۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۷
درباره نامه ریاست جمهوری به ریاست قوه قضاییه

آقای احمدی نژاد این اتمام حجت است

اگر به عنوان یک فرد عادی به ملاقات جوانفکر بروید بعید است کسی مانع شما باشد.اما اگردرجایگاه حقوقی ریاست جمهوری و با دهل و کرنا بخواهیدنقاره آزادیخواهی را به صدا درآورید این عین استبداد وازجنس استبداد بنی صدر وموسوی وکروبی است و شان مقام دوم کشور اجل از این بازیهای موهن است؛مومن از چند جاگزیده نمی شود چه رسدبه رئیس قوه قضاییه که الحمدالله سروری برای مومنین است.
کد خبر : ۸۴۷۱۳

بسم الله القاسم الجبارین

"عماریون"درباره نامه ریاست جمهوری به ریاست قوه قضاییه


گفتگو آيين درويشی نبود    ورنه با تو ماجراها داشتيم

گلبن حسنت نه خود شد دلفروز    ما دم همت بر او بگماشتيم

شيوه چشمت فريب جنگ داشت     ما ندانستيم و صلح انگاشتيم

نکته ها رفت و شکايت کس نکرد         جانب حرمت فرو نگذاشتيم

==============================================

بخشی از نامه معروف حضرت امام روح الموسوی الخمینی قدس الله نفسه زکیه خطاب به مرحوم آیت الله منتظری

( .......سخني از سر درد و رنج و با دلي شكسته و پر از غم و اندوه با مردم عزيزمان دارم: من با خداي خود عهد كردم كه از بدي افرادي كه مكلف به اغماض آن نيستم هرگز چشم‌پوشي نكنم. من با خداي خود پيمان بسته‌ام كه رضاي او را بر رضاي مردم و دوستان مقدم دارم؛ اگر تمام جهان عليه من قيام كنند دست از حق و حقيقت برنمي‌دارم. من كار به تاريخ و آنچه اتفاق مي‌افتد ندارم؛ من تنها بايد به وظيفه شرعي خود عمل كنم. من بعد از خدا با مردم خوب و شريف و نجيب پيمان بسته‌ام كه واقعيات را در موقع مناسبش با آنها در ميان گذارم. تاريخ اسلام پر است از خيانت بزرگانش به اسلام؛ سعي كنند تحت تاثير دروغ‌هاي ديكته شده كه اين روزها راديوهاي بيگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش مي‌كنند نگردند. از خدا مي‌خواهم كه به پدر پير مردم عزيز ايران صبر و تحمل عطا فرمايد و او را بخشيده و از اين دنيا ببرد تا طعم تلخ خيانت دوستان را بيش از اين نچشد. ما همه راضي هستيم به رضايت او؛ از خود كه چيزي نداريم، هر چه هست اوست )

=================================================

در روزگار نامردی دشمن غدار و ستم پیشه یعنی امپریالیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار که از ملت مجاهد و مسلمان ایران 33 سال است سیلی ناب دریافت می کند و حتی به تازگی بزدلانه و از روی ضعف و زبونی 400 میلیون گلوله توسط وزارت امنیت داخلیش از ترس شورش های داخلی برای کشتن ملت غافل خود تهیه نموده و در زمانه ایی که لمپن های داخلی متاثر از اغواگری های اختاپوس رسانه ایی بر خر مراد دهل هرزگی می نوازند ودر بحبوحه نبرد اقتصادی تمام عیار مقاومین و مستضعفین با مستکبرین گویا فیل بعضی ازدوستان هوای هندوستان نموده و سرمست از مزه قدرت اسیر توهمات بیمار گونه و القایی دشمن شده اند، تو گویی در منجلابی خود ساخته لحظه به لحظه فرو می روند وچون یاس از لشکریان شیطان است ما از هدایت آنان مایوس نیستیم مع الوصف با دعای عاجزانه و توکل به درگاه حضرت حق و ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین خاصه بی بی دو عالم حضرت زهرای طاهره(سلام الله علیها) تا آنجائیکه خدای ناکرده متعرض فرامین حضرت امام خامنه ایی روحی له الفدا نشویم، چند کلامی را با آقای رئیس جمهور در ارتباط با نامه اخیرشا ن به ریاست محترم قوه قضائیه در میان می گذاریم.

آقای رئیس جمهور امروز هر کودک دبستانی می داند که دشمنان دین و ملت چون گرگهای گرسنه در کمین این کشور نشسته اند و شلاق گرانی بر گرده این ملت مظلوم و شهید داده بیداد می کند و راس هرم یعنی مقام معظم رهبری هم پای قاعده هرم یعنی ستم کشان و محرومین مومن بر اساس راهبرد امنیتی خویش هم چون سلف صالحش امام خمینی (ره) پیامبر گونه مردم را در مقابل دشمن به وحدت می خواند و نباید دعوای درون خانه را برای شکستن این وحدت به کوچه کشانید لاجرم و یقینا این از دلایل اصلی وجود مهر محرمانه در پای نامه ریاست محترم قوه قضائیه خطاب به شما بوده است پس آنکس که هتاکانه به افشای این مهر می پردازد خواسته و ناخواسته در زمین دشمن شش وبیش بازی می کند. فافهم...

اما دلایل شما به شرح آتی نه تنها فاسد بلکه تالی افسد نیز هست.

1 – به اصل 113 استناد جسته اید که رئیس جمهور پس از رهبر شخص دوم کشور است که باید گفت لعنت بر منکر این اصل ولی آیا از این اصل می توان نتیجه گرفت که نعوذ بالله رهبر می تواند خلاف شئون رهبری یا خلاف قانون اساسی عمل کند؟؟؟ آیا از این اصل می توان نتیجه گرفت رئیس جمهور مالک مطلق کشور است و به هر جا که دلش خواست می تواند سرک بکشد؟؟ یا آیا چون رئیس جمهور شخص دوم کشور است اجازه دارد از چراغ قرمز بگذرد؟ آیا چون شخص دوم کشور است اجازه دارد به مردم بگوید بیش از 100 میلیارد دلار ذخیره ارزی داریم و مدتی بعد معاون اولش بگوید "جمشید بسم الله " با یک چهار پایه در چهار راه استانبول اقتصاد کشور را به لجن کشیده است؟! آیا این شخص دوم مملکت که جمشید بسم الله همه توش و توان اقتصادیش را به بازی می گیرد تا جائیکه توانایی اداره مرغ و تخم مرغ را در کشوراز او سلب می شود در حالیکه داعیه مدیریت جهانی را دارد به جایگاه مقام دومیش در کشور تجاوز نکرده است؟ آیا نباید از دست چنین مقام دومی دق کرد و مرد ؟؟؟

در استناد به اصل 121 آورده اید (همچنین بر اساس اصل 121 قانون اساسی ریاست جمهوری با سوگند شرعی متعهد به صیانت از حقوق اساسی ملت شده است.)

در جواب شما باید گفت اولا این جملات بر سیاق و گرته برداری از شارلاتانیسم، دار و دسته لیبرال دموکرات های دوم خردادی است که بر آموزه ها و استنباطات لغو و هوس آلود مایکل لدین ها مبتنی است زیرا در اصل 121 چنین عباراتی می یافت نشود اگر باور ندارید اصل 121 را در اینجا برای یاد آوری شما و تنبیه رئیس جمهور آتی می آورم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. ( بسم الله الرحمن الرحيم من به عنوان رئيس جمهور در پيشگاه قرآن كريم و در برابر ملت ايران به خداوند قادر متعال سوگند ياد مي كنم كه پاسدار مذهب رسمي و نظام جمهوري و قانون اساسي كشور باشم وهمه استعداد و صلاحيت خويش را در راه ايفاي مسئوليت هائي كه برعهده گرفته ام به كارگيرم وخود راوقف خدمت به مردم واعتلاي كشور, ترويج دين واخلاق, پشتيباني ازحق وگسترش عدالت سازم و از هرگونه خودكامگي بپرهيزم و از آزادي و حرمت اشخاص و حقوقي كه قانون اساسي براي ملت شناخته است حمايت كنم. در حراست از مرزها و استقلال سياسي و اقتصادي و فرهنگي كشوراز هيچ اقدامي دريغ نورزم و با استعانت از خداوند و پيروي از پيامبر اسلام و ائمه اطهار عليهم السلام قدرتي را كه ملت به عنوان امانتي مقدس به من سپرده است همچون اميني پارسا و فداكار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود بسپارم‏‏.)

آقای رئیس جمهور در اینجا موارد متعددی را می توان با استدلال اتم و اکمل ارائه نمود که از قضا مبین نقض عهد شما علی الخصوص در دور دوم ریاست جمهوری است که آنرا به اهلش وا می گذارم؛ فتامل...

2 – هیچ منصف دلسوزی نمی گوید در قوه قضائیه مشکل یا مشکلاتی وجود ندارد حد اقل بهترین دلیل وجود مشکلات وجود فشار از سوی نیرو های اجرائی یا تقنینی برای اثر گذاری بر آراء قضات شریف و با شرف است. اما آقای رئیس جمهور اصل 57 قانون اساسی می گوید :

(قواي‏ حاكم‏ در جمهور اسلامي‏ ايران‏ عبارتند از: قوه‏ مقننه‏، قوه‏ مجريه‏ و قوه‏ قضاييه‏ كه‏ زير نظر ولايت‏ مطلقه‏ امر و امامت‏ امت‏ بر طبق‏ اصول‏ آينده‏ اين‏ قانون‏ اعمال‏ مي‏ گردند. اين‏ قوا مستقل‏ از يكديگرند) آیا حضرتعالی از مفهوم استقلال قوا اعمال نفوذ رئیس قوه مجریه بردیگر قوا را افاده می فرمایید و انشا ء الله ما هکذا طن بک؟

در ادامه به اصول (3 ، 6 ، 9 ، 19 ،20 ، 22 ، 23 ، 24 ، 25 ، 26 ، 27 ، 32 ، 34، 35 ، 36 ، 37 ، 38 و 39) اشاره کرده اید که باید گفت به شرحی که در خصوص سوگند نامه ریاست جمهوری ذکر کردیم بسیاری از عملکرد های دولت جنابعالی ناقض این اصول است در این جا اشاره ایی ظریف برای اهل فهم بیاورم که اساسا کلمه «ملت» در زبان فارسی به معنای «پیروان یک دین» بوده است. در سده اخیر این واژه را معادل با واژه انگلیسی و فرانسوی Nation گرفته‌اند که معانی گسترده و متعدد و ناروشنی دارد. در ایران و برخی کشورهای دیگر از این معانی متعدد و وارداتی برای مقاصد شبه‌نژادی و تمامیت‌خواهانه و احیاناً فریبگرانه سوءاستفاده شده است. امروزه در تداول عامه و در ضمن مقاومت عمومی در برابر این مفهوم وارداتی، «ملت» مترادف با «مردم» بکار می‌رود و تفاوتی با آن ندارد. با استفاده بیشتر از واژه «مردم» و کوشش برای بازگرداندن واژه «ملت» به معنای ادبی و تاریخی اصیل خود، نه تنها چیزی را از دست نخواهیم داد، که همبستگی، همزبانی و تفاهم بیشتری را نیز به دست خواهیم آورد و به برخی تعارض‌ها پایان داده خواهد شد. چنانکه غربیان نیز پس از جنگ جهانی دوم و پس از کشتاری که فاشیست‌ها و نژادپرست‌های ناسیونالیست (ملت‌گرایان/ ملی‌گرایان) براه انداختند، به این نکته حساس شدند و بیش از آنکه از واژه Nation استفاده کنند، واژه People را بکار گرفتند.

پس لطفا از رقص غیر سماعی با این کلمه ملت دست بردارید در شان شما نیست که پچ پچ در گوشی منافقین منحرف را آویزه گوش کنید!!! که هر جا خواستند دمار از روزگار این ملت در آورند با این شونیسم جاهلانه تیشه بر ریشه فرهنگ، اقتصاد، سیاست، فرهنگ، امنیت و رفاه مردم یعنی "ناس" زدند؛ فتدبر...

3 – به هنگامه فتنه رسوا ی سال 88 که نفتخواران بین المللی و صهیونیست های کودک کش با رقص رقاص های سبز پوش در خیابان های ام القری اسلام یعنی تهران که مع الاسف با گزک بدست کردن فرمایشات ناپخته حضرت عالی به راه انداخته بودند به برادر عزیزی از ستاد انتخاباتی حضرتعالی تلفن زدم و گفتم برادر جان عده ایی در این بازی از صدر تا ذیلشان بی گناهند و فریب خورده؛ به آقای احمدی نژاد بگوئید با هماهنگی قوه قضائیه سری به زندان اوین بزنند تا بسیاری از این فریب خوردگان با روئیت ایشان خشم جاهلانه و کور خویش را وانهند و ببینند که احمدی نژاد از جنس کوچه و بازار است و ....

