۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۳

احمدی‌نژاد:نظم جهان به بن‌بست رسیده

رئیس‌جمهور با بیان اینکه نظمی که طی یک قرن بر دنیا حاکم شده امروز تقریبا در همه ابعاد به بن‌بست رسیده است، گفت: ملت ایران نیز در این راستا حرف‌های زیادی دارد.
کد خبر : ۸۶۱۹۶

به گزارش صراط ، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور کشورمان صبح امروز چهارشنبه 17 آبان‌ماه پیش از ترک تهران به مقصد اندونزی برای شرکت در اجلاس دموکراسی بالی درباره اهداف این سفر، گفت: مجمع دموکراسی بالی توسط اندونزی پایه‌گزاری شده و مجمعی برای همفکری، مشورت و ساختن آینده بهتر است.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه دموکراسی موجود در جهان پاسخگوی نیاز امروز بشریت نبوده و با بسیاری از فرهنگ‌ها در تعارض است، افزود: باید هر ملتی با ویژگی‌های فرهنگی خود حکومت و رفتارش را تنظیم و تبیین کند.

وی در ادامه یادآور شد: این پنجمین اجلاس است و از ما دعوت کرده‌اند و ما هم پذیرفتیم تا در این اجلاس شرکت کنیم.

به گفته احمدی‌نژاد، نظمی که طی یک قرن بر دنیا حاکم شده، امروز تقریبا در همه ابعاد به بن‌بست رسیده و همه متفکران بحث جایگزین آنرا مطرح می‌کنند؛ ملت ایران نیز از همان ابتدا به دنبال این مسأله بوده و حرف‌های زیادی در این راستا دارد.

رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: ما در این اجلاس دیدگاه‌های خود را مطرح کرده و دیدارهایی با سران و مسئولان کشورهای دیگر که در آنجا حضور دارند خواهیم داشت و روابط دوجانبه و بحث‌های بین‌المللی را دنبال می‌کنیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
دوباره اين گو خورد