۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴

وکالت سازمان ملل برای زناکاران دنیا

سازمان ملل متحد طی بیانیه اعلام کرد:زنا جرم نیست و نباید برای آن مجازات در نظر گرفته شود.
کد خبر : ۸۴۲۸۸
به گزارش صراط ، سازمان ملل روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مجرم دانستن دو فرد بزرگسال که روابط جنسی با یکدیگر دارند، تجاوز به حریم خصوصی آنها و نقض حقوق بشر است.

این بیانیه ضمن تاثیر چنین مجازاتی به ویژه بر زنان، از کشورهایی که چنین قوانینی در آنها اجرا می شود خواست در این قوانین بازنگری کنند.

واقعیت این است که غرب سیر کاهش جمعیت و انقراض نسلی خود را نمی بیند و یا تحت اتخاذ یک ژست «آزاد اندیشانه!» نمی خواهد آن را باور کند. حکم تحریم زنا در اسلام، جدا از مسائل عقلانی بسیاری که برای آن مطرح است، نوعی احترام شرعی و عرفی و حقوقی به حریم خانواده و پرورشگاه انسانیت است. با این وجود، تیشه غرب و از جمله سازمان ملل مدام به ریشه مردم مغرب زمین می خورد در حالی که خود مردم غرب نیز با اضطرار، خواهان بازگشت به یک ساختار درست در زندگی نظام مند هستند، نخبگان و فعالان غربی برای این نیاز اجتماعی کار ثمربخشی را پیش نبرده اند.



بهتر است سازمان ملل نگران کشورهای قانون مند و حامی نظام واحدهای اصلی اجتماع بشری نباشد و به جای این نگرانی پاسخی برای فرزندان عمدتا نامشروع متولد شده و بحران بی مادری و بی پدری کودکان در غرب آزاد باشد.
در راستای این مطلب گفتنی است، دول غربی من جمله آمریکا با تصویب قوانینی مانند قانونی شمردن سقط جنین و دادن خدمات و معاف از مالیات کردن مادران جوانی که بدون ازدواج صاحب فرزند شده اند، به روند افزایشی کاهش ازدواج دامن زده و باعث ازدیاد تولد کودکان نامشروع درجامعه شده است.
"پل ویتز"، استاد روانشناسی دانشگاه نیویورک در مطلبی با عنوان "زوال خانواده" می نویسد: امروزه تعداد خانه هایی که ازدواج نکرده اند، یعنی مرد و زنی که با یکدیگر در یک خانه زندگی می کنند و روابط جنسی مانند زناشویی دارند اما با یکدیگر ازدواج نکرده اند و تعهدی نسبت به هم ندارند، در سال ۱۹۹۲، ۳/۳ میلیون زوج بود که نسبت به سال ۱۹۸۰ دو برابر شده و امروزه به بیش از ۹ میلیون زوج رسیده است.
مردم شناس انگلیسی"جی. دی. آنوین" درکتاب خود با عنوان "بنیادهای اقتصادی و جنسی جامعه جدید" با بررسی تاریخ ۵ هزارساله ۸۶ جامعه مختلف به این نتیجه رسیده است که قدرت ملل که براساس تعریف آنوین، توانایی مولد باقی ماندن و حفظ موقعیت رهبری و اثرگذاری بر ملل دیگر است، تنها در جوامعی وجود دارد که به ازدواج در آن ها ارج گذاشته می شود. وی می نویسد: در تاریخ بشر هیچ موردی را نمی توان نشان داد درحالی که نسل جدید بر خویشتن داری پیش از ازدواج و پس از آن تأکید ندارند، جامعه به چنین قدرتی رسیده باشد. اگرجامعه ای به قدرت رسیده به این دلیل است که قواعد روابط جنسی در میان آن ها کاملا تعریف شده و روابط و پیوندهای خانوادگی درآن ها قوی باقی مانده است. اما اگر این حد و مرزها از میان برود، شمارش معکوس برای مرگ آن جامعه آغاز شده است و این قاعده هیچ استثنایی ندارد. دستور خدا برای اینگونه جوامع فقط توبه است. او به انسان ها در همه جای کتاب مقدس دستور می دهد که توبه کنید.


منبع : اول نیوز
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۷۴
۰
خوب یعنی همه بشن سیب زمینی.خدالعنتشون کنه با این ازادیشون
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
غرب با تیشه به ریشه خودش میزنه ....
این کاراشون قبل از اینکه دیگران رو غرق کنه خودشونو هلاک میکنه واز بین میبره