۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷

شایدجواب‌سوال‌ازاحمدی‌نژادرابهمنی‌بدهد

سخنگوی کمیته طراحان سؤال از رئیس‌جمهور با بیان اینکه بررسی سوال ساعت 16:30در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح خواهد شد، گفت: اگر آقای حیدرپور از پاسخ نمایندگان رئیس‌جمهور قانع شوند، طرح سؤال از رئیس‌جمهور به پایان خواهد رسید.
کد خبر : ۸۴۴۳۳

به گزارش صراط ، محمد دامادی نماینده مردم ساری و سخنگوی کمیته طراحان سؤال از رئیس‌جمهور گفت: سؤال از نمایندگان رئیس‌جمهور ساعت 16:30 در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت مختار است برای پاسخ به سؤال نمایندگان هر فردی را به کمیسیون بفرستند، گفت: شنیده‌ایم 3 وزیر و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برای پاسخ به سؤال امروز به مجلس می‌آیند.

دامادی تاکید کرد: با توجه به اینکه سؤال نمایندگان درباره نوسانات ارزی است، ممکن است آقای بهمنی به کمیسیون بودجه بیایند.

سخنگوی کمیته طراح کنندگان سؤال از رئیس‌جمهور با بیان اینکه عوض حیدرپور نماینده مردم شهررضا به نمایندگی از نمایندگان در کمیسیون بودجه حضور خواهد یافت، گفت: اگر آقای حیدرپور از پاسخ نمایندگان رئیس‌جمهور قانع شوند، نیازی به حضور رئیس‌جمهور در جلسه علنی نخواهد بود و طرح سؤال از رئیس‌جمهور به پایان خواهد رسید اما اگر غیر از این باشد، آقای رئیس‌جمهور برای پاسخ به سؤال نمایندگان باید به صحن علنی بیایید.

وی در پاسخ به این سؤال که درصد قانع شدن نمایندگان از پاسخ نمایندگان رئیس‌جمهور چقدر است، گفت: این موضوع به پاسخ نمایندگان رئیس‌جمهور بستگی دارد.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم