۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بیرجند:

غدیر بهترین روز برای رسیدن به کمال

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بیرجند گفت: غدیر بهترین روز و لحظه عمر انسان برای رسیدن به کمال، پیشرفت، تعالی، آزادگی و آراستگی است.
کد خبر : ۸۵۷۱۷

به گزارش صراط، حجت‌الاسلام محمدرضا توکلی‌راد در اختتامیه طرح هجرت سه بسیج دانش‌آموزی بیرجند ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و ولادت با سعادت امام هادی(ع) اظهار کرد: طرح هجرت سه حرکتی ارزشی و معنوی در راستای سازندگی کشور است.

وی با بیان اینکه فرهنگ تلاش، خرد جمعی، کارگروهی و تعاون در طرح هجرت سه مورد اشاعه و تبیین قرار می‌گیرد، ادامه داد: طرح هجرت سه بهترین راه برای غنی‌سازی مفید و موثر دانش‌آموزان و نسل جوان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بیرجند تصریح کرد: طرح هجرت سه بستری مناسب برای فراگیری ارزش‌ها و فرهنگ‌های اصیل از قبیل فرهنگ کار و تلاش است که نهادینه‌سازی این فرهنگ در جامعه یک امر ضروری است.

توکلی‌راد با اشاره با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش و کار گروهی افزود: تمام دستاوردها و موفقیت‌های هر اجتماع و کشوری به واسطه کار گروهی و خرد جمعی محقق می‌شود و نتیجه کار گروهی موثرتر از نتیجه کار فردی است.

وی با بیان اینکه سازندگی یکی از نیازهای جامعه و کشورمان است، یادآور شد: طرح هجرت سه دیدگاه‌ها و نظرات را راجع به کار گروهی تغییر می‌دهد و زمینه‌های تعاون و هم‌اندیشی در کارها را برای نسل جوان در آینده فراهم می‌آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بیرجند، خودباوری و خودسازی را از دیگر شاخص‌ها و ویژگی‌های طرح هجرت سه عنوان کرد و گفت: با خودسازی و خودباوری می‌توانیم در تمام عرصه‌ها و مراحل زندگی موفق عمل کنیم.

توکلی‌راد از غدیر به عنوان یک اتفاق بزرگ در تاریخ اسلام یاد کرد و افزود: غدیر بهترین روز و لحظه عمر انسان برای رسیدن به کمال، پیشرفت، تعالی، آزادگی و آراستگی است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به درجات کمال و معنویت باید دنباله‌رو و عمل کننده واقعی غدیر بود و در خط ولایت حرکت کرد.

منبع: فارس
برچسب ها: عید عدیر صراط