۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

اعترافات اعضای ستاد موسوی و کروبی

نویسنده کتاب اعترافات اعضای کمیته مشترک موسوی و کروبی گفت که در این کتاب هیچگونه تفسیر شخصی و برداشت فردی به کار نبرده است.
کد خبر : ۸۴۶۳۶

به گزارش صراط ، سلمان علوی‌نیک در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار دومین مجلد از مجموعه کتاب اعترافات فتنه 1388 خبر داد و گفت: دومین مجلد از مجموعه کتاب اعترافات فتنه 1388 با موضوع اسناد وزارت اطلاعات و قوه قضاییه در موضوع اعترافات اعضای کمیته موسوی و کروبی برای پیگیری زندانیان فتنه منتشر شد.

وی اظهار داشت: در این مجلد کالبدشکافی تحرکات کمیته‌ غیرقانونی موسوی و کروبی برای پیگیری امور زندانیان فعال در فتنه پراخته شده است و با بازگشایی پرونده امنیتی دو تن از اصلی‌ترین عوامل کمیته مذکور، خوانندگان را با ظلم‌هایی که بر نظام اسلامی در حوادث پس از انتخابات رفت، آگاه می‌کند.

علوی نیک افزود: این کتاب حاصل فعالیت مشترک قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و مرکز اسناد انقلاب اسلامی است. در این کتاب تمام اسناد و اوراق بازجویی و اسناد محاکمه اعضای این کمیته مورد بازگشایی و در اختیار من قرار گرفت و نزدیک به 60 درصد از آنها که امکان انتشار داشت در کتاب قرار داده شد.

وی با بیان اینکه در تالیف و نگارش این کتاب هیچگونه تحلیل و تفسیر شخصی از سوی وی به کار گرفته نشده است، افزود: از آوردن هرنوع تفسیر شخصی در متن کتاب خودداری کرده‌ام و پس از تالیف هم چیزی از متن تا جایی که اطلاع دارم، کم نشده است.

به گفته علوی نیک این کتاب به گونه‌ای پژوهشی تدوین و تالیف شده و سعی شده در آن به نوعی نگاه تاریخ‌نگاری نیز به موضوعات انداخته شود.

این نویسنده در ادامه از تدوین و تالیف این کتاب تا 10 مجلد خبر داد و گفت: آثار بعدی این مجموعه به ترتیب به بررسی نقش حزب کارگزاران، مشارکت، عناصر وابسته به رضا پهلوی، جریان‌های دانشجویی ضدانقلاب، منافقین و... در حوادث سال 88 می‌پردازد که در حال حاضر در دست تدوین و تالیف قرار گرفته‌اند.

از این نویسنده پیش از این نیز آثاری چون جریان‌شناسی انجمن حجتیه در سال 1385 و آسیب‌شناسی حزب مشارکت در سال 1387 منتشر شده که این مجلد در چاپ‌های بعدی و پس از اصلاحاتی با عنوان 8 سال بحران‌آفرینی منتشر شده است.

دومین مجلد از اعترافات فتنه 88 را انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در شمارگان 2 هزار نسخه و قیمت 3600 تومان منتشر کرده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
بابااینوبه اونایی نشون بدین که تعصب خرکی به موسوی دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
کتابش در گروه تخیلی هاست دیگه مگه نه؟
خبرمرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۷
۰
این آقای علوی نیک کی هست ودرکجا زندگی میکند؟نمیدانم آیا وی که از وزارت اطلاعات نامبرده است وباستنادمدارک دردست خودادعا میکند.یا این اقا نویسنده نیست واگرخودرا نویسنده معرفی میکندوابسته است!البته بنده یکی ازجانبازان جنگ تحمیلی وبرادر شهیدهستم وپیروولایت مطلقه فقیهیم .واین نشان ازاین نیست که حقیقت رات نگوئیم.پس کمی ازگروه انحرافی بنویس سرورگرامی جناب اقای عولی نیک.چرا ازگروه انحرافی نام نبرده اید درحالی که این فتنه سال88 ازبرنامه های گروه انحرافی است.مطلب شما کمی گروه انحرافی را مستتر نموده است
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
60درصدآن امکان انتشارداشت 40درصددیگه و باطمیان بیشترجای60و40درصدراعوض کنیم بخاطرمصلحت ... نبایدمنتشرمیشد!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
درود بر مردمی که سال 88 تو دهن شما و ارباب پلیدتون زدن