اما دریغ از یک اجابت اندک!!! اکنون آقای احمدی نژاد چه شده است کسی که نستجیر بالله چادر عفت زنان غیرت مند این دیار را در مجله خاتون پوشش هرزگی خوانده است این قدر عزیز شده است که حضرتعالی برای دستمالی قیصریه به آتش می کشید؟؟؟ آیا شما برای این منظور رئیس جمهور این ملت مظلوم و شهید داده شدید؟؟؟ آیا آن چادر های خونین زنان به خون تپیده در جمعه سیاه سال 57 در میدان ژاله تهران پوشش هرزگی بودند یا اسلحه مجاهدت بر فرق دیوان شهوت و قدرت ؟؟؟............

پس اظهر من الشمس است که شما رفتنتان به زندان اوین شائبه سیاسی دارد شاید با این دگر دیسی که بدست جریان لعنتی انحراف در شما ایجاد شده است به نظر می رسد که تصمیم دارید ترفند های شیخ بیسواد برای تجاوز به زنان و مردان موهومی را برای ناظران حقوق بشر نظیر شیرین عبادی و ... افشاء نمایید و براستی آقای احمدی نژاد عزیز :

اگر با دیگرانش بود میلی       چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟؟؟

از قضای روزگار چون قوه قضائیه خود را ملزم به اجرای قانون اساسی می داند رفتن شما به زندان اوین را مصلحت نمی داند و این به معنی مصلحت در عدم اجرای قانون اساسی نیست بلکه به معنی این است که شما همانند لویی چهاردهم که می گفت " قانون من هستم" قانون اساسی نیستید! یکی از مواردی که به طور مکرر در اصول قانون اساسی مذکور است وظیفه امر به معروف و نهی از منکر است که برای تنسیق امور از وظایف آحاد مردم تلقی شده است بنا بر مراتب اولا به راه معروف آیید ثانیا با توجه به تساوی آحاد مردم در برابر قانون، حضرتعالی بطور حتم می توانید به عنوان یک فرد عادی به ملاقات آقای جوانفکر بروید و بعید میدانم قوه قضائیه مانع شما شود ولی اگر ازجایگاه حقوقی ریاست جمهوری بخواهید فراقانونی عمل کنید و خدای ناکرده با تحریک جریان ملعون انحرافی مثلا مانند رابین هود دست جوانفکر را گرفته و کری خوانان او را از زندان بیرون بیاورید به حکم نقض قانون با شما بر خورد خواهد شد.

راقم این سطور قائل به عمل به رساله عملیه است و از غیب و جن و جمشید خبر ندارد اما به خودم می گویم خدا کند این حدسم دروغ باشد و جریان انحرافی با توجه به زمینه نفاقی که از قبل دارد شمارا به جاده ایی نکشانده باشد که "مملکت را همانطور که از دوم خردادی های تکنوکرات و آمریکایی مسلک تحویل گرفته ایی همانطور هم تحویل بده و برو .."

موضوع دیگر اینکه آزادی تفکر و اندیشه در این مملکت بیش از هر جای دنیاست تنها استبداد و حاکمیت جهل و شهوت با نام آزادی غربی محلی از اعراب ندارد که آنهم به لطف لیلا و نیکی و گلشیفته شما اعراب دارش نمودید .

و در خصوص اصل 168 اگر به فراز آخر آن دقت کنید می گوید نحوه انتخاب، شرایط، اختیارات هیات منصفه و تعریف جرم سیاسی را قانون بر اساس "موازین اسلامی" معین می کند پس به تبع آن وقتی یک فقیه جامع الشرایط ومجتهدی مسلم و بر جسته در راس قوه قضائیه نشسته است عبارات شما مشمول سالبه به انتفاع موضوع است. فتفکر...

4 – در این باره که ریاست محترم قوه قضائیه شمارا دعوت به رسیدگی به معیشت معاسرین نموده اند فوقا اشاراتی بیان شد مع الوصف چون جنابعالی برای الغاء به مخاطب به لحاظ روانشناختی دست به تکرار موضوع زده اید گفتنی هایی هست. هر چند دعوت جنابعالی به این موضوع به نوعی دعوت شما در عمل به قانون اساسی است که سنگ آنرا به سینه می زنید اصل 122 مقرر میدارد که رئیس جمهور دربرابر ملت و رهبر و مجلس شورای اسلامی مسئول است هم چنین در اصل 142 آمده است دارائیهای رهبر، رئیس جمهور، معاونان رئیس جمهور و ............. توسط رئیس قوه قضائیه رسیدگی می شود که بر خلاف حق افزایش نیافته باشد با این اوصاف و با توجه به تنگنای معیشتی ایجاد شده برای امت خمینی (ره) و خامنه ایی چه کسی باید این واژه های قابل نشر پردازش شده که قبلا خطاب به وکیل آقای مشایی و در سایت عماریون جهت قضاوت افکار عمومی پیرامون کلید واژه محمدرضا رحیمی ارائه شده را توضیح دهد:

