۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵

دلیل بادامچیان برای حمایت از احمدی‌‌نژاد

اسدالله بادامچیان می گویید:اگر باز به روز‌های انتخابات 88 برگردیم موتلفه باز هم از احمدی‌نژاد حمایت می‌کند.
کد خبر : ۸۴۴۲۸
به گزارش صراط ، بادامچیان گفت :آقای احمدی‌نژاد در سال 84 نامزد تیپ ماها نبود. آقای لاریجانی نامزد اصولگرایان بود که مردم رای ندادند.ما آقای لاریجانی را به مردم عرضه کردیم و نخواستیم که با کلک و حقه بازی و فریب و تبلیغات سرسام‌آور ایشان رای بیاورد.در مرحله دوم هم رای دادن را آزاد گذاشتیم و با توجه به تفاوت سلیقه‌هایی که بود عده‌ای از ماها به آقای هاشمی رای دادند و عمده‌ای هم به آقای احمدی‌نژاد.
وی افزود:در سال 88 که از آقای احمدی‌نژاد حمایت کردیم. تکلیف شرعی‌مان بود. آقای احمدی‌نژاد هیچ چیزی به موتلفه نداده است. ایشان هر وقت توانستند و چیزی به احزاب گفتند یک بلا نسبت به موتلفه هم نگفتند! حتی درخواست ملاقات شهدای 26 خرداد موتلفه که شهدای مخالفت با کاپیتولاسیون آمریکایی هستند را رد کرده است و به موتلفه وقت ملاقات نداده است. به فراکسیون موتلفه در مجلس هشتم یک دیدار نداد و درخواست دیدار ما را نادیده گرفت.
بادامچیان تاکید کرد:آقای حبیبی به 40 شهر و من به 25 شهر به عنوان دبیر‌کل و قائم مقام دبیر کل موتلفه برای تبلیغ آقای احمدی‌نژاد سفر کردیم.
آقای محمد‌علی امانی که دبیر اجرایی حزب موتلفه است از همان سال 84 به شدت مخالف آقای احمدی‌نژاد است اما براساس تکلیف شرعی در ستاد آقای احمدی‌نژاد فعال شد تا آقای موسوی رای نیاورد. در آن مقطع نمی‌توانستیم فرد دیگری را معرفی کنیم چراکه احتمال شکسته شدن رای احمدی‌نژاد و پیروزی مهندس موسوی بود در نتیجه تکلیفمان حمایت قاطع از احمدی‌نژاد شد.
بادامچیان که با هفته نامه آسمان گفتگو می کرد افزود:فعالیت انتخاباتی خرج دارد.  ما به تکلیف شرعی‌مان عمل کردیم و رضایت داریم. یعنی اگر باز به روز‌های انتخابات 88 برگردیم موتلفه باز هم از احمدی‌نژاد حمایت می‌کند.


منبع : منادی
منبع: آسمان
نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۲
۲
جناب بادامچیان آیا از انتخاب و تلاش برای چنین انتخابی در حال حاضر شرمگین نیستید آیا در محضر خداوند احساس گناه نمی کنید که باعث و بانی چنین انتخاب نا میمونی شدید.
مصطفی غفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
شمااگه بیل زن بودی باغچه خودت روبیل میزدی که رای بیاری
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
قبل از خواندن مقاله و اینکه بدانم نویسنده کیست، بوی صداقت این اظهارات را در شامه خود حس کردم. عجیب است که در ایران زمینه و فضای بیشتر انتخاب های مهم این چنین بوده است، یعنی ارادتی به علی (ع) درکارنبوده، بلکه بغض معاویه مردم را به سوی علی(ع) سوق داده. کاش میتوانستم مثلی مشابه پیداکنم که نام
مقدس علی علیه السلام را بکار نگیرم.
علی
|
Netherlands
|
۲۱:۲۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
بین بد و بدتر شماها رفتید بدتر را انتخاب کردید این وضع مملکت شده بیچاره موسوی در دوران جنگ نگذاشت قیمت کبریت بالا پایین برود ولی حالا ......
رستم
|
United States of America
|
۲۱:۴۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
مردم خودشان انروزها میدانستند چه خبره .به مردم ورای انها اعتماد کنید بصیرت انها بیشتر است باور کنید .هشت سال بدبختی نتیجه زیاد بودن هوش وچشم بصیرت شما بود
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
توصحبتهاتون کلمات کلک وحقه وامثالهم بکاررفته میشدروشنتربگفتیدآقای بادامچیان!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