۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۶
سناریوی سوختة آقای‌ مشایی!/ قسمت اول

بازی دوگانه «حلقه انحرافی» علیه قوه قضائیه و اصول‌گرایان

«حلقه انحرافی» یک بازی "برد- برد" تبلیغاتی را از طرح شکایت‌های زنجیره‌ای علیه اصول‌گرایان تا تبلیغات علیه دستگاه قضایی دنبال می‌کند؛ خیال‌پردازی ای که خیلی زود لو رفته است.
کد خبر : ۸۷۴۶۲
"صراط" - توهم «بازی برد- برد» علیه قوه قضائیه و اصول‌گرایان که در ذهن «حلقه انحرافی دولت» است، اکنون برایشان تبدیل به کابوس شده و روزهای سرنوشت‌ساز «اسفندیار رحیم مشایی» کم کم از راه می‌رسد.

اینبار، رحیم‌مشایی و نزدیکانش با سناریویی جدید و دوگانه در صحنه سیاسی حاضر شده‌اند. «دولت مهرورزی» که در ابتدای کارش وعده «عدم شکایت از منتقدان» و «پس گرفتن شکایت‌های دولتی از اشخاص» را می‌داد، با «شکایت» علیه منتقدان اصولگرایش و همچنین صف‌آرایی در برابر قوه قضائیه خبرساز شده است. استراتژی حلقه انحرافی زودتر از موعد، سوخته به نظر می‌رسد و شگردهای تبلیغاتی آنان برای رسیدن به اهداف سیاسی‌شان خیلی زود لو رفته است. در همین حال، دعوای قضایی حلقه انحرافی علیه منتقدانش دوباره به «موسسه کیهان» رسید و 3 سال پس از تبرئه «حسین شریعتمداری» از شکایت‌های رحیم‌مشایی، حالا رئیس دفتر رئیس‌جمهور از «پیام فضلی‌نژاد»، پژوهشگر ارشد موسسه کیهان به دادستانی تهران شکایت کرده است.

فضلی‌نژاد که در سال‌های گذشته با کتاب‌های تاریخی «نیمه پنهان» از جمله «شوالیه‌های ناتوی فرهنگی» و «ارتش سری روشنفکران» شناخته و نامش با افشاگری علیه اصلاح‌طلبان گره خورده و تا پای ترور نافرجام نیز پیش رفت، این روزها باید در تدارک دفاعیه برای بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه باشد تا در برابر شکایت نزدیک‌ترین یار رئیس‌جمهور مکتبی از خود دفاع کند. این در حالی است که 3 سال قبل، فضلی نژاد از دولت احمدی‌نژاد و وزیر ارشاد «تندیس بلورین مبارزه با جنگ نرم» را به خاطر نوشتن مقالات تحقیقاتی‌اش گرفته بود. دفاعیه ای که هنوز ابعادش منتشر نشده و دادگاهی که از همین روزها خبرساز شده، اما هنوز معلوم نیست که چرا فردی مثل اسفندیار رحیم مشایی به مصاف قضایی با پژوهشگر سیاسی کیهان رفته است؟

ماجرا خیلی روشن است. کار حلقه نفوذی دولت به شکایت از پژوهش‌های تاریخی و سیاسی و معرفتی کشیده و در جدیدترین رفتار خود، خواستار تعقیب کیفری یک پژوهشگر و مولف به خاطر نوشته‌های تحقیقی و کتابش می‌شود. پیش از این، «افشاگری‌های سیاسی و مطبوعاتی» به مذاق حلقه انحرافی خوش نمی‌آمد و نتیجه آن شکایت‌ها نیز شکست سخت مشایی از شریعتمداری در دادگاه مطبوعات بود. آن دادگاه برای مشایی حکم یک «دوئل» نفس گیر را داشت و گفته بود «اگر شریعتمداری را در دادگاه محکوم نکنم، مسلمان نیستم.» رئیس دفتر رئیس جمهور حتی از محتوای «روضه‌های مذهبی» حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان به دادگاه شکایت کرد!

