۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰

دستگيري‌عوامل‌سايت‌همسريابي‌پربازدید

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات سمنان از دستگيري مديران سايت همسريابي در سمنان که با جانمايي آرم پليس فتا در سايت خود اقدام به کلاهبرداري از جوانان مي کردند، خبرداد.
کد خبر : ۸۷۳۵۹
به گزارش صراط، سرهنگ ميراحمدي گفت: در راستاي وظايف اين يگان و در راستاي کاهش جرايم و تخلفات در فضاي مجازي کارشناسان در حين رصد سايت‌ها و صفحات اينترنتي، سايتي را به عنوان همسريابي شناسايي و تحقيقات خود براي شناسايي مديران آن آغاز کردند.

وي افزود: در اين راستا تحقيقات ادامه و با انجام اقدامات پليسي و تخصصي، هويت دو متهم که با همکاري با يکديگر اين سايت را مديريت مي‌کردند، شناسايي و دستگير شدند.

ميراحمدي با بيان اينکه متهمان با جانمايي آرم پليس فتا در صفحه اصلي سايت اقدامات خود را به نوعي قانوني جلوه داده و جعل عنوان کرده بودند، ادامه‌داد: متهم پس از بازجويي‌هاي صورت گرفته و مشاهده مستندات به جرم خود اعتراف و در بررسي‌ها روي اين سايت مشخص شد متهمان ظرف مدت 40 روز حدود بيست هزارنفرعضوگيري کرده و از اين رو درآمد زيادي را کسب کرده‌اند.

رييس پليس فتاي سمنان درپايان به ايسنا گفت: فضاي مجازي، فضايي است که به راحتي مي‌شود در آن تغيير هويت داد. بنابراين کاربران به خصوص جوانان هوشيار باشند که اغلب افراد با عضويت در اين‌گونه سايت‌ها و دادن اطلاعات شخصي خود به افراد ناشناس و پرداخت مبالغ بالا دچار مشکلاتي غيرقابل بازگشت شده‌اند.



منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس