۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵

دعامي‌کنيم احمدي نژاد عاقبت به خيرشود

در انتخابات پيش رو به گونه اي باشيم که هرکس با عدم اقبال مردم مواجه شد به منتخب مردم تبريک بگويد تا حداقل در حد ونزوئلا دموکراسي را بياموزيم و آداب برد و باخت را رعايت کنيم.
کد خبر : ۸۶۰۰۶

به گزارش صراط ، سردار رمضان شريف،مسئول روابط عمومي کل سپاه درباره آينده سياسي احمدي نژاد گفت:دعايي که مي شود کرد اين است که انشاء الله ايشان عاقبت بخير شود .

وي افزود:همه دولت هايي که در نظام جمهوري اسلامي روي کار آمده اند علاوه بر آنکه مشکلاتي داشته اند قطعا منشاء کارهاي خوبي بوده اند؛ بنابراين مناسب نيست مساله را صفر يا صدي کنيم در واقع نمي توانيم بگوييم آقاي احمدي نژاد بعد از اتمام دوران رياست جمهوري خويش هيچ پايگاه ،جايگاه و محلي از اعراب ندارند اين موضوع درباره رييس جمهورهاي دوره هاي قبل از آن نيز صدق مي کند.

سردار شريف تاکيد کرد:اگر دولتها بتوانند با عمل به شعارها و طرح هايي که در ابتداي کار مطرح کرده اند طرفداران خود را راضي کنند مي توانند ماندگاري بيشتري را در بين هوادارانشان داشته باشند لذا به صورت مطلق نمي توانيم بگوييم ايشان هيچ جايگاه و پايگاهي ندارد اما از سوي ديگر اينکه بخواهيم بگوييم احمدي نژاد از  هر کس حمايت کند مورد اقبال مردم قرار مي گيرد محل بحث و گفتگو است.

وي اظهار داشت:همه روساي جمهور را بايد در دوره خودشان متناسب با شعارهاي خودشان ارزيابي کرد آروزي ما عاقبت بخيري احمدي نژاد و رييس جمهور بعدي است .

سردار شريف ادامه داد:همانطور که امام (ره )و رهبري فرمودند و البته انتظار ملت ماست سپاه ذخيره استراتژيک نظام جمهوري است که بيش از 250000هزار شهيد  تقديم انقلاب کرده و زحمات زيادي در نقاط مختلف کشور متقبل شده و زخم زبان هاي زيادي از داخلي ها و خارجي ها شنيده بنابراين عزمت سپاه بيش از اين است که او را در دايره تنگ و محدود يک جناح يا شخصيت سياسي محدود کنند.

وي تصريح کرد:آمدن شخصي که شعارهاي او با اصل موضوعيت انقلاب اسلامي همخواني بيشتري داشته و حداقل در مرحله گفتمان با ارزشها هماهنگي بيشتري داشته باشد با توجه اينکه سپاه هم همين آرمانها و اهداف را دنبال مي کند به طور طبيعي اينگونه خواهد بود که از حمايت معنوي سپاه برخوردار مي شود که ما اين مساله را کتمان نمي کنيم.

مسئول روابط عمومي کل سپاه  افزود:وزراي دولت هاي آقاي خاتمي و احمدي نژاد به هر ميزان که بستر را براي پيگيري اهداف کشور و آرمانهاي انقلاب فراهم کردند سپاه در ياري رساندن به آنها کوتاهي نکرده است بنابراين در هر دولتي که اين بسترها را بيشتر فراهم کردند از کمک رساني و مساعدت سپاه بهره بيشتري بردند .

وي اظهار داشت:بايد به همه کساني که در عرصه سياسي کشور حضور دارند توصيه کنيم تلاش نکنند پشتيباني سپاه را محدود به خودشان کنند و در انحصار خودشان در آورند .