اکنون تحقیقات تاریخی- معرفتی مانند رساله پژوهشی «آیت‌الله علیه ماسون‌ها» نوشته پیام فضلی‌نژاد مستمسک شکایت مشایی از نویسنده روزنامه کیهان قرار گرفته و مقاله ای که پس از انتشارش علامه مصباح یزدی از نویسنده آن به صورت ویژه تقدیر کرد! آن هم دولتی که رئیس‌جمهورش در مصاحبه با رسانه‌های خارجی – مثلا در موضوع هولوکاست- بارها ‌گفت که من به عنوان یک پژوهشگر و استاد دانشگاه چند سوال جدید تاریخی از دانشمندان دارم و نظری متفاوت با آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها. اما، رئیس دفتر همین رئیس‌جمهور علیه تحقیقات و نظر منتقدان داخلی مانند پژوهشگر موسسه کیهان شکایت قضایی می‌کند و تا امروز حتی یک‌بار هم پاسخی مستدل و قانع کننده به ابهامات متعدد درباره «همگرایی فرقه مشائیه با فراماسونری» نداده است.

الف) آیا حلقه انحرافی یک «بازی سیاسی- تبلیغاتی» را از طرح شکایت‌های زنجیره‌ای علیه اصول‌گرایان و تبلیغات همزمان علیه قوه قضائیه در دستور کار خود قرار داده است؟! و چرا فکر می‌کند که این بازی برای آنها نتیجه «برد- برد» خواهد داشت؟! شواهد را باید مرور کرد:

1- همزمان با حملات تند رئیس‌جمهور علیه قوه قضائیه در ماجرای «درخواست بازدید از زندان اوین» که به نامه‌نگاری میان سران قوا انجامید، اعضاء حلقه انحرافی علیرغم تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم اختلاف‌افکنی میان قوا، باز هم به هجمه‌های خود علیه دستگاه قضایی در روزهای اخیر افزودند؛ تا آنجا که مدیرمسئول روزنامه «خورشید» (ارگان سازمان تامین اجتماعی به ریاست سعید مرتضوی) با ادبیات «بی. بی. سی» و «اصلاح‌طلبان افراطی» به انتقاد علیه قوه قضاییه پرداخت. این نشان می‌دهد که در «محاسبات» اعضاء حلقه انحرافی، متاسفانه نقطه ای برای پایان درگیری‌های کاذب با قوه قضاییه و اجتناب از مسائل فرعی وجود ندارد و به دنبال بازگرداندن آرامش به فضای عمومی کشور نیستند.

2- بازی تبلیغاتی حلقه انحرافی علیه قوه قضائیه و اصول‌گرایان، محدود به پروژه عناصر نفوذی برای التهاب‌آفرینی در روابط میان سران قوا نیست، بلکه آنان منتقدان خود از هیچ طیف و گروهی را تحمل نمی‌کنند و در ایجاد این فضا، «حلقه انحرافی» از شگردهای تبلیغاتی اصلاح‌طلبان افراطی در زمان دولت خاتمی استفاده می‌کند. برخلاف شعارهای «شبه لیبرالی» برخی دولتمردان و طرح مسائلی مانند «وجود آزادی نزدیک به مطلق» توسط رئیس جمهور، شواهد نشان می‌دهد که صبر و تحمل آنان در برابر منتقدانشان از هر طیف و گروهی – از نویسنده و مداح و پژوهشگر و روزنامه‌نگار و...-  بسیار پائین است. این دولت حتی از «منتقد منصف» خود (حسین شریعتمداری که در سال 1386 جایزه ای با این عنوان را از دست احمدی نژاد گرفت) در سال 1388 شکایت کرد و مدیرمسئول روزنامه کیهان را متهم به نشر اکاذیب و ایراد افترا علیه اسفندیار رحیم‌مشایی نمود. هیات منصفه و دادگاه اما متفق‌القول نظر دیگری از دولت داشتند و با صدور حکم برائت حسین شریعتمداری، همه ادعاهای او درباره حلقه انحرافی اثبات شد؛ از جمله ارتباط مشایی با هوشنگ امیراحمدی، دلال رابطه ایران و آمریکا و از جاسوسان تابلودار CIA.

