۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۱

افشاگری دیپلمات ارشد خاتمی

يك ديپلمات ارشد دولت خاتمي از عباس عبدي خواست اداي شهروند عادي را درنياورد و درباره مهماني با مسئول سرويس امنيتي فرانسه و مسئول ايستگاه اروپايي سازمان سيا توضيح دهد.
کد خبر : ۸۴۳۴۱
به گزارش صراط ، صادق خرازي در ادامه مجادلات قلمي چند هفته اخير با عباس عبدي، ضمن اشاره به اين موضوع كه در دوسلدورف آلمان مشغول شيمي درماني است، نوشت: انصافا يكي از تخصص هاي پر تجربه آقاي عباس عبدي ايجاد جنگ رواني و فريب مخاطبان است... آقاي عبدي مي گويند كاره اي نبودند! چگونه بوده كه با بهره گيري از رانت و رفاقت به سري ترين اسناد وزارت خارجه و نهادهاي امنيتي دسترسي داشتند و حتي با سفارتخانه به تجارت اطلاعات طبقه بندي شده مي پردازند و حتي نادم و پشيمان از انجام جاسوسي آشكار در پرونده هاي خود به توجيه و طفره روي مي آورند. چگونه مي شود كسي مدعي باشد كه شهروند عادي هستم ولي بدون هماهنگي با مسئولين وقت وزارت خارجه به فرانسه برود و در پوشش مناظره كه مقدمه مذاكره و عادي سازي مناسبات خودشان با دول غربي بود در ضيافتي كه برايشان تدارك ديده بودند شركت كند و بر سر سفره ميهماني بنشيند كه مسئول سرويس امنيتي فرانسه و مسئول ايستگاه اروپايي سازمان اطلاعات و امنيت آمريكا(سيا) حضور داشته باشند و ايشان همه اين اطلاعات را تا امروز درز بگيرند؟ اميدوارم كه عبدي ندانسته و نشناخته بر سر سفره اين ضيافت حرام اندر حرام ننشسته باشد و تحليل هايي كه بوي تعفن نفاق و دورويي و استحاله از آن برمي خيزد براي خوشايند ديگران آب و تاب نداده باشد. شما چگونه مدعي هستيد كه از جمهوري اسلامي ارتزاق نكرديد تا مغز استخوان هايتان وام دار اين ملت و مردم بوديد مهم نيست كه مستخدم دولت نبوديد ولي با پول و بودجه مستقيم و غيرمستقيم اين ملت زندگي خودتان را سامان داديد چرا مي خواهيد سر خودتان را هم كلاه بگذاريد.

اشاره صادق خرازي به سفر عباس عبدي به پاريس در دوره اصلاحات و مذاكره با باري روزن(عضو لانه جاسوسي سابق آمريكا) به ميزباني برخي مقامات امنيتي فرانسه است.

خرازي معتقد است عبدي چه به هنگام ورود به ماجراي تسخير لانه جاسوسي و چه در زمان مذاكره با ديپلمات آمريكايي دنبال سوءاستفاده و كلاهبرداري بوده است.
منبع: کیهان