سردار شريف درباره ادعاي برخي مبني بر دخالت سپاه در مسائل سياسي کشور خصوصا در امر انتخابات گفت:يکي از محورهاي ثابتي که دشمن از ابتداي انقلاب تاکنون عليه سپاه انقلاب اسلامي در دستور کارش دارد همين موضوع است. در واقع از آنجايي که آنها بررسي و رصد کرده اند که سپاه در دوران ناآرامي ها ،دفاع مقدس و حتي در دوران سازندگي و...يکي از مجموعه هاي توانمندي بوده که توانسته باري از دوش ملت، دولت و کشور بر دارد بنابراين چون دشمنان خواستار پيشرفت و مطرح شدن کشور ما نيستند تلاش مي کنند يکي از مولفه هاي قدرتمندي کشور را به چالش بکشند و اينجا هم يکي از همان بحث هاست.

طبيعي است آمريکاييها و اروپاييها عليه ما سناريو سازي مي کنند به عنوان مثال در موضوع انرژي هسته اي که ملت ما متفق القول خواهان دستيابي به آن هستند مي بينيم در ليست تحريم هاي آنها نام سرداران سپاه بيشتر از کساني است که دست اندرکار موضوع انرژي هسته اي هستند ؛زيرا آنها حس مي کنند در سپاه يک تفکري وجود دارد که آن تفکر به دنبال پيشرفت و بستر سازي براي بهره گيري از همه ظرفيتهاي کشور در همه حوزه هاي سازندگي و فرهنگي است؛ بنابراين فکر مي کنند در حوزه انتخابات مي توانند اهرم فشاري را براي کاهش منزلت اجتماعي سپاه بکار بگيرند از اين رو تلاش مي کنند بگويند سپاه به دنبال فلان فرد يا جريان  است .

وي تاکيد کرد:با صراحت مي گويم وقتي ملت ما در هر دوره اي به کسي اقبال مي کند همواره سپاه تلاش کرده به آن دولت در راستاي آرمان هاي انقلاب و خدمت به مردم کمک کند، البته همواره در دولتها  هم در دولت خاتمي و هم در دولت هاي ديگر عناصري بوده و هستند که چنين رويکردي را برنمي تابند، در حالي که وقتي مجموعه سپاه امنيت کشور را تامين مي کند دغدغه و نگراني ها از دوش دولت ها برداشته مي شود و اين کمک بزرگي به دولت هاست.

سردار شريف خاطرنشان کرد:آمريکاييها، اسرائيلي ها و بعضا برخي داخلي ها وقتي با عدم اقبال مردم روبرو مي شوند به دنبال مقصر مي گردند و گويا ديوار سپاه در اين ماجرا از همه کوتاه تر است.

وي افزود:بر اساس قوانين ما افراد متعدد و متفاوتي در کشور ما حضور دارند که مردم با عملکرد و اظهارنظرهاي اين اشخاص و ميزان پايبندي آنها به شعارهايشان آشنا هستند، طبيعتا در فصل انتخابات با حضور و  فعاليت بيشتر اين نامزدها،اين مردم هستند که بايد انتخاب کنند .

در دوره اي مردم به هر دليلي به خاتمي روي آوردند و آراء بالايي به ايشان دادند؛ بنابراين مجموعه سپاه اين راي را محترم شمردند يا در دوره احمدي نژاد رويکرد مردم به ايشان بوده که بايد اين انتخاب را محترم شمرد لذا احترام به راي مردم همه را وادار به تمکين مي کند و اگر در جريانات انتخابات گذشته حمايتي از رييس جمهور صورت گرفته بخاطر راي بالايي بوده که مردم به آن فرد داده اند.

مسئول روابط عمومي کل سپاه در پايان تاکيد کرد:با تمام تلخي ها و ناگواري هايي که در انتخابات گذشته داشتيم انشاء الله در انتخابات پيش رو به گونه اي باشيم که هرکس با عدم اقبال مردم مواجه شد به منتخب مردم تبريک بگويد تا حداقل در حد ونزوئلا دموکراسي را بياموزيم  و آداب برد و باخت را رعايت کنيم.
منبع: آریا
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
نمیشه ، چون خوابیده را بیدار میشه کرد اما اونی که خودش را به خواب زده .....