۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱

يوونتوس و ميلان به دنبال ناني

علاقه‌مندان ايتاليايي ناني دو برابر شده‌اند. پس از ميلان نوبت به يوونتوس تورين رسيده تا براي به خدمت گرفتن بازيکن پرتغالي شياطين سرخ دست به کار شود.
کد خبر : ۸۴۱۳۲
به گزارش صراط ، ناني در اولدترافورد روزهاي پاياني حضورش را سپري مي‌کند. تيم‌هاي ايتاليايي نيز از اين موضوع باخبرند و تلاش خود را براي خريد او در ژانويه 2013 آغاز کرده‌اند.

پس از ماسيميليانو آلگري و ميلان که روزهايي بحراني را سپري مي‌کنند و در صدر فهرست مشتريان ناني جاي دارند، نام بانوي پير اروپا هم در صف مشتريان احتمالي اين هافبک تکنيکي ديده مي‌شود. گفته مي‌شود به دست آوردن ملي‌پوش پرتغالي يونايتدها که از اسپورتينگ ليسبون روانه اولدترافورد شده است، 15 ميليون يورو هزينه در پي داشته باشد.

اين بازيکن 25 ساله که از جمله مردان تيم ملي پرتغال در تساوي يک بر يک برابر ايرلند شمالي بود، به احتمال فراوان سال آينده از شياطين سرخ جدا خواهد شد چرا که گفت‌وگوها بر سر تمديد قرارداد تاکنون به جايي نرسيده است. يووه نيز از همين رو تلاش‌هايش را براي بردن اين بازيکن به تورين آغاز کرده است.

ناني ژانويه 2007 به منچستريونايتد پيوست و بيش از 200 بازي را براي اين تيم انجام داد ولي در اين فصل براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي کار دشواري داشته است. او در کيپ‌ورد آفريقا به دنيا آمده و در آخرين بازي يونايتدها در ليگ برتر برابر نيوکاسل جايي در ترکيب 18 نفري سر آلکس فرگوسن نداشت. اين مربي اسکاتلندي سيستمي را براي مردانش برگزيد که نيازي به مهاجم گوش و نوک کلاسيک ندارد.

چنين به نظر مي‌رسد که فرگوسن تنها با دريافت 25 ميليون يورو حاضر به واگذاري ناني است. اين درست همان رقمي است که يونايتدها پنج سال پيش براي خريد بازيکن 20 ساله مورد علاقه خود پرداخته بودند.

يوونتوس، قهرمان فصل پيش سري A‌ در اين فصل پيشتاز رقابت‌هاي باشگاهي در ايتالياست و در هفت هفته سپري شده از اين رقابت‌ها شش برد و تنها يک تساوي را تجربه کرده است. شايد از همين رو مقصد آتي ناني هم باشد!
منبع: ورزش سه