۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۶

افتتاح 200هزار واحد مسکونی تا نیمه92

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 200 هزار واحد مسکونی تا پایان نیمه اول سال 92 در بافتهای فرسوده به بهره برداری می رسد، گفت: در سالجاری به 28 هزار واحد مسکونی تسهیلات نوسازی پرداخت شده است.
کد خبر : ۸۷۴۵۳
مجید کیان پور در خصوص نوسازی بافتهای فرسوده در سالجاری، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، پیش بینی می شود که 200 هزار واحد مسکونی تا پایان نیمه اول سال 92 در محدوده بافت های فرسوده کشور به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال 120 هزار واحد مسکونی در بافتهای فرسوده شهری افتتاح می شود که تاکنون  81 هزار واحد مسکونی از این میزان به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد امسال 37 هزار متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی به بانکها عامل معرفی شده اند و به 28 هزار واحد مسکونی تسهیلات نوسازی پرداخت شده است.

کیان پور با اشاره به نرخ سود تسهیلات در بافتهای فرسوده، اظهار داشت: میزان نرخ سود تسهیلات در بافتهای فرسوده در دوران مشارکت مدنی معادل 20 درصد و در زمان فروش اقساطی 15درصد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: میزان تسهیلات به ترتیب 200، 220 و 250 میلیون ریال است که برای ساخت سنتی، نیمه صنعتی و صنعتی پرداخت می شود.
منبع: مهر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم