۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰
یک دهه فعالیت، ثروت اندوزی و اکنون توهین به اسلام/

مربی یهودی در فوتبال ماچه می کند؟

یک مربی خارجی که سال ها است در فوتبال ایران فعالیت می کند، یهودی بوده و رفتارهای تندی علیه دین اسلام دارد.
کد خبر : ۸۶۰۹۴
به گزارش صراط،  تا کنون بارها پیش آمده که در خصوص برخی مربیان خارجی که به فوتبال ایران آمده اند، حرف و حدیث های زیادی به میان آمده است. این موضوع از سطح کیفی آنها بوده تا مبالغی که نصیب دلال های غیر قانوی و بدنام شده است.

در یک مورد، یکی از معروف ترین مربیان خارجی که در فوتبال ایران شاغل شد و در تیم های بزرگ هم مربیگری کرد، شخص دائم الخمری بود که به پیشنهاد خانواده اش و صرفا برای ترک الکل، فوتبال این مرز و بوم را برای فعالیت برگزید. اما نه تنها در تیم های بزرگ مربیگری کرد که حتی توانست موفقیت های بزرگی هم به دست آورد یا اینکه یکی دیگر که مفسر یک شبکه تلویزیونی وابسته به صهیونیسم بود.

اخیرا نیز گفته می شود یکی دیگر از مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران تمایلات صهیونیستی داشته و یهودی است. وی به گونه ای رفتار کرده و به اماکنی رفت و آمد دارد که این شائبه را تقویت می کند. او همواره به مکان های خاص یهودیان در شهرهای مختلف رفته و به آنها ابراز علاقه و ارادت می کند.او البته به همین سطح بسنده نکرده و علیه اعتقادات اسلامی اظهار نظر می کند که این موضوع با واکنشی نیز همراه نبوده است.

بنا بر این گزارش، این مربی که سابقه زیادی هم در فوتبال ایران دارد و اکنون نیز نتایج خوبی با تیم تحت رهبری اش گرفته، نه تنها نسبت به رژیم صهیونیستی تمایل دارد؛ بلکه از اسلام ستیزان اروپایی محسوب می شود. برخی همکاران او در ایران هم در مواردی شاهد بی حرمتی وی به اعتقادات مذهبی بوده اند.

این مربی پا به سن گذاشته بیشتر از یک دهه در ایران فعالیت کرده و هدایت تیم های مختلفی را در این سرزمین برعهده داشته است. نکته جالب توجه این است که این مربی نتیجه خارق العاده ای هم تاکنون در کارنامه اش ثبت نشده؛ اما در این سال ها همواره صاحب تیم بوده است.
منبع: مشرق
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم