۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷

بسیج عامل ایستادگی کشور است

معاون فرماندار آمل گفت: بسیج باعث ایستادگی کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان بوده است.
کد خبر : ۸۶۴۲۸

به گزارش صراط ، سید جعفر رسولی ظهر امروز در ستاد هفته گرامیداشت بسیج و آزادسازی سوسنگرد آمل با اشاره به اینکه در طول حماسه عظیم دفاع مقدس در بیشتر عملیات‌ها با حضور و همکاری بسیج صورت گرفت، بیان داشت: باید برای احیا و انتقال فرهنگ بسیج که گوش به فرمان ولایت است همه دستگاه‌های اجرایی کوشا باشند.

معاون فرماندار آمل افزود: بسیجیان غرق در ولایت هستند و در فتنه سال 88 نقش بسیج خیلی تاثیرگذار بود.

وی خصوصیات بارز یک بسیجی را مکتبی بودن، اطاعت‌پذیری از ولایت، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت‌طلبی دانست.

رسولی با بیان اینکه بسیج در تمام صحنه‌ها در طول انقلاب اسلامی حضور فعال داشت، یادآور شد: یکی از عواملی که باعث شد انقلاب اسلامی در مقابل دشمن بایستد و در طول این 30 سال بدرخشد، پایداری بسیج بوده است.

وی عنوان کرد: امسال هفته بسیج با دهه اول محرم تقارن پیدا کرد و برنامه‌های هفته بسیج پرشورتر، باشکوه‌تر و با رنگ و بوی عاشورا و محرم برگزار خواهد شد.

رسولی تصریح کرد: نقش بسیج در جامعه باعث دلهره و ترس در دل دشمنان داخلی و خارجی شده است تا نقشه‌های شوم خود را برآب رفته بدانند.

این مسئول اذعان داشت: بسیج الگوی خود را از امام حسین (ع) می‌گیرد که یاران با وفایش تا آخرین لحظه و قطره خونشان در کنار مولا و مقتدایشان ماندند تا اسلام زنده و استوار بماند.

منبع: فارس