز به شکست نزدیکتر می‌شوند. آن‌ها چندین هزار شبکه‌ ماهواره‌ای و تلویزیونی دارند اما در مقابل تلویزیون پرس‌تی‌وی و العالم ما کم آورده‌اند.

وی با اشاره مجدد به انتشار فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام(ص) ادامه داد: آزادی بیان آن‌ها توهین به مقدسات است و آن‌ها پرس‌تی‌وی و العالم را برنمی‌تابند. آن‌ها هیچ مقدساتی ندارند تنها چیزی که برای‌شان در جای مقدسات قرار گرفته بود همان دموکراسی بود که آن هم هر جا رای مخالف خودشان دادند با آن برخورد کرده‌اند. آن‌ها اهل حقوق بشر نیستند، این توهین پرده‌ای از رسوایی آن‌هاست که باعث می‌شود دنیا هر روز بیشتر آن‌ها را بشناسد و روزبه‌روز از آن‌ها متنفرتر شود.

وی گفت: رهبری بداند بسیج‌ و همه ملت تا آخرین نفس تا آخرین نفر تا آخرین منزل و تا آخرین قطره خون پای ولایت ایستاده‌اند.

نقدی دعا کرد: خداوندا به قدم‌های بسیجیان ما استواری بده، بازوان‌شان را قوی کن، بیداری اسلامی را روزبه‌روز بیشتر در جهان گسترش ده، ظهور ولی امرمان را نزدیک کن و رهبری را تا ظهور حضرت قائم(عج) نگه دار.

بعد از سخنان سردار نقدی بیانیه‌ای در یازده بند از سوی تجمع‌کنندگان در اعتراض به انتشار فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام قرائت شد که تجمع‌کنندگان با لبیک یا محمد و لبیک یا خامنه‌ای آن را تایید کردند.

تجمع کنندگان هم‌چنین شعارهایی از جمله وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم و ... سر دادند.

منبع: ایسنا