*خانه ی زعفرانیه...اول ... برادران زارعی ... معدن سنگ مرمر... * نیاوران برج مروارید... جمال رشیدیان ... * شرکت فراز اندیش غرب ... * شرکت بابک احداث... شرکت حلبچه... قرارداد ها ... : تق (تقی پور) ، رحم (رحیمی) ، رش (رشیدیان) ، پور (پورانی) * بزرگراه آبشناسان . بلوار شاهین شمالی خ... پلاک ... * جمال رشیدیان * زرین گل (پروژه های عسلویه ، هلدینگ شرکت پتروشیمی شستا ، هتل شادی) * نجابت (نفت ) * محسن حبیب (شرکت پتروشیمی وزارت نفت) * فرهاد مؤیدی (رفاه) *کرمرضا پیریایی (ف غلامرضا) کوهدشت لرستان لیسانس زبان و ادبیات عرب، میترا هندی فرزند محمد ... فرماندار دره شهر، بانه؛ قروه؛ مدیر کل اجتماعی کردستان، استاندار همدان و نیرویش محمدحسن ترکمن (ف هیبت الله)... * فرزاد پورانی( 497846 ) کار اقتصادی تهران و دبی ... ف شیرافکن ... خ نیاوران خ کاشانک خ خداوردی – کوچه ... شرقی پلاک ... * جمال رشیدیان (252770 ) ... ملاصدرا خ شیراز جنوبی – کوچه ... پلاک ... * محمدقربان کیانی(742900 )گرگان* بهرام ولدبیگی ن قربان نژاد ... خ شهید نامجو کوچه شهید ... پلاک ... ( 974283 ) * مهدی سنگالی ، م محمدی * خ ابوذر خ زمزم خ علامه امینی کوچه ... روبروی... پلاک ... خانم رجب پور : (54101)... خانم وهاب زاده :( 02040)... * آقای خواجه پیری مدیر عامل وقت شرکت دخانیات در سال 1380 * خانم کلهر( 951868 ) *خانم عرفانی همسر رحیمی شرکت هاتف قشم ... کار اقتصادی قشم...* محمود عرفانی برادر خانم رحیمی شهروند انگلستان ... نزدیک به انجمن کلیمیان انگلیس * آقای مسعود (معاون اداری مالی استانداری تهران) از ... * صمدی بنیانگذار جریان حزب توده در قروه ... همسر او بنام مهناز اللهیاری ... * دختر صمدی سوئیس پیش خاله هایش پس از داستان ... به هزینه... * مهندس جهانگیری مدیر عامل کندلوس ...* آقای رادپور راننده رحیمی... دفتر وزیر کشاورزی* احمد مکری(722975) * ناصر ابریشمی کار اقتصادی دبی... *ماشینهای عراقی ...هدیه... وزرا * پرونده ی پورانی ...دادسرای نظامی(497846) جمال ، فرزاد و رحیمی... برج ... برجسازی ... قربانی کیانی پرونده دادگستری بانه واردات 7 هزار... معاون اداری مالی دانشگاه... * فرمان کاوه ... معلم... * بهرام ولدبیگی مشاور فرهنگی رحیمی... * داریوش محمدی ( پسر عمه ی خانمش )... ایتالیا ... فرش * پورانی ... نبش شهید حکیم (زیر آ.اس.پ) *پشابادی حسابداری* داریوش سرهنگی ... * لطیفه عرفانی همسر رحیمی * امیری مدیر کل دادگستری سنندج در زمان استانداری رحیمی* قاضی ملک محمدی (دادگاه انقلاب) * قاضی محمودی ... * دفترخانه ی سر تخت طاووس (درّی)... * شهبازی معاون در دیوان... از اقوام آقای یونسی وزیر اطلاعات! سابق!! * حسن عربیان ... سفارت ...

با این اوصاف اولا : مطابق اصل 73 قانون اساسی هر چند شرح و تفسیر قوانین عادی در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است ولی مفاد این اصل مانع از تفسیری که دادرسان در مقام تمیز حق از قوانین می کنند نیست از این قرار تفسیر دادرسان و به طریق اولی تفسیر قاضی القضات که منصوب مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه است در مقام تمیزحقوق عامه (شرایط سخت معیشتی عموم طبقات و سربازان واقعی نظام یعنی مردم کوچه وبازار) حتی بر تفسیر مجلس برای اجرا ارجح است و به همین دلیل است که تفسیر بین شرعی توسط فقیه و قاضی شرع بر قوانین غلبه دارد (نقض احکام با توجه ماده 18) بنا بر این توصیه ریاست محترم قوه قضائیه به شما از سنخ تفسیر سیاسی به مفهوم عوامانه آن نیست بلکه در مقام تمیز و رعایت حقوق عامه است که بالطبع و بالتبع اولی بر رعایت حق نداشته آقای جوانفکر است؛ فتفکر...

ثانیا : به تفکر و تامل در توضیحات فوق الذکر بپردازید تا بدانید اساسا در ما نحن فیه بحث مطروحه از سنخ سیاست نیست مگر آنکه ما چون خویش را در آئینه بینیم در شناخت تصویر خود به خطا گام بر داریم؛ فتعجب...

ثالثا :

نقش تو چون آئینه بنمود راست خود شکن آئینه شکستن خطاست

زیرا این حضرت عالی بودید که در مصاحبه اخیر تلویزیونی در پاسخ به خبرنگار بدین مضمون فرمودید که "چه کسی گفته امسال سال آخر ماست؟" راستی آقای رئیس جمهور مگر بناست قوه مجریه و یا آقای جوانفکر و مشایی در انتخابات آتی نقشی ایفا نمایند؟

رابعا : اگر شرایط سیاسی به قیمت هدم و ضربه به حیثیت نظام و مردم خدا طلب باشد به طور حتم و لابد قوه قضائیه وظایفش را به شرح مندرج در قانون و شریعت اگر در راستای جلوگیری از انحراف سیاسی و امنیتی و این ضربات موذیانه به کار نبندد خیانت کرده است و در واقع عمل مجرمانه مرتکب شده است و برای نمونه کافی است به قانون بازرسی کل کشور و دیگر قوانین جزائی و حقوقی کشور نیم نگاهی بیفکنید بی ضرر نیست.

خامسا: شاید شما نه از روی تقصیر بل از روی قصور از مجرم حمایت می کنید و دلیل ما بر نبود مصلحت دیدار از اوین فعل، اقرار و اظهار شماست، زیرا شما اولا به صراحت سخن از صیانت حقوق ملت به میان می آورید و ثانیا می فرمایید (اینجانب حکم علیه آقای جوانفکر را بر خلاف عدالت می دانم) و ثالثا تالی این صغری ها این می شود که قصد دیدار از زندان اوین را دارید یا للعجب جناب آقای احمدی نژاد آیا شما دست به سفسطه هوشمندانه نزده اید؟ اگر به تعبیر حضرت روح الله ما همگی مامور به حکم به ظاهر باشیم آیا شما با اسلحه و در حال شلیک به مغز مقتول می توانید به تماشا کنندگان صحنه جرم بگوئید آنان قاتلند؟؟؟

آقای رئیس جمهور که خودتان را پاسدار قانون می دانید آیا دوست دارید که کسی شما و نزدیکانتان را متهم کند که در بعضی پرونده ها به طور مستقیم و غیر مستقیم به همین قضات شریف که تعریفشان را می کنید فشار می آورید تا با تهدید و تطمیع حکم دلخواهتان را صادر کنند؟؟ و اگر دوست ندارید چرا بلافاصله پس از حکم دیوان عدالت اداری در باره آقای مرتضوی صندوق تامین اجتماعی را برای فرار از قانون به سازمان تبدیل کردید؟

سادسا : بفرمائید تکلیف یک فقیه و قاضی با مسائل مستحدثه چیست؟ حالا شما که پیرو مظهر عشق و انسانی کامل چون حضرت صاحب روحی و ارواح العالمین له الفدا(البته به گفته خودتان وگرنه ...) هستید، بفرمایید آیا تکلیف راویان حدیث بر اساس زمان، مکان و شرایط دارای سیالیت و پویایی نیست؟ و میدانیم که هست و الا چه نیاز است که حضرت باریتعالی اقدام به احداث احکام اولیه و ثانویه در شریعت بنماید. فتامل...

