۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹

دفاع غیر منطقی طلایی از شهرداری

اظهارات طلایی در حالی هست که ساکنین این مناطق بارها اعتراض خود را به صورت شفاهی و هم کتبی به شهرداری اعلام کرده اند و این اعتراضات نادیده گرفته شده است .
کد خبر : ۸۵۹۶۶

به گزارش صراط ، اخیرا مرتضی طلایی از اعضای شورای شهر تهران و از نزدیکان قالیباف انتقاد برخی از ساکنان منطقه هفده شهریور و میدان شهدا از طرح میدان امام حسین(ع) را "خصلت رفتاری" مردم ایران دانست و گفت: برخی از مردمی که به این طرح انتقاد می کنند، ساکن آن منطقه نیستند و چون بازار داغ است جو ایجاد می کنند.
ظاهرا آقای طلایی در دفاع از شهرداری مجبور هستند واقعیت ها را انکار نمایند چرا که ترافیک سنگین در این محدوده آسایش ساکنین را بین برده و زندگی برخی را دچار مشکل کرده است  . اجرای طرح غیر ضروری پیاده رو سازی توسط شهرداری در این منطقه باعث شده تا هجم ترافیک در بیشتر ساعت روز و مخصوصا شب ها بسیار سنگین باشد و گاها نیروی های آتش نشانی ، 110 و اورژانس پشت این ترافیک سنگین در ماموریت خود دچار مشکل می شوند  .
برخی برای رسیدن به اهداف خود دست به انجام پروژه های غیر کارشناسی می زنند و به هر شکل ممکن برای اتمام سریعتر طرح برای بهره برداری های خاص ، بر مشکلات پیش آمده در این مناطق سرپوش می گذارند . یاد آور می شویم که طرح پیاده رو سازی مذکور باعث شده تا تاثیر این اقدام غیرکارشناسی را در مناطقی همچون انقلاب ، دماوند ، پیروزی ، اقبال لاهوری ، بهارستان ، و ... مشاهده کنیم .
محدوده خیابان ایران تا خیابان مجاهدین اسلام که تا قبل از این طرح هیچگاه ترافیک  سنگین به خود ندیده بود ، این روزها شاهد ترافیک های سنگین بیش از 30 دقیقه در این منطقه می باشیم .  
نکته دیگر اینکه این طرح بسیاری از دسترسی های محلی در محدوده ایران رابسته است . همچنین دسترسی خیابان دماوند به هفده شهریور و بالعکس ، انقلاب به هفده شهریور و هفده شهریور به شهید مدنی و مسیر های جایگزین توان ترافیک های به وجود آمده را ندارد و هزینه های زیادی را برای مردم تراشیده است . از جمله  هزینه سوخت ، هزینه استهلاک ماشین و مهمتر از همه از دست رفتن وقت مردم !
ناگفته نماند اظهارات طلایی در حالی هست که ساکنین این مناطق بارها اعتراض خود را به صورت شفاهی و هم کتبی به شهرداری اعلام کرده اند و این اعتراضات نادیده گرفته شده است .
جای تاسف دارد که مسئولان به جای رفع مشکلات پیش آمده با بهانه جویی های عجیب همچون اظهار نظر آقای طلایی موضوع را خاتمه می دهند .
و نکته و سوال آخراینکه آیا فرهنگ سازی مهمتر است یا پیاده رو سازی ؟!






منبع : منادی