۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵

تلاش دشمنان براي اعلام عدم كفايت رئيس‌جمهور

آيت‌الله محمدتقي مصباح‌يزدي در ديدار با جمعي از دانشجويان سراسر کشور از تلاش دشمن براي اعلام عدم كفايت سياسي رئيس‌جمهور خبر داد و بيان داشت: دشمنان اعلام کرده‌اند که حتي اگر يک روز به پايان زمان رياست‌جمهوري کنوني باقي مانده باشد بايد رأي به عدم کفايت او داده شده و اشتباه رهبري در تاييد او ثابت شود.
کد خبر : ۸۷۹۵۵
به گزارش صراط، رئيس موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) با اشاره به چراغ سبز برخي افراد در داخل نسبت به مذاکره با آمريکا خاطرنشان کرد: يکي از مسئولان آمريکايي اخيراً اعلام کرده است که ما با سران اپوزيسيون داخلي بر سر گراني‌ها کنار آمده‌ايم. وي افزود: آمريکا با نفوذي که در ميان کشورها و شرکت‌هاي چندمليتي دارد مي‌تواند شرايط سخت را از نظر اقتصادي بر ايران تحميل کند بنابراين مردم بايد هوشيار باشند.

 مصباح‌يزدي با بيان اينکه تنها يک نفر در کشور هست كه در مقابل غرب هيچ‌گونه انعطافي ندارد تصريح کرد: مقام معظم رهبري تنها فردي است که اين ويژگي را دارد و در گذشته نيز امام راحل(ره) ايستادگي بي‌نظيري در مقابل آمريکا داشت. اين استاد اخلاق حوزه علميه ادامه داد: اين ايستادگي موجب شده است که دشمنان تلاش کنند جايگاه رهبري را در داخل تضعيف کرده و پس از آن بتوانند به اهداف خود يعني متمايل کردن ساير مسئولان به غرب موفق شوند زيرا خود مي‌دانند تا زماني که پرچم مقاومت در دستان رهبري باشد نمي‌توانند اهداف خود را دنبال کنند به همين دليل مقام معظم رهبري را کانون حملات خود قرار داده‌اند.

 وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تلاش برخي افراد در زمان حيات امام خميني(ره) براي ارتباط با آمريکا گفت: نظرياتي که پيرامون کاهش دوره يا اختيارات ولي فقيه پس از رحلت امام ارائه شد همگي زمينه را براي فتنه 88 مهيا کرد که هدف اين فتنه شکستن رهبري در ايران بود. مصباح يزدي در بخش ديگر تلويحا به انتخابات آينده اشاره كرد و گفت: آمريکا با وضع تحريم‌هاي شديد تلاش مي‌کند مردم ايران را از مسئولان کنوني نااميد ساخته و در دوره بعد شخصي معتدل را مطرح کند که ناجي کشور لقب بگيرد و پس از کسب قدرت به وسيله حل مشکلات به مذاکره با غرب سامان بدهد اما بايد توجه داشت که اگر مسلمانان صدر اسلام مشکلات را در شعب ابي‌طالب تحمل نمي‌کردند به پيروزي دست نمي‌يافتند.