سابعا : اگر بدان گونه که حضرتعالی می فرمایید قوه قضا در امر مبارزه با رانت خواری کاری نکرده است پس بفرمایید: 1) پرونده اختلاس بزرگ 3000 میلیاردی به عنوان شاهکار حوزه اجرایی!!! را چه قوه ایی به سرانجام رسانید؟ 2) پرونده شهرام جزایری و دستگیری مجدد او پس از فرار از زندان توسط چه قوه ایی پی گیری شده است؟

3) پرونده اختلاس در بیمه ایران در کجا و توسط چه نهادی تکمیل، پی گیری و به نتیجه رسیده است؟ 4) دهها مورد اختلاسها و دله دزدی های کوچکتر در گوشه و کنار کشور را چه نهادی پی گیری نموده است؟ 5) مزاحمین به نوامیس و امنیت مردم و قاچاقچیان مواد مخدر را چه نهادی به دار مجازات آویخته است؟

آقای رئیس جمهور بنا بر توصیه موکد پیامبر گونه حضرت امام خامنه ایی روحی فدا دایر بر حفظ آبرو و وجاهت خانواده تبه کاران نمی توان به طور رسمی شرح حالی مبسوطی به همراه آراء صادره و یا پرونده های ارجاعی بازرسی کل کشور از چپاول غارتگران بیت المال به داد گاهها را ارائه داد

پس

سعدی کام ازسخن بر بند که شکر دریا را شیرین نکند

و به قول شما و علما وظیفه قطعی و لاینفک حکومت قضاوت است پس برای نقض این امر مهم تلاش عبث و سیاست کارانه نفرمایید.

ثامنا: اگر به عنوان یک فرد عادی به ملاقات جوانفکر بروید بعید است کسی مانع شما باشد اما اگر درجایگاه حقوقی ریاست جمهوری و با دهل و کرنا بخواهید نقاره آزادیخواهی را به صدا در آورید این عین استبداد و ازجنس استبداد بنی صدر و موسوی و کروبی است و شان مقام دوم کشور اجل از این بازی های موهن است و مومن از چند جا گزیده نمی شود چه رسد به رئیس قوه قضاییه که الحمدالله سروری برای مومنین است.

تاسعا: برای رئیس جمهور کشور که خود را ضامن حسن اجرای قانون می داند بسیار زشت است که یک نهاد قانونی مستقل کشور را تهدید به عدم پرداخت بودجه تخصیصی و قانونی نماید زیرا اولا دون شان مقام دوم کشور است و ثانیا بودجه تخصیصی به پیشنهاد دولت توسط مجلس مصوب می شود ثالثا در دولت آقای خاتمی هم به خاطر داریم که بودجه قوه قضاییه از جمله بازرسی کل کشور را به خاطر مانع تراشی در تحقیقات مربوط به رانت خواری پرداخت نمی کردند هر چند که بنا بر اخبار منتشره در تخصیص بودجه مترو شما نیز به این نوع اعمال منتسب هستید و انشا ء الله که این بیان تهدید آمیز شما اثبات آن اتهام نباشد. فتعلم...

عاشرا: برای پاسخ این بند هم به جملات مذکور در این مقاله مراجعه بفرمایید .

و اما سخنی با امت مهربان، مومن، خوب، صبور، مظلوم، شهید داده و انقلابی و آن اینکه هم چنان که در صدر مقاله بخشی از پیام امام مهربانی یعنی خمینی کبیر را خطاب به مرحوم منتظری آوردیم که فرمودند تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش و لذاست که ما دائما در این حوادث در معرض آزمون هستیم پس بر ماست که با بصیرتی مومنانه دست در دست رهبر عظیم الشان و گوش بفرمان و دهان مبارک ایشان باشیم این روزها روزهای امتحان ماست که همچون 22 بهمن ها، 9 دی ها، روز قدس ها با صبر مومنانه خویش طرحهای شیاطین منحرف داخلی و خارجی را نقش بر آب سازیم ما فرزندان رمضانیم که در محرم می روییم. ما عزت بین المللی و شرافت و کرامت اسلامی ایرانی خود را به دلار و پوند نمی فروشیم و براستی کدامین انسان است که در این کره ارض به خاطر بیشتر چریدن! تسلیم دشمن شود؟؟؟

در تاریخ روایت شده است که خداوند بر موسی کلیم (ع ) فرمود قریبا بر امت بنی اسرائیل قحطی فرو می آید و آن حضرت پیام را بر امت ابلاغ نمود و مردم خانه های خویش را بدرون خانه همسایه سوراخ نمودند تا هر چه دارند با هم مصرف کنند و پس از مدتی که خبری از قحطی نشد ازموسی کلیم (ع ) علت نیامدن قحطی را پرسیدند و پاسخ از آسمان رسید که یا موسی این مردم خود بداد هم رسیدند پس موضوع آمدن قحطی منتفی است بی شک به میزانی که در سایه تلاش و جدیت و امید دستگیر هم باشیم خواهیم دید که این قرن ، قرن غلبه مستضعقین بر مستکبرین است زیرا خدای عزیزی که مارا خلق کرده است چنین نوید داده است که : ( وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ )

علی فائز

بنده ابدی علی(علیه السلام) و اولاد امیرالمومنین(علیه السلام)

و انه قریب و مجیب 2 آبان
منبع: عماریون
نظرات بینندگان
محمد ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۳۵۷
۱۴۹
لعنت به منحرفان عالم لعنت به یهودی صفتان عالم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل جوگیر می شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یکی اینو بگیره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الآن گرفتن مد نیست بلکه رها کردن مد است. چون تا بگیریش ، میگن چکارش داری ؟
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط خاتمی وای اگه بزارن کاندید بشه واااای
مریم91
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دیگه دوره خاتمی و هاشمی تمام شده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲۶۹
۱۷۹
چماقاتون را غلاف کنید بابا !
زندان باید دانشگاه باشد و علی القاعده درب آن به روی اقشار مختلف از جمله حقوقدانان، روانشناسان، جامعه شناسان و محققین علوم انسانی و دانشجویان و مددکاران اجتماعی باز باشد...
Meek
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان، درنام بردن از طبقاتی که درب زندان باید بررویشان باز باشد، خود رندانیان بیچاره را از قلم انداختی. خداراخوش می آید؟
نسرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۱۰۳۲
۵۵۵
آقایون عماریون ! شلاق گرانی رو آمریکا بر گردن مردم نمی زند ... شلاق گرانی رو ضعف مدیریتی وبی خیالی مسئولین بر گردن مردم میزنه ....
آدم های احساسی وافراطی به شماها میگن .. تا چند سال پیش به خاطر احمدی نژاد ریختید تو خیابون و خون هم وطنان خودتون رو ریختید ... حالا فهمیدید که اشتباه کردید ....
Meek
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چندسال پیش؟ ایکه کاملاً عادیه. در جریانی دهه ها قبل، که نمیخواهم نام ببرم، امروز درخیابان میگفتند " مرده باد"، فردا میگفتند "مرده باد" و نمیدانستند چه کسی مرده باد و چه کسی زنده باد. پرسیدم، گفتند : والله ما نمیدانیم، زنده مرده باد - مرده زنده باد. همین قدر میدانستند آنکه دیروز ناهار داد و براش زنده باد میگفتند، امروز مرده باد شده و بالعکس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دیروز اورا موسی مینامیدن و امروز اورا فرعون مینامند..او نه موسی است نه فرعون او احمدی نژاداست !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا ما ریختیم بیرون یا شماها شماها بودید چه هرکس قیافه مذهبی داشت مورد کتک قرارمیدادید تا حالا از خودتان پرسیدی چه قدر بسیجی کشته شده است البته شماهایی چه فقط بی بی سی وصدای امریکارامیبینید معلوم است بگوییید فقط ما کشته شدیم در حالی بعضی از بسیجیهادر نهایت مظلومیت شهید شدند وهیچ کس ختم برای انها نگرفت البته انها شهید واقعی هستند چون برای حفظ اسلام ودفاع از رهبرشان جان دادنددرمورد احمدی نزادهم ما از اول هم به خاطره اینکه ایشان نظرش به رهبر نزدیک بود ازاودفاع کردیم ملاک ما فقط رهبر است هر کس پشتیبان رهبر باشد ماهماز اوحمایت میکنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باسلام
خواهر بزگوار نه اینکه یک عده رای ملت را قبول نداشتند و فتنه به پا کردند و در بغل
بیگانه آرمیدند , ما به یک خط فکری که دفاع از ارزشها بود رای دادیم و اگر آن فرد تخطی کند دست از حمایتش بر می داریم . تا موقعه ای که در خط امام و ولایت بود نوکرشیم و اگر نبود در مقابلش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منتظر
بنابر فرمایش رهبر فقید ملاک حال فعلی افراد است
برای اطلاع بیشترتان به داستان بلعم باعورا در قرآن مراجعه کنید که جبرائیل علیه السلام را هم می دید اما سودای قدرت اورا به شبی فرعونی نمود
من هم یه ممل هستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم نسرین ! من یکی از هونایی هستم که ریختم توی خیابون و شاید یه چندتایی هم دست و پلا شکستم !!! ولی اینا واسه احمدی نژاد نبود ها ! واسه جلوگیری از لجن پراکنی عده ای وطن فروش بود که میخواستن توی کف خیابون نقش پیاده نظام دشمن رو بازی کنن... اون طرف اگه موسوی هم رای آورده بود و این اتفاقات می افتاد، امثال من باز هم از نظام دفاع می کردیم
موج سبز و فرافکنی درست نکنید از الان !
محمد از اصفهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲۵۶
۵۷۶
بسيار وراجي و لفاظي كرده ايد اما شما وابستگان نفهم مافياي قدرت وثروت كه كمربسته ايد بر تخريب و اهانت به رييس جمهمور كور خوانده ايد با اين مزخرفات مردم فهميده ايران شما را كه هيچ بلكه مافياي اصلي را به زمين خواهد زد انشا اله
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در آخرالزمان غربال خواهند شد امثال اینها که همیشه با ریش و ادعای حزب اللهی بودنشون مردم رو گول زدن
خدارو شکر که امثال اینها از ماها که حامی عدالتیم جداشدند
الی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درست حرف دل منو زدی اخوی ،آفرین امیدوارم خداوند کسانی رو که راحت به بقیه تحمت میزنند را هدایت کنه واندکی فهم نصیبشان کند . آمین
سيامك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زررررررشك
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الی جان تهمت اینطوریه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۷۶
۳
ياد خوبان بخير.............................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲۴۵
۱۲۳
... همش حرف دل بود ... دمت گرم
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۱۴۳
۱۲۰
آفرین عی آقا
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲۶۱
۲۴۳
برو صراط، شما تمامیت طلبانی که تنها قصدتان حفظ قدرت و ثروت خودتان است و تمام توش و توان ایران را به پای کشورهای بیگانه میریزید تا برای شما کف بزنند و شما را چنین و چنان بنامند؛ خوب میدانید که احمدی نژاد دلش برای ابران میسوزد و اسلام اما شما به فکر جایگاه و میز بالانشینی خودتان هستید. آره صراط گم کرده صراط. حق بگو هرچند ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ملاک ما کردار و گفتار این اقا است که با همه وجناتش به ملت ثابت کرد که مال این حرفها نیست و قدرت به شدت دچار وهمش کرده و خیال کرده صاحب ایران است
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۹۵
۴
فقط میشه در یک جمله خلاصه کرد
( وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ )
اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲۶
۲۴
عجب صراط ازکجا تغذیه میشی کلیه خوانندگان توجه داشته باشند نظری دادم که نه توهین ونه افترا ونه هتاکی بود اسم کسی هم توش نبود بدتگوئی های صراط نسبت به دولت رو بررسی کرده بودم ولی منتشر نشد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲
۹۹
خدا لعنت کند منحرفین فتنه گر
کسانی که به تنهایی به اندازه ملتی بردن و خوردن و شکر خدا را هم نکردنند ،،
کسانی که پر پر شدن جوانان را دیدند ولی شیطان فریبشان داد و فراموش کردنند
دشمن اصلی این ملت آمریکا و دار ودسته اش می باشد
ما امیدمان به خداست ،،یاور تمام بندگان ستم دیده چه در دو ان طاغوت و در این دوران ،، لذا از خداوند متعاب عاجزانه می خواهیم کلیه دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی امام خمینی را در صوریتکه قابل هدایت نیستنند روسیا و نابود بگرداند
خدایا من که دیگه نمی دلنم باید به چه کسانی اعتماد کتم خویت چاره سازی ،،
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کسانیکه بی دلیل و بدون استدلال منطقی از راه خود برگردند مستحق لعن خداوند هستند
شماها که براحتی دکتر رو تکفیر کردید و به استناد این باند زر وزور پشت دکتر رو خالی کردید بدونید مستحق لعن خداوندید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد اینقدر دکتر دکتر نکن حالم بد شد فعلا که دکتر جون رو توهم قدرت کور کرده و تواین چند صباح باقیمانده مثل بتمن می خواد ادای قهرمانارو در اره اونم واسه رفقای بی دینش
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۷۹
۱۶۶
احمدي نزاد مرد تاريخ ايران است دمش گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته تاریخ بدبختیهاش
سیما جووووووووون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ههههههه.مرد تاریخ ایران!بامزه بود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه شما هم ازایندسته مردها هستید باید فاتحه مردانگی را در عالم خواند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جوک برتر 2012 هههههههههههههههه
Meek
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲
۱
آیا خداوند را تقسیم کننده زورگویان می دانید؟ غلط نوشتن در چنین نامه ای زنندگی مضاعف دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۴
۴
زنده باد حاج رضا
هزار دستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۳۶
۱۴۲
زنده باد احمدی نژاد
هزاردستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشید اشتباه کردم
زنده باد خودم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۶۴
۵۱
خدا رو شکر اونکه غش داره شماها هستید نه دکتر احمدی نژاد
همون طور که آقا در دیدار با دکتر فرمودند تمام این دشمنی ها برای این است که شما آرمانهای انقلاب را زنده کردید
مرگ بر ضد ولایت فقیه
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی جالبه !! طرفداری همزمان از ولایت فقیه و ضد ولایت فقیه !!
من هم یه ممل هستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه بار دیگه جمله ات رو بخون ! کلا تو باغ نیستی ها !
مصباح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۱۲۲
۱۴۶
نسرين خانم:
1-چوب گراني رو علاوه سوء مديريت امريكا(هم)به گردن مردم ميزند.نمونه تحريمها وغيره
2-چند سال پيش كسي توخيابون بخاطر احمدي نژاد كسي رو نكشت واگر هم در گيري بود بخاطر اصل ولايت فقيه و اسلام عزيز بود كه با بي حياگري و گستاخيه عده اي شروع شد وبه جهت دفع كردن حركتي كه نبايد در كشور باب مي شد و بنيان هرج و مرج گذاشته ميشد انجام شد.وچه زيان كارند كساني كه به دستور بي بي سي واپوزسيون راحت نشين در خيابان هابودند. نيزي به يادآوري زيرپا گذاشتن و پاره كردن عكس امام و رهبر در مقابل دانشگاه يا عاشوراي حسيني نيست
3-ملاك ما براي تصميم گيري در خصوص افراد (حال) اونهاست نه آينده اي كه هنوز نيامده
4-اين طرفمون همينجوريشم از رغباي انتخاباتيش سر تره(البته اوني كه بايد نبود ولي ...)
.....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اووووه تركيد طرف
نسرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علت تحریم ها چیست ؟؟ به نظر شما مسئولین در اتخاذ سیاست های خارجیشان نباید کمی هم فکر مردم باشند ؟؟ و کمتر احساسی وشعاری برخورد کنند ؟
از کجا مطمئنید عکس امام خمینی رو واقعا چه کسانی پاره کردند ؟؟ دولت می توانست به جای مقابله و سرکوب با معترضان به اعتراض آنان گوش دهد و اجازه دهد حرف هایشان را بزنند . نه اینکه به آنها برچسب آمریکایی بودن وفتنه گر زده بشه ....