3- برخی معتقدند نتیجه این سیاست تحمیل شده از سوی «حلقه انحرافی» به دولت دهم، "باج دادن" به اصلاح‌طلبان فتنه‌گر و "شانتاژ" علیه اصول‌گرایان است. به همین خاطر، معاونت حقوقی رئیس جمهور به وکالت از رحیم مشایی به سادگی شکایت‌های زنجیره‌ای علیه اصول‌گرایان منتقد خود را در قوه قضائیه اقامه می‌کند. اما آقای رئیس‌جمهور از روزنامه «شرق» که تریبون رسمی «جریان فتنه» است، حمایت می‌کند و حتی تذکر علنی به وزیر ارشادش می‌دهد و در برابر تصمیم نمایندگان مجلس و قوه قضائیه و حتی دولت در هیات نظارت بر مطبوعات برای «توقیف شرق» می‌ایستد! حتی چندی قبل وقتی قوه قضائیه پیمان عارف (از دانشجویان افراطی تحکیم وحدت و پادوی جهانبگلوی جاسوس) را به دلیل توهین به رئیس جمهور به مجازات محکوم کرد، دفتر رئیس‌جمهور در بیانیه ای از عدم رضایت احمدی‌نژاد مبنی بر مجازات وی خبر داد و رسماً به قوه قضائیه اعتراض کرد! در حالی که همین دفتر رئیس جمهور پیام فضلی نژاد را که علیه جهانبگلو و جاسوسان مخملی و پروژه‌هایشان سال 1386 در کتاب «شوالیه‌های ناتوی فرهنگی» افشاگری کرده، به اتهام پژوهش‌ها و نقادی‌های معرفتی به پای میز محاکمه می‌کشاند!


نظرات بینندگان
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۷۰۹
۳۲۳
عجب! در دنياي حقير و غير اسلامي و غير انساني شما نه تنها آدم ها بايد بدترين فحش ها را بخورند بلكه حق شكايت هم ندارند؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مولاعلی و رسول خدا، همیواره توصیه به عفت کلام داشتن و حفظ حرمت برادر مومن کرده اند"حال چطور کسی که مدعی شیعه علی و رهرو حسینی و حسین وار زیستن رو داره"وسط دعای عرفانی عرفات میاد فحش میده؟؟؟؟؟؟میاد تهدید به قتل میکنه؟؟؟؟؟؟؟
آیا وسط دعا فحاشی صورت بگیره،توی اون مراسم دل کسی کربلایی میشود؟؟؟؟؟

به فرموده رسول خدا،آدم فحاش و هتاک،محال است که بهشتی شود"شما ولایتمداران و صراطیها و پامنبری ها،چطور ادعای این رو دارید که ارباب حسین(ع)؛وکیل مداحش شده؟؟؟؟؟؟؟

هنوز یادم هست که چطور دل سید ذاکر مظلوم رو شکست و چه حرفایی بهش نزد"سید ذاکری که قلبش واسه حسین میتپید"
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
با تحلیل شما یزید لعنت الله هم میتونه ادعا کنه و شکایت کنه که دارن تخریب شخصیتی ش می کنن !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل تو اظهار نظر نکنی، نمیگن لالی! از اون سنت خجالت نمیکشی اینهمه لاطا ئلات بغل هم ردیف میکنی.
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا شکرت.
اعمال اینها دامن خودشان را گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۵۰۵
۲۱۲
کجای مذهب اجازه داده که در یک به تعبیر شما (( روضه مذهبی )) به یک فرد ولو منحرف !!! توهین و از الفاظ رکیک استفاده شود
اگر منظور از مذهب همان حرفهاست که قطعا مردم مومن و مسلمان در این روزهای محرم غیر از مذهب شما دارند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از آدم هایی مثل فضلی نژاد بدم میاد"

فکر میکنند علامه دهر هستند و خودشون رو بالا و بقیه رو نوکر باباشون میدونند"

