۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸

تبلیغات علیه اوبامابامحوریت ایران+عکس

بر این بیلبوردها که در آن یک موشک ایرانی به سمت اسرائیل در حرکت است چنین نوشته شده: "دوستان اجازه نمی‌دهند دوستانشان مورد حمله هسته‌ای واقع شوند. اوباما را متوقف کنید!"
کد خبر : ۸۵۵۸۷
به گزارش صراط، بیلبوردهایی تبلیغاتی اطراف فلوریدای جنوبی نصب شده اند که اعلام می‌کنند باراک اوباما برای اسرائیل خوب نبوده است.

بر روی یکی از این بیلبوردها که در آن یک موشک ایرانی به سمت اسرائیل در حرکت است چنین نوشته شده: "دوستان اجازه نمی‌دهند دوستانشان مورد حمله هسته‌ای واقع شوند. اوباما را متوقف کنید!"


اسرائیل یکی از موضوعات اصلی آخرین مناظره انتخاباتی در دانشگاه لین در بوکا راتون بود. اوباما طی این مناظره اعلام داشت که آمریکا "همکاری‌های نظامی و اطلاعاتی بی‌سابقه‌ای" با کشور خاورمیانه‌ای داشته است.

بیلبوردها تنها بخشی از استراتژی دور ساختن رأی دهندگان یهودی از اوباما است. حامیان میت رامنی، نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری، پیام "اوباما برای اسرائیل بد است" را با قوت تمام منتشر می‌نمایند.


ماریو دیاز بالارت، نماینده کنگره، گفت: "متأسفانه این رئیس‌جمهور رفتاری ملال‌انگیز در مورد اسرائیل داشته و سعی نموده این کشور را به صورت علنی و خصوصی تحت فشار قرار دهد."

در مناظره، رامنی به علت عدم دیدار اوباما از اسرائیل طی سفر سال 2009 به خاورمیانه انتقاد نمود. وی گفت: "شما از اسرائیل، نزدیکترین دوست ما در خاورمیانه، صرفنظر کردید اما به دیگر کشورها رفتید."

دبی واسرمن شولتز، نماینده دموکرات کنگره، ضمن مخالفت با این نظر گفت: "رئیس‌جمهور در عمل و گفتار از اسرائیل حمایت کرده است."

واسرمن شولتز، اولین نماینده یهودی زن کنگره از فلوریدا، گفت،‌ "دلیل این مخارج سنگین از جانب جمهوریخواهان این است که آنها می‌دانند در هر موضوع داخلی که برای یهودیان اهمیت دارد، اشتباه می‌کنند، از آموزش تا بهداشت عمومی گرفته تا بهداشت زنان یا آزادی تولید نسل."

به گفته وی، علی رغم این بیلبوردهای تبلیغاتی، میزان حمایت یهودیان آمریکا از اوباما بیش از انتخابات سال 2008 است.

منبع: مشرق