۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷

برخوردحراست‌باتماشاگران‌کنسرت‌لهراسبی

عده ای از تماشاگران در حین اجرای موزیک های هیت و کوبنده لهراسبی از جای خود برخواسته و حرکات موزون انجام میدادند که حراست سالن مجبور بود آنها را سر جایشان بنشاند.
کد خبر : ۸۶۸۳۰
به گزارش صراط، شب گذشته نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای دوستاران علی لهراسبی بود. با وجود بارش شدید باران تمام سالن پر بود از جمعیت و چشم های منتظر برای برگزاری کنسرت. کنسرتی که در کمال ناباوری با 90 دقیقه تاخیر برگزار شد. این تاخیر باعث ایجاد همهمه و سروصدای مردم شد تا آنکه مسئول برگزاری کنسرت به روی سن آمد و از مردم عذر خواهی کرد.

دلیلشان هم ساده بود. بارش شدید باران! انگار جمعیت چند هزار نفری حاضر در سالن که سر ساعت رسیده بودند با هلی کوپتر آمده باشند.

ساعت 19.30 لهراسبی و گروه نوازنده وارد سالن شدند و با یک سلام و احوال پرسی سریع و رسمی با مردم، کارشان را شروع کردند. صدای آلات موسیقی آنقدر زیاد بود که صدای خواننده به زحمت به گوش می رسید.

اگر بخواهیم منصف باشیم، ستاره برنامه لهراسبی نوازنده ها و گروه ارکسترش بودند که با مهارت خوبی موزیک می نواختند. آهنگ ها یکی پس از دیگری و گه گاه با یک توپوق کوچک اجرا می شدند.

عده ای از تماشاگران در حین اجرای موزیک های هیت و کوبنده، از جای خود برخواسته و حرکات موضون انجام میدادند که حراست سالن مجبور بود آنها را سر جایشان بنشاند.

محمد سلوکی، امیر محمد و یک خواننده زیر زمینی از مهمانان اصلی این برنامه بودند.

و اما اتفاق جالب کنسرت علی لهراسبی این بود که مردم حاضر در سالن، بارش باران را به خوبی حس می کردند. گویا سقف مجتمع میلاد (محل برگزاری کنسرت) مثل مترو دروازه دولت چکه می کرد و قطره های آب روی سر مردم می ریخت. البته قیمت بلیت های این کنسرت با قیمت بلیت مترو زمین تا آسمان تفاوت داشت. از حدود 30 هزار تومان تا 90 هزار تومان.

ساعت 21.15 و در حالی که لهراسبی از مخاطبانش به خاطر کمبود وقت و عدم اجرای چند آهنگش عذر خواهی میکرد، کنسرت به پایان رسید و تمام!
 مدتهاست که برای تلویزیون می خواند. عادت کرده ایم صدایش را بر روی تیتراژ پایانی خیلی از فیلم ها بشنویم. فرقی نمی کند غمگین بخواند یا شاد، به هر حال ته دلتان با صدایش غمگین می شود.
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱
۵
۱
توقع داشتین ملت با اون موزیک های تند سینه بزنن ؟ !!!!
mehran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۴۴
از رقص و اواز ديگه كسي ناراحت نمي شه همه چيز عاديه..................؟