اینکه درگیری ها به خاطر اسلام عزیز بود قبول ندارم ... در هر انتخاباتی در همه کشورها ممکنه عده ای ناراضی ومعترض باشند حالا چون کشور ما اسلامیه اگه کسی اعتراض کنه اسلام به خطر میفته ؟؟ چرا از اسلام مایه میذارید ؟؟
نسرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مصباح عزیز ! منظورت از بی حیاگری وگستاخی چیه ؟؟ اعتراض کردن بی حیایه ؟؟ خوبه یادتون بیاد معترضان ابتدا به صورت آرام تظاهرات کردند واعتراضشان را مطرح کردند ولی وقتی اهمیتی داده نشد و افرادی مثل حاج سعید حدادیان در آن تجمع که برپا کردند در میدان ولیعصر و شروع کردند به توهین به معترضان وآقای احمدی نژاد هم در آن روز معترضان را خس وخاشاک خواندند ...خوب معلومه دیگه چی میشه ؟؟ خدائیش اشوب رو چه کسی دامن زد و هیزم ریخت رو خشم مردم معترض ؟؟ دولت ومسئولین به جای امریکایی خواندن معترضان و برچسب کافر وبی دین زدن به آنان می توانستند آنان را بپذیرند و به درستی این ماجرا را مدیریت کنند
مصباح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۴
۴۰
نسرين خانم:
1-چوب گراني رو علاوه سوء مديريت امريكا(هم)به گردن مردم ميزند.نمونه تحريمها وغيره
2-چند سال پيش كسي توخيابون بخاطر احمدي نژاد كسي رو نكشت واگر هم در گيري بود بخاطر اصل ولايت فقيه و اسلام عزيز بود كه با بي حياگري و گستاخيه عده اي شروع شد وبه جهت دفع كردن حركتي كه نبايد در كشور باب مي شد و بنيان هرج و مرج گذاشته ميشد انجام شد.وچه زيان كارند كساني كه به دستور بي بي سي واپوزسيون راحت نشين در خيابان هابودند. نيزي به يادآوري زيرپا گذاشتن و پاره كردن عكس امام و رهبر در مقابل دانشگاه يا عاشوراي حسيني نيست
3-ملاك ما براي تصميم گيري در خصوص افراد (حال) اونهاست نه آينده اي كه هنوز نيامده
4-اين طرفمون همينجوريشم از رغباي انتخاباتيش سر تره(البته اوني كه بايد نبود ولي ...)
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۳
۱۹
سلام علیکم
صراط نیوز و امثالهم: مواظب فتنه بدتر از دجال باشید.
در ضمن این شعار دروغتون رو بردارید کذابها
شما با هاشمی و لاریجانی عهد اخوت دارید چرا اینقدر دروغ میگید
جرات دارید کامنت منو بزنید سانسور نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۶
۱۰
احمدی نژاد نقش قربانی را بازی می کند دنبال کس دیگر هم می توان باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۳
۱
حالازنده بادکی؟به ماهم بگیدتابنوایی برسیم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
تمام این دشمنی ها برای این است که شما آرمانهای انقلاب را زنده کردید
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۱۴
۲
خواهی دید که باز هم احمدی نژاد پیروز است
چون همراه حق است وهرکه همراه باطل باشد نابود می شود دل مردم به آقا وچشمشان به احمدی نژاد است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بدبخت بیچاره اونوقت این خاوری آخر حقه حتما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
این ها دیگه کی هستند و پشتشون به کی گرمه که برای ریئس جمهور 24 میلیونی خط و نشان می کشند.چه مملکتی!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۳
۰
عماریون؟؟؟

