۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴

برگزاری همایش عمومی جبهه ایستادگی

معاون اجرایی جبهه ایستادگی با اشاره به دیدار این جبهه با تمام نامزدهای احتمالی اصولگرا ‌گفت: دیدار با حضرات آیات مهدوی‌کنی، یزدی،‌مصباح، جوادی آملی و مکارم شیرازی نیز در دستور کار این جبهه است.
کد خبر : ۸۷۵۱۱
به گزارش صراط، محمود افتخاری معاون اجرایی جبهه ایستادگی با بیان اینکه تمرکز جبهه ایستادگی فقط بر روی انتخابات پیش‌رو نیست، اظهار داشت: جبهه ایستادگی فعالیت‌های متفاوتی دارد و درصدد است آگاهی عمومی را نسبت به انتخاب افراد برای انتخابات آینده تعمیق دهد.

افتخاری با تاکید بر لزوم جلوگیری از ایجاد تنش در جامعه طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب افزود: جبهه ایستادگی در حال حاضر در مرحله بررسی زمینه‌ها و نامزدهای احتمالی است.

معاون اجرایی جبهه ایستادگی با اشاره به دیدار این جبهه با نامزدهای احتمالی جبهه اصولگرایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری طی روزهای آینده ادامه داد: قرار است ما با مراجع و شخصیت‌های سیاسی نیز دیدار داشته باشیم.

این فعال اصولگرا به همایش عمومی جبهه ایستادگی در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: در این همایش اعضای شورای مرکزی، اعضای کمیته‌ها و احزاب وابسته حضور خواهند داشت و از افراد همسو و فعالان سیاسی نیز در این همایش دعوت به عمل خواهد آمد.

وی به دیدار احتمالی جبهه ایستادگی با حضرات آیات مهدوی‌کنی، یزدی،‌مصباح، جوادی آملی و مکارم شیرازی اشاره و تصریح کرد: جبهه ایستادگی در روزهای آینده جلسات هم اندیشی راهبردی نیز برگزار خواهد کرد.

افتخاری در همین زمینه با اشاره به برگزاری هم‌اندیشی راهبردی در حوزه اقتصاد مقاومتی با حضور خوش‌چهره یادآور شد: قرار است در حوزه سیاست‌خارجی نیز با حضور کارشناسان نشست‌های تخصصی داشته باشیم.

معاون اجرایی جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: جبهه ایستادگی برای افزایش مشارکت سیاسی مردم جشنواره مشق سیاست را در فضای مجازی  و در سایت خود منتشر خواهد کرد.