۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳

انتخابات آینده رقابتی و سالم است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انتخابات آینده یک انتخابات آزاد، رقابتی و سالم خواهد بود، گفت: دشمن در شکاف‌های دو قطبی‌سازی، هیجانات انتخاباتی را به سمت فتنه هدایت می‌کند.
کد خبر : ۸۴۶۵۸

به گزارش صراط  محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: راهبردهای کلان نظام در مورد انتخابات آینده را در سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان خراسان شمالی دقیقاً می‌توان شناسایی کرد و کسانی که به عزت نظام و انقلاب می‌اندیشند باید این راهبرد را عملی کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اضافه کرد: انتخابات آینده با ویژگی‌های که اشاره شد حتماً با مشارکت گسترده مردم همراه خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: دو قطبی سازی ستیز آلود در رقابت‌های انتخابات آینده از سوی مقام معظم رهبری نهی شده است؛ دشمن در شکاف‌های این دو قطبی سازی لانه کرده و هیجانات انتخاباتی را به سمت فتنه هدایت می‌کند نامزدها و مردم باید با بصیرت از ترفندهای دشمن عبور کنند.

حبیبی یادآور شد: دشمن به نحوه برگزاری و ادبیات رقابت‌های انتخابات آینده طمع دارد، باید با هوشیاری با این طمع برخورد کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه ادامه داد: آنها که به وضع موجود رضایت ندارند و نقدی بر عملکرد منتخبان خود دارند، باید چشم‌های خود را باز کنند و با گزینش اصلح راهی برای برون رفت از این انتقادها پیدا کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات آینده صحنه رقابت گفتمان‌های معطوف به پیشرفت کشور خواهد بود، افزود: طبیعی است گفتمان‌هایی که در خصوص سبک و شیوه زندگی حرف برای گفتن و برنامه برای عمل دارند، مورد توجه مردم خواهند بود.

حبیبی با اشاره به شرایط کنونی کشور و نیز مشکلات ناشی از تحریم‌ها اظهار داشت: هنر مسئولان در این است که فضای کشور را آرام نگه دارند و نگذارند دشمن با جنجال آفرینی در مسیر فتنه‌انگیزی گام بردارد؛ انتخابات آزاد، سالم و رقابتی در فضای سیاسی آرام بدون مداخله قدرت‌های خارجی و اثرگذاری رسانه‌های امپریالیستی ممکن است؛ فقط یک مقدار بصیرت و هوشیاری می‌خواهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام گلایه از رئیس‌جمهوری در خصوص نامه پراکنی در موضوع بازدید از زندان اوین گفت: مردمی که اکنون در معیشت خود گرفتار بی‌نظمی در قیمت‌ها و گرانی‌ها هستند، از خود سؤال می‌کنند چرا وقتی مردم مشکل معیشتی دارند، رئیس‌جمهور بازدید از زندان را تبدیل به موضوعی جنجالی می‌کند.

وی افزود: آقای جوانفکر در یک فرآیند دادرسی صحیح به خاطر ارتکاب جرمی اکنون مشغول تحمل مجازات زندان است؛ نباید این مسئله رئیس‌جمهور را از اجرایی قانون گله‌مند کند.

حبیبی در ادامه تصریح کرد: مردم ده‌ها مشکل معیشتی دارند، رئیس‌جمهور در فکر شرکت در مراسم بزرگداشت یا ملاقات‌هایی است که در جای خودش اهمیت دارد ولی قطعاً در اولویت نیستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما این توقع را داریم که رئیس جمهور همت ویژه‌ای در سال حمایت از تولید ملی برای ساماندهی وضع اقتصاد داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد انتخابات آمریکا گفت: هیچ‌یک از نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه مطلوب ما نیستند اوباما از رامنی بدتر ورامنی از اوباما خبیث‌تر است؛ هر دو در مقابله با ملت ایران توافق دارند.

حبیبی افزود: ملت و دولت ایران هیچ گفت‌وگو و مذاکره‌ای با آمریکا ندارند و همانطور که وزیرخارجه گفته است مذاکره‌ای در کار نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص نامه مرسی به پرز و ملاقات سفیر مصر و پرز اظهار داشت: اخوان المسلمین باید به این سؤال ملت مصر، جامعه اسلامی و عرب پاسخ دهد که آیا شهدایی که به میدان مبارزه با مبارک آمدند و جانشان را تقدیم نمودند ارتباط خفت بار با اسرائیل را می‌پذیرند؟ تقدیم نامه خفت بار مرسی، خلاف هدف شهدا انقلاب مصر نیست؟

وی اضافه‌کرد: ملت مصر هنوز میدان التحریر را رها نکرده‌اند و اگر لازم باشد دوباره به صحنه خواهند آمد.

حبیبی همچنین در مورد تحولات لبنان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی، وحدت ملت لبنان را هدف قرار داده است؛ انفجار تروریستی در لبنان که رئیس اداره اطلاعات نیروهای امنیت داخلی را به قتل رساند انتقام سرویس‌های رژیم صهیونیستی از سام الحسن بوده است؛ او ده‌ها شبکه رژیم صهیونیستی در بیروت را منهدم کرده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت لبنان باید هوشیار باشد، یکی دیگر از هدف‌های انفجار تروریستی لبنان برهم زدن آتش بس در عید قربان در سوریه است رژیم اشغالگر قدس نمی‌خواهد آتش ترور و جنگ در سوریه رو به خاموشی رود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
اصلا انتخابات رو جمعش کنید خیال خودتون رو راحت کنید ...این طوری دیگه برای همیشه به قول خودتون به فتنه ها پایان دادید ... چرا مردم رو الکی میذارید سرکار ...وقتی جناح های مختلف نمی توانند وارد رقابت شوند دیگه انتخابات معنا نداره وحق انتخابی وجود نداره ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
انتخابات رفاقتی و نمایشی خواهد بود.