اسمتون رو عوض کنید چون سنخیتی با این نام ندارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۱
۱
هیچ کس نمی توانست بهتر از این از حرفهای احمدی نژاد دفاع کند. من وقتی می بینم مخالفان داخلی جز فحش دادن کاری بلد نیستند با خود می گویم باز هم احمدی نژاد...
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۶
۱۶
آين آقا واسه مردم لبنان و سوريه نامه نوشته؟
اينقدر كه توش عربي بود فارسي نبود!
"و انشا ء الله ما هکذا طن بک؟" اين الان يعني چي اونوقت؟
كلا ارزش خوندن نداشت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما هکذا ظن بک که نقطش افتاده پس شما مطلب رو سعی کن بفهمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
دمت گرم
saman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۱۴
۰
بادرود
آقای احمدی نژاد . ببین که آن خس و خاشاک همه با جان دل پشت موسوی و کروبی و خاتمی ایستاده اند ولی طرفداران شما یا بهتر بگوییم مواجب بگیران معلوم الحال پشت شما را خالی کردند و شما بی پشتوانه و تنها آماج همه نوع حمله قرار گرفته اید .
Meek
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
چند روزه نوشتم که قاصم الجبارین درست است بمعنای درهم شکننده زورگویان. آنکه شما نوشته اید (با سین) بمعنای تقسیم کننده زورگویان است، یعنی مثلاً خداوند زورگوهارا تقسیم میکند، یکی برای اردن، یکی برای بحرین، یکی برای عربستان و همینطور - لطفاً تیتر را اصلاح کنید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر دو جور می نویسند تو گوگل بگرد می بینی
خبرمرند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
اگراینگونه مطالب درراستای انتخاب اصلح درسال 84بیان میشدحال به این روز نمیافتادیم.حال روزی است که گروه انحرافی نفوذدردستگاه های را نموده اند.پس بیایید پیشکسوتان انقلاب را نسوزانیم اگر بسوزانیم دود ان به چشم ملت غیور ایران اسلامی خواهدرفت.پس باید وحدت را دنبال کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۴
۱
من مطمئنم اگر عمار الان زنده بود از دست این برادران خودجوش عماریون بخدا پناه می برد!!! والا!
ایران من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۶
۱
درود بر موسوی و کروبی و همه دلسوزانی که اکنون در زندان هستند و چنین روزی را پیش بینی می کردند و حالا نگاه کنید به اوضاع اسفناک سیاسی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی مملکت
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۲
۰
همه افاضات صحیح ومنطقی لیکن بنده ابدی علی ( ع ) یعنی چه !!!!واقعانه به آن فصاحت وصراحت گفتار ونه به این تخلف دراظهار !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گفتیم اینو نگذارن ادامه مقاله ولی عمل نکردند
قلی میرزا
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۵۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
اگر تاریخ ایران را شامل جنبش ابومسلم خراسانی، بابک خرم دین، نهضت شعوبیه، داستان سیاوش ، فریدون، کاوه آهنگر و جنبش های شیعه برای پایان دادن نیروی های خارجی چه اعراب و چه تورانیان اسطوره ای رت مطالعه کنید، تاز متوجه می شوید که احمدی نژدا چه طرحی در سر دارد.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
من ایشون را شبیه کاوه آهنگر میدونم.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
قل مراد تو چی داری میگی خاوری هم رهبر جنبش ایرانیانت هست
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۱۷
۴
درود بر حامي ولايت .احمدي نژاد تا حالا.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۱
۱
بيچاره وخدا بیامرز شهداکه به خاطر کیا وچه کوته فکرهایی جنگیدن وکشته شدند ولی خوشا به حالشون که همچین روزی را ندیدن .دیگه دروغ به مردم بسه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۸
۰
ما تا آخر با احمدی نژادیم شما هم این چرت وپرتایی که لیاقت خودتون وارباباتونه را به این واون نسبت ندید.جانمان فدای رهبر واحمدی نژاد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خودت را برا مشایی بکشی هم سودی نیست چون آینده ی او معلوم است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
من ميفرمايم اگر كسي ميخواهد رد مصائب اقتصادي اخير را بگيرد دنبال دمب و دنبه كساني بگردد كه رسما و با شهامت وكارشناسانه اعلام كردند شش ماه ديگر قحطي ميشود.
جاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۴
۲
برادران عماریون لطفا آبو بریزید همونجایی که میسوزه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
عقل وخرافه در یک مغز نمیگنجد یا این ویا ان
احسان کاظمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
با سپاس فراوان از قلم شیوا و فکر پویای شما برادر عزیز.استوار و آگاهی بخش باشید
انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۱
۱۶
دختر18ساله ایتالیایی فهمیداحمدی نژادکی هست این جلبکاهنوزاندرخم یک کوچه اندآهای خواب رفته هابیدااااااااااااراصلاح طلب سالهاست که مرده شماباآنهادستوپانزنید
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۱
۲۰
عاشق سينه چاك احمدي نژادو مشايي هستم ازدوران مادها تا حالا ايران يه همچين ابر مردهايي رو نداشته كه ازنظرسياست وشجاعت اينقدرتك باشن جون ميدم واسشون به خدا
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همیشه دشمنان خدا از احمق ها هستن !!
ramin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تاریخ بزرگترین قاضیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱
۰
۹
احمدی نژاد بله مشایی هرگز
ramin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلا حواسم نبودکه این صفحه وخبرمال صراطه اگه میدونستم نه میخوندم نه نظرمیدادم چون خیلی وقته صراط روتحریم کرده بودم الان هم پشیمونم
ramin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
چه خوب مردمی داریم مااونایی که به احمدی نژادرای دادندامروزدشمنشند واونایی که دشمنش بودندامروزطرفدارشن مابااین دشمنیها وتفرقه افکنی هاآب به آسیاب دشمن میریزیم آمریکابیخود برای شکست ماهزینه میکنه چون ماخودمون درداخل برای عقب ماندگی وعقب ماندن کشورمون به اندازه کافی هزینه میکنیم وقتی خودمون باهم دشمنیم هیچ نیازی به دشمن خارجی نداریم بیاییم آدم باشیم بیاییم انسان باشیم تاکی خودخواهی تاکی منیت توروخدابس کنید ازعصبانیت دارم قالب تهی میکنم ازخودم خجالت میکشم ای خداچرامااینقدربد هستیم