۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

احتمال تغییر اساسنامه فدراسیون ها

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از نمایشگاه ورزش، تجهیزات ورزشی و عملکرد دولت نهم و دهم در عرصه ورزش، اظهار داشت:اساسنامه فدراسیون ها وحی منزل نیست واحتمال تغییر آن وجود دارد.
کد خبر : ۸۴۲۰۶
" صراط ورزشی "- محمد عباسیˈ درجمع خبرنگاران افزود: همانطورکه وزارت ورزش و جوانان پیشتر سازمان تربیت بدنی بود ممکن است تغییراتی نیز در اساسنامه فدراسیون ها داده شود اما قواعد همان چیزی که در گذشته بوده، خواهد بود.

وی افزود: بدون شک برخی از قواعد مدنظر مجامع بین المللی راهکارهای بهتری را ارایه می کند، بنابراین ایرادی ندارد که آنها در اساسنامه ها لحاظ شود.

وزیر تصریح کرد:درحال حاضر تعدادی از دوستان در این زمینه فعالیت می کنند اما اجباری در کار نیست، یعنی ما انقدر مشکل نداریم که اگر این کار را نکنیم ورزش ما روند درستی را طی نکرده باشد.

عباسی گفت:به شخصه اشکالی در اساسنامه نمی بینم اما دلمان می خواهد بهتر شود و با توجه به شیوه های حاکم برکشورمان و قواعد جدید جهانی تجهیز شود.

وی درواکنش به پرسش های دیگری در خصوص نحوه تبیین اساسنامه جدید گفت: نمی دانم شما رسانه ها چگونه می نویسید که برای خود در این خصوص ابهام ایجاد می کنید.

وزیر تصریح کرد: من گفته ام اساسنامه های ما از قبل تا الان همه ساله معتبر و درست بوده است و از گذشته تاکنون در حال اجرا است چرا که اساسنامه خوبی بوده و اگر برخی از رسانه ها در انتقال موضوعات و رفتارهایی که در گذشته انجام شده، کمی بی دقتی کنند باعث می شود که دشمنان ایران در خارج از کشور که علاقمند نیستند موفقیت های قهرمانان ما را ببیند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی در ادامه در خصوص نمایشگاه تجهیزات ورزشی گفت: نیازهای ورزش امروز برای خانم ها بیشتر است چرا که نسبت تقاضا به عرضه چند برابر شده است.

عباسی تصریح کرد: یکی از راهکارهای افزایش تولید برپایی نمایشگاه تجهیزات ورزشی است تا در کنار تلاش های دولت شاهد رشد بخش خصوصی باشیم.

وی گفت: ما در نظر داریم همه را تشویق کنیم به اینکه تولید لوازم ورزشی در کشور بیشتر شود تا مردم دسترسی بهتری به تجهیزات داشته باشند.

وزیر اصل برگزاری نمایشگاه را به فال نیک گرفت و گفت: تلاش تولید کنندگان داخلی که با توجه به پیام مقام معظم رهبری ، گام های بلندی در این خصوص برداشته اند قابل تقدیر است همین که این تولیدات به چشم می آید و مردم می بینند، باعث گسترش ورزش در کشورمان می شود.

وی گفت: یازدهمین نمایشگاه بهتر از دوره های گذشته دیده می شود و امیدوارم همواره نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: عباسی صراط ورزشی