۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰

اقتدار غرب در حال غروب است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ نیرو و اقتداری که غرب با آن به خیال خود بر جهان حکومت می‌کرد در حال نزدیک شدن به غروب خویش است.
کد خبر : ۸۶۱۴۷

به گزارش صراط ، سردار حسین سلامی ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات والفجر 4 در حسینیه ثار‌الله اردبیل اظهار داشت: ‌استکبار به زعم خود در تلاش بود تا با به راه‌اندازی غول اقتصادی و رسانه‌ای خود جهان را به زانو در‌آورد،اما امروز مشاهده می‌کنیم که این نیرو به سمت مغرب خود در حال نزدیک شدن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر 4 به ویژه شهید شاپور برزگر و شهید خلبان غفور جدی اردبیلی خاطرنشان کرد: سرزمین اردبیل کانون مهر و محبت مردمانی بزرگ است که روح ابوالفضلی و غیرت عباسی در آنها جاری است و شهیدان این سرزمین نیز قهرمانی،‌ پهلوانی و غیرت را از ابوافضل‌العباس به یادگار گرفته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه شهدا را مردان استثنایی تاریخ و نماد ایثار در شکل مطلق آن اعلام کرد و یادآور شد: روحیه ابوالفضلی و حسینی که در شهدای ما موج می‌زند از فهم و درک استکبار و خائنین خارج است و آنان هیچگاه نمی‌توانند عظمت اصحاب عاشورا و سلاله‌های پاک امام حسین (ع) درک کنند.

سلامی یاد و خاطره 126 شهید والامقام عملیات والفجر 4 از منطقه اردبیل را گرامیداشت و گفت:‌ این ملت مسلمان با هنرنمایی خود در یک میدان سخت تصویری را ترسیم کردند که از این ملت یک شخصیت اسوه، نمونه، اهل فضیلت، صاحب روح مقاومت و اهل جهاد ساخت.

وی شهدا را سند جاودانگی، شکوه و عظمت ملت ایران اعلام کرد و افزود: شهدا تاریخ جدیدی را برای این ملت ساختند و آنها ارزش حقیقی اسلام را در میدان جنگ نشان دادند چرا که انسان‌های به خدا پیوسته‌ای بودند که توانستند معنای دقیق پرواز روح را ار عالم معنا نشان دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه شهدا را شجره طیبه و انسا‌ن‌های از خود رسته و به خدا پیوسته‌ای اعلام کرد که هنر شهادت را در قامت و قواره‌ای به بلندای تاریخ ثبات بخشیدند و لباس ذلت را از قامت ایران کنده و لباس عزت را جانشین آن کردند.

سلامی با اشاره به اینکه دشمن قصد داشت از کشور ما یک کشور تجزیه شده درست کند، بیان داشت: اگر شهدا نبودند ما امروز در تاریخ کشوری فراموش شده بودیم، اما شهدا اسطوره‌ای فراموش نشدنی در تاریخ بشریت، ‌ایران و اسلام خلق کردند که جهان حیران از این آفرینش است.

این مسئول با یادآوری اینکه آمریکا هنوز هم بعد از گذشت قریب به 30 سال از جنگ دشمنی خود را با ایران به سر نبرده، متذکر شد: آرایش، ائتلاف و قدرت جهانی که کشورهای مستکبر می‌خواستند در مقابل ایران درست کنند همگی محکوم به شکست است چرا که ملت ایران با هویت شهید و شهادت هیچگاه اجازه نخواهد داد تا خورشید اسلام که از افق این سرزمین طلوع کرده خاموش شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه عراق با جنگ با ایران در صدد سلب هویت از ما بود، اذعان داشت: شهدا همه راه‌ها را بر دشمن بستند و هر کجا که دشمن ظاهر می‌شد ایستادگی آنان را شاهد بودیم.

منبع: فارس