۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹

عاقبت اسرائیل از زبان یک حماسی

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد که واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی فوری خواهد بود و صهیونیست‌ها روزهای سختی را پیش رو خواهند داشت.
کد خبر : ۸۶۹۶۶

به گزارش صراط، «خلیل ابولیلی» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در غزه، تاکید کرد که گروه‌های فلسطینی و بویژه گردان‌های عزالدین القسام واکنش فوری نسبت به ترور احمد الجعبری فرمانده نظامی القسام خواهند داشت.

وی تاکید کرد که این گروه‌ها ضمن هماهنگی با یکدیگر نحوه واکنش به این اقدام و ماهیت آن را به صورت کاملا هماهنگ دنبال خواهند کرد.

وی اقدام رژیم صهیونیستی به حمله زمینی به نوار غزه را بعید دانست، چرا که این اقدام نتایج تضمین شده ای برای اسرائیل نخواهد داشت و خسارت های زیادی را در نظامیان این رژیم ایجاد خواهد کرد.

ابو لیلی ضمن این پیش‌بینی که صهیونیست‌ها روزهای داغی را پشت سر خواهند گذاشت، تاکید کرد که بعد از جنایاتی که صهیونیست ها مرتکب شدند، دیگر سخن گفتن از آتش بس معنی ندارد و باید واکنشی سخت به اشغالگران و سران آن نشان داد.

رژیم صهیونیستی از عصر روز چهارشنبه تاکنون بیش از 60 بار غزه را آماج حملات خود قرار داد و طی آن تاکنون 12 نفر شهید و نزدیک به 100 نفر زخمی شده‌اند.

منبع: فارس