آقا پیام بهتره به مواضع گذشته اش بنگرد"
راسته که میگن تب تند زود میچاد!!!!!!!!!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
حدادیان که 540 هزار تومان جریمه شد ، و اگه عدالت همچنان اجرا بشه در آینده نزدیک پوست منحرف هم کنده میشه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز همین رفتارهای سطحی اقایان سبب وهن اسلام و علی الخصوص شیعه شده است !
تو حرفهای حدادیان معلوم بود که آقا از جای دیگه سوخته و اومده تو روضه داره بد و بیراه می گه !!!!!! ای مسلمانی کجاییی ؟؟؟؟ ما کجائیم !!!!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محمد (ممل) وکیلش مصاحبه کرد گفت 50هزار تومان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مملی:
وکیلش امروز مصاحبه کرده گفته 50 تومن جریمه شده"
ادعای 540 تومانی درست نبوده"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بلای حاج اقا منصور عرشی و حاج سعید بسیجی بخوره تو سر سران فرقه انحرافی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا 50تومن با 450تومن چه فرقی داره ؟ کجاش عدالت است ؟ یعنی میشه با 450به هرکی که دلت میخاد از تریبون عمومی فحش داد ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حاج منصور عرشی نداریم"
یه حاج منصور هست، اونم ارضی هست"

بیخود آدم ها رو بزرگ نکنید"که بعدا مجبور بشید با مخ بکوبونید زمین"
امان از این جهل!!!!!!! که شماها بهش میگید بصیرت"
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور شما مموتی رو عرشی کردین !!! که ما با کللله بزنیمش زمین !!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۵۱۲
۸۱
ببین صراط جون اینقدر مطالب بی پایه و اساس تحویل مخاطب نده. مرد باشید و یک بار برای همیشه این جریان یا حلقه یا باند و دسته و گروه و هر چیز دیگه انحرافی رو برای ما تبیین کن. خواهشا با استدلال و سند و مدرک بنویس. الکی اتهام زدن خیلی راحته منم میگم شما منحرفید ثابت کن نیستی. عدم که اثبات نداره. کسی که ادعایی داره باید اثبات کنه. بالاخره چند ساله شما و همفکراتون دارید از این واژه انحرافی بهره برداری می کنید خب یه بار هم بیاید تبیین کنید اینا چیکار کردن؟ هدفشون چیه؟ در آینده میخوان چیکار کنن؟ ایدئولوژی شون چیه؟ تکرار می کنم مستدل و مستند صحبت کنید. این واژه انحرافی دیگه کاربردش رو از دست داده. برای استفاده ابزاری به فکر یه انگ جدید باشید. یادت باشه من نه به کسی توهین کردم نه اسم کسی رو آوردم. انصاف داشته باش و منتشر کن.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
تفکر خانه نشینی و اعتصاب و اعتراض در برابر حکم حکومتی مولا یعنی تفکرات آغشته به انحراف !!
تو حالا برو براش یه کتاب بنویس و تبیین کن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اینا کارشون همینه"

قبل انتخابات مجلس"هوار میکشیدند آهای ملت، جریان انحرافی !! میخواد تمام کرسی های مجلس رو بگیره"
امت حزب الله بیدار شوید و بزنید تو دهن دولت و تیمش"

آخرم خودشون هرکس و ناکسی رو رد صلاحیت کردند و گفته اند ماشاءالله به بصیرت خودمون!!!!!!!!

نفهمیدیم اون ادعاها کجا رفت!!!!!!باباجون یه بار بذارید امت حزب الله خودش از بصیرتش استفاده کنه"
بصیرت که یه بار مصرف نیست"

بخدا منم بچه مسجدی ام"بچه هیاتی ام"اما مثل شما این مسخره بازی ها رو درنمیارم"
بذارید همین امت حزب الله که میگید بیاد تو صحنه"
چرا همش خودتون کار انجام میدید"خسته میشید خب!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۷۰۳
۳۳۹
.
حمایت خودم رو از مشایی اعلام میکنم و بابت حرفها و موضع گیری های گذشته ام ازش عذرخواهی میکنم"

وقتی این هجمه رو میبینم،در حقانیت راه احمدی دلاور شک نمیکنم"
و اون چیزی که من از دکتر محبوبم سراغ دارم،و حمایت ایشون از مشایی"منم به اعتمادش اعتماد میکنم"

