۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۰

حتی یک نقطه از 'قیدار' را تغییر نمی‌دهم

رضا امیرخانی با حضور در غرفه مهر در نمایشگاه بین المللی مطبوعات هرگونه تغییر رمان «قیدار» در چاپ های بعدی را رد کرده و گفت: قصد ندارم حتی یک نقطه از رمانم را تغییر دهم اما انتقادات را برای نوشتن اثر بعدیم در نظر می گیرم.
کد خبر : ۸۵۶۷۰
به گزارش صراط، رضا امیرخانی که تازه ترین رمان خود را با عنوان «قیدار» در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال روانه بازار کتاب کرد، همزمان با چهارمین روز از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه خبرگزاری مهر حضور یافت.

 
وی در پاسخ به پرسش  که آیا پس از برگزاری نشست ها و جلسات نقد متعددی که درباره رمان «قیدار» برگزار شده قصد بازنویسی یا اعمال تغییراتی در آن را دارید؟ گفت: تصمیم ندارم حتی یک نقطه و یک کاما از رمانم را تغییر دهم. وقتی اثری نوشته می شود مثل نوزادی است که متولد شده و دیگر نمی توان تغییری در آن داد. البته این نظرات برای من محترم است اما سعی می کنم که در کتاب بعدی خودم به آنها توجه و اعمال کنم.

 
وی همچنین درباره فعالیت آتی خود در حوزه نویسندگی نیز گفت: این روزها بیشتر مشغول مطالعه و پژوهش هستم و هنوز تا الهام شدن متنی برای تبدیل کردنش به داستان فاصله دارم.
منبع: مهر