"صراط تو هم آبو بریز همونجاییت که مسوزه"
___________________________
تیتر هم بذار این:

مصاف رودررو جبهه حق (احمدی دلاور) علیه جبهه باطل و (اقتدارگرایان)

"خیلی قشنگ تر میشه"
یزید از جهنم
|
Iran (Islamic Republic of)
1- از تشدید گرایش خالصانه ت به من متشکرم !
2- خوشحالم که می بینم یکی میگه هجمه ها به سمت من نشونه حقانیت منه !!
3- چون دوس ت دارم آب دجله و فرات تقدیم به تو !! بریز روی صراط تا سوزشش بخوابه
4- ممنونم ازت که با تفاسیرت منو در جناح حق قرار دادی آلوچه !
ali shamirani
|
Iran (Islamic Republic of)
اون موقعه اي كه عده اي بخاطر جو گير شدن احمدي نژاد در يك همهايش بين المللي بهش اعتراض كردن كه در شان يك رييس جمهور نيست كه از ادبيات چاله ميدوني مثل آب رو بري.... و اون ممه .....استفاده كند به همين خاطر بود كه بابا اين تبديل به ادبيات عاشقانت هم مي شه /
آخه كسي كه ادعا مي كند دور سرش در فلانجا هاله نور ديده اند حداقل نبايد با اين ادبيات حرف بزنه/
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاالله با هم محشور شید
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
اعوذ بالله من الشّیطان الرّجیم
بسم الله الرّحمن الرّحیم

...عَسي أَن تَكْرَهُوا شيْئاً وَ هُوَ خَيرٌ لَّكمْ وَ عَسي أَن تُحِبُّوا شيْئاً وَ هُوَ شرٌّ لَّكُمْ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنتُمْ لا تَعْلَمُونَ

« سوره مبارکه بقره، آیه شریفه 216 »

...چه بسا چيزهایی كه شما از آن كراهت داريد در حالي كه خيرتان در آن است و چه بسا چيزهایی كه دوست مي داريد، در حالي كه شرّ شما در آن است و خدا خير و شرّ شما را مي ‏داند و خود شما نمي ‏دانيد!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آقا امین سلام، بنده با مطالعه نظراتت کاملاً به هیجانی و احساسی بودن شخصیّت شما پی بردم! وقتی نظرات سابق شما که در آن پیشنهاد ترور فیزیکی لیدر گروهک خبیث انحرافی را می دادید و حالا این نظر شما که صریحا از آن فرد معلوم الحال دفاع نموده و از موضع گیری های گذشته ات ابراز پشیمانی و از حضرت ایشان! نیز عذرخواهی می نمائید. قطعاً به احساسی بودن و غیر عقلانی بودن شخصیّت و یا خدای ناکرده اِستحاله عقیدتی و شخصیّتی ات پی می برم.

البته حدسم از شخصیّت شما همان گزینه اوّل که غلبه احساسات بر عقلانیّت است می باشد! بنده نه آن موضع گیری سابقت که پیشنهاد ترور وی را می دادی که در آرشیو صراط نیز موجود است، را می پسندم و نه این تناقض بیّن و آشکار رفتاری و شخصیّتی ات را!!!

اسلام دین اعتدال، استدلال و اخلاق می باشد و همگان وظیفه و تکلیف مان فقط در تبعیّت محض از ولایت است. حمایت ما هم از اشخاص دائر مدار میزان ولایتمداری وی است! لذا ما وظیفه بُت سازی از احمدی نژاد را نداریم! قطعاً به اندازه ارادت و تبعیّت عملی اش از رهبری، ما از وی حمایت خواهیم نمود و در غیر این صورت نیز تَره ای برای وی و امثال وی خُرد نخواهیم نمود.

آقا امین پیشنهادم به شما این است که در تمامی مراحل زندگی ات زنده به عشق یک نفر باش و آن هم ولایت و در زمان ما هم ولی زمان امام خامنه ای است! از آن زمانی که احمدی نژاد، نظر لیدر گروهک خبیث و ضدولایت انحرافی را بر نظر ولی امر مسلمین ترجیح داد و در اعتراض به حضرت آقا به خانه نشینی مذموم و زشت روی آورد، ایشان برای همیشه از قلب بچّه حزب اللّهی ها رفت و به تاریخ پیوست!

الان هم مطابق دستور صریح حضرت آقا «روحی فداه» از دولت وی حمایت و در واقع ایشان رو تحمّل و با دولت، مُدارای مصلحتی می نمائیم که تا گَند دیگری به بار نیاورده، دولتش را تحویل دولت بعدی بدهد!

در پایان همانطور که شما از نظراتی که در مخالفت با لیدر گروهک انحرافی می دادید ابراز پشیمانی کرده و به جُرگه موافقین وی پیوستید، بنده نیز اعلام می کنم که در مقطع کوتاهی که به واسطه اعتماد به احمدی نژاد، عملکرد ننگین لیدر گروهک انحرافی را توجیه می نمودم و در واقع از روی صِدق نیّت و اعتماد به رئیس جمهور از وی حمایت کرده ام، توبه کرده و از محضر ولایت و شهدا عذرخواهی می نمایم. عاقبت به خیر «شهید» شویم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

****گرچه باید با غمش بگریستن، ای خوشا یکدم حسینی زیستن/ یا زهرا****
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امین اصلا انتظار چنین اظهار نظر سطحی و ایضا احساسی رو از شما نداشتم
بد جوری غرق ظواهر امر شدی به نظرم منطقی تر از این حرفها بودین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آفتابگردان عزیز:

من به عشقم اعتماد دارم"
راهم با او یکی هست"
_____________________
صراط جان:
لطف کن جواب منو به علی آقا از تنکابن بذار"
دولت اسراییل
|
Iran (Islamic Republic of)
از امین عشقی انتظاری جز بی عقلی و کله پوکی نمی رود
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
"امین زنده به عشق حمدی دلاور"، هرچه زودتر وصیتتو بنویس و غزل خداحافظی رو بخون؛ چون جن ماه دیگه زندگیت به سر میاد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۱۵۲
۶۵
خود دستگاه قضایی عامل شد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عدالت = ویرانه !!!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر فرقه انحرافی
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۲۳۶
۱۵۰۳
چاره کار فقط بالای دار رفتن سران گروهک ضاله در همه اعصار هست ! والسلام
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تا شما تکفیری ها رو جون به جونتون نکنیم،هستیم در خدمت تون"

ریشه تون رو میزنیم متحجران افراطی شاگردان اکبر گنجی"
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
به افتخار پیروزی کاندید احمدی دلاور در انتخابات 1392 "

1392 منفی تقدیم به اقتدارگرایان تکفیری و پیرو مکتب اکبر گنجی"
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
ای خوراج انحرافی حجتیه !! اینقدر منفی بدین تا منفی دونتون بتتتتترکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان شما سر تو بالا و به رای منفی به نظرت نگاه کن !!!!
ادم ایقدر مغز سنگی!!!؟؟؟؟؟
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
یه شامورتی ! یه نفره 1392 تا منفی داده به ممل !!! بایدم ادعای هاله نور از داخل اینا در بیاد !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مملی:
وقتی یه ......................................... بایدم دم خروسشون بزنه بیرون؛وقتی پشت چیزی به اسم دین قایم شدن!!!!!!!!!
سعید ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۶۳
۴
بعد بگید نیازی به وحدت ملی نیست.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیازی به وحدت ملی نیست. خودت گفتی بگید
سعید ش
|
Iran (Islamic Republic of)
با نمک بود D:
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون. ولی خداییش بهت منفی ندادم.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۵
۴۵
سلام
اول اینکه لطفا این پیام را منتشر نکنید.
دوم اینکه خواهش میکنم در برخوردتان با بعضی افراد و منتشر کردن عکسها و نظرات و سخنانشان کمی بازنگری کنید
بدون اینکه قصد توهین داشته باشم، یا اینکه بخواهم شما را از انجام رسالت خبررسانی و ... باز دارم، به نظرم میرسید حجم خبرهایی که در مورد افرادی مثل مشایی کار میکنید در شرایط فعلی بسیار زیاد است. این کار شما از یک سو سعی در رسوا کردن و شناساندن این افراد به خوانندگان دارد، ولی از سوی دیگر موجب بیشتر مطرح شدن این افراد، که به واقع صلاحیتشان برای این همه شهرت، مسئولیت و داشتن تریبون به شدت زیر سوال است!، میشود.
به نظر میرسد با این کار شما ناخواسته آنها را بزرگ میکنید. و احتمالا موجب میشود این افراد خود را بزرگتر دیده و کارها و سخنان عجیبتری بگویند یا بلندپروازانه تر فکر کرده و برای دست زدن به حماقت های دیگر تشجیع شوند.
آیا این فرد و افراد مشابه، استحقاق این همه خبررسانی، انتشار عکس ها و ... را دارند؟!!
من منکر این نیستم که اگر این افراد کارخاصی کردند، مثلا کاندید شدند یا بعد از رد صلاحیت حرکت خاصی کردند، وظیفه ی شما حکم خواهد کرد که بشان بپردازید ولی حتی در آنزمان هم باید حواستان باشد سبب بادکردن و مشهور کردن این افراد نشوید.
امیدوارم به نظراتم عمیقا فکر کنید و اگر احساس کردید حرف درستی در آن وجود دارد در نحوه ی خبررسانیتان در مورد این افراد بازنگری کنید.
انشاالله موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۷۶
۳۰۴
ارتباط مشایی با هوشنگ امیراحمدی، دلال رابطه ایران و آمریکا و از جاسوسان تابلودار CIA.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۱۳
۱۵۳
مرگ بر گروهک انحرافی و منافق
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
انشالله ! بیش باد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جز مرگ گفتن چیزی هم بلدی خداییش؟؟؟؟؟؟

اگه اینطوره:
منم میگم مرگ بر اقتدارگرایان"
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونی قشنگی موضوع چیه؟ اونایی که منفی دادن منافق بودن و انحرافی بودن خودشونو قبول کردن و از اینکه مرگ بهشون فرستاده شده منفی دادن، خدا رو شکر که دشمنان این نظام رو از حمقا قرار داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم اشتباه منفی زدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر لیدر انحرافی و نوچه هاش
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضدولایت فقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر جریان انحرافی
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۲۲۵
۹۴
هر وقت خبری نداری
خوبه دیگه یه خبری از خودت می سازی
خودت تحلیل می کنی . خودت تعریف می کنی ....
عجب مرد هنرمندی ..خود گوید خود خندد
اون خبر قبلت هم با اون تحلیل کذب در مورد همین بنده خدا دروغ بود
نمیدونم میدونی عاقبت دروغ گو چیه یا نه!!!
فقط میدونم "اگر دین ندارید لا اقل ازاد باشید"
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
بندهء خدا؟؟؟؟ منظورت جناب الف ر میم که نیست؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها که از دین خبر ندارن !
از اون سخت تر توضیح دادن آزادگی به غضنفرهاست !!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۶۲
۱
...و تا امروز حتی یک‌بار هم پاسخی مستدل و قانع کننده به ابهامات متعدد درباره «همگرایی فرقه مشائیه با فراماسونری» نداده است.
با شنيدن اين جمله ياد سبزها افتادم كه مي گفتند تقلب شده و نظام بايد ثابت كنه كه نشده...
پيوندتان مبارك
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف شما کاملا درست است. کسی که ادعایی دارد باید آن را اثبات کند نه کسی که خلاف آن ادعا را می کند مگر اینکه ادعایی تازه بیاورد که آنوقت باید اثبات کند. این مسئله در همه جای دنیا رایج است و کاری به سیاست هم ندارد . یک امر حقوقی است. در واقع عدم اثبات ندارد.
ali shamirani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۲
۱۳
تمام وعده هايي كه در رابطه با دولت مهر ورزي و مطبوعات داد مي شد همه كاربرد انتخاباتي داشت/ در قضيه روزنامه شرق چند سال پيش كه يك كاريكاتور كشيد و در صفحه شطرنج دور سر اسب را كمي متمايل به هاله نور كرده بود بلافاصله توقيف شد و از احمدي نژاد هم صدايي در نيامد! ولي در ماجراهاي اخير آقايان براي بعضي از مطبوعات دلشان مي سوزد! من جمله توقيف روزنامه شرق!
آن جمله مشهور كه گفته در اين مملكت آزادي براي همه هست الا بچه حزب الهي ها در اين دولت مهر وزر هم وجود دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۱
۱۴
اگر بموقع با تخلفات اين افراد برخورد مي شد و در مقابل قانون خط قرمز نبودند از جريانات به نفع خودشان استفاده نمي كردند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۳
۴۲
حلقه نفوذی آخر و عاقبت بدی داره با این راهی که پیش گرفته. متاسفم برای رئیس جمهور مکتبی!
محمد (ممل)
|
United States of America
منحرفین در این دنیا اگه اوین نرن ، اون دنیا همنشین یزید لعنت الله هستن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
از این عفت کلام مداح تون مشخصه کیا همنشین یزید هستن"

ممل چطوره از این به بعد بهت بگم"طرفدار آل زبیر!!!!!!
آخه به اسم دفاع از حسین،هرغلطی که میخواستند میکردند!!!!!

مرگ بر خشک مغزان متحجر شاگردان اکبرگنجی
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۶
۷
متاسفانه در همه ی جریانات مختلف سیاسی کشور انحراف هست که ایراد اصلی رو باید از مسولین و مدیران این احزاب دید.
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۱۵
۱
آيَةُ المُنافِقِ ثَلاثٌ، إذا حَدَّثَ كَذِبَ وَ إذا وَعَدَ أخلَفَ وَ إذا ائتَمَنَ خانَ؛

نشان منافق سه چيز است، سخن بدروغ گويد، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۹
۱
آفَةُ الدِّينِ ثَلاثَةٌ: فَقيهٌ فاجِرٌ و إمامٌ جائرٌ و مُجتَهِدٌ جاهِلٌ؛

آفت دين سه چيز است: داناى بد كار و پيشواى ستم كار و مجتهد نادان.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضدولایت فقیه
توفیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۲
۴۱
مش رحیم بس کن دیگه
ری را
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۱۱
۴
با همه احترامی که برای آقای فضلی نژاد قائلم اما باید یادآوری کنیم که اصولگرایان بودند که از روی کار امدن این دولت با تمام توان حمایت کردند. پس هر روز با خودتان مرور کنید که چه کردید!برخی اشتباهات تاوان سنگینی برای همه دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۱۲
۱
تقلید شما از روشهای سیاسی رسانه های غربی بسیار ناشیانه و تابلو است.
ناشی شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۱
۰
۹
میگم اینا همونایی نبودن که با هم یکی بودن بعد بقیه رو زدن کنار و بستن و بردن و کشتن ! حالا افتادن به جون هم!!
خدا تو قران میگه " خدا یه گروه ضالما رو به دست یه گروه ضالم دیگه نابود میکنه"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۱
۳۷
۱
باباجان ادب را رعایت نمیکنی لااقل آگاه باش که علم پیشرفت کرده و فایل صوتی سخنانتون میاد بیرون پس لااقل از ادب دم نزن تا بیشتر ضایع نشی ..
اون سردار خلبان مدعی ادب و روشنفکری هم !!! فایل صوتی سراسر ادبش اومد بیرون .تازه ادعا داره من با ادبم و معتقدم باید به دشمنان هم احترام !!! توجه کنید احترام گذاشت !!!
دروغگو ی متظاهر ...
مولانا بدپیله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۱
۳
۱۴
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین!
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۱
۱
۳۰
و بازی های چندگانه قوه قضائیه و اصولگرایان و حلقه ی انحرافی و صراط علیه مصالح ملّت و وطن و انقلاب و نظام!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۱
۶۴
۲۷
بابا صراط بسه ديگه اين تبليغ دروغين عليه مشايي رو بردار.يكهفته است ملت و باشتباه ميندازه .صراطيها دستشون با مشايي تو يك كاسه است
کمالی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۰
۰
همه میگن جریان انحرافی
میخواسته قاپ محمودو بدزده
اما هیشکی نمی فرماد که ایشوون
یه نوکر مردمو رووزمزده