۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳

احمدی نژاد: مهمترین معیار برای سنجش هماهنگی با خط امام 'قلب خودمان' است

رييس‌جمهور با بيان اينكه فرهنگ بسيج برآمده از فرهنگ عاشورا و حادثه كربلاست، اظهار داشت: امروز دهها ميليون بسيجي به تعداد ملت ايران با فرهنگ بسيج، در اين كشور زندگي كرده و پرچم عدالت را در جهان برافراشته اند و خدا را شاكريم كه امروز فرهنگ بسيج همانند چلچراغي در آسمان بشريت براي سعادت و آزادگي همه ملت ها مي درخشد.
کد خبر : ۸۸۲۲۵
به گزارش صراط، دكتر محمود احمدي نژاد ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشيه جلسه دولت در جمع بسيجيان رياست جمهوري با اشاره به اينكه در صحنه كربلا و روز عاشورا تمام حقيقت و زيبايي و ارزشها به تصوير كشيده شد، خاطر نشان كرد: كربلا و روز عاشورا يك دوره كامل مكتب توحيد، عدالت و عشق و راهنماي سعادت براي همه ملت ها است و امام حسين (ع) چراغ هدايت و كشتي نجات براي بشريت بوده ومانند چراغ راهنما انسانها را در مسير زندگي هدايت مي كند.
 
رئیس جمهور ادامه داد: یک نگاه کوتاه به حادثه کربلا در روز عاشورا انسان را به این درک می‌رساند که این روز بالاترین تجلی عشق است، عشق به خدا و عشق به امام حسین که نهایت عشق است.
 
احمدی‌نژاد گفت: امام ثمره و تجلی رحمت الهی است. آنها که در روز عاشورا در مقابل امام حسین (ع) صف کشیدند در حقیقت با خداوند سر جنگ داشتند اما خدا را پیدا نکردند و با جانشین خداوند بر روی زمین به جنگ پرداختند.
 
وی افزود: همه چیز در این دنیا تحت اراده امام است و اگر امام اراده می‌کرد تمام دشمنان در صحنه عاشورا محو می‌شدند اما امام با کمال میل به آنها اجازه چنین کاری را می‌دهد در حقیقت خداوند در روز عاشورا در چهره امام حسین (ع) زیباترین و عالی‌ترین شکل عشق را به تصویر می‌کشد.
 
رئیس جمهور با اشاره به اینکه حرکت در مسیر امام انسان را به کمال خواهد رساند، افزود: صحنه کربلا زیباترین صحنه‌ای است که در آن عاشقان و مومنان راه را پیدا کردند و هر کس از این مسیر منحرف شود، در حقیقت از راه خداوند منحرف شده است.
 
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه عاشورا و واقعه کربلا همواره جاری است، گفت: شاید صدها سال بعد از واقعه عاشورا کسانی هستند که در زمره یاران امام حسین قرار دارند والبته در نقطه مقابل نیز چنین است.
 
وی گفت: انشاءالله در زمانی مناسب من ویژگی‌های انسان در حکومت علوی را تشریح خواهم کرد اما مهمترین معیار برای اینکه ما ببینیم در خط امام هستیم یا نه، خودمان هستیم، قلب خودمان است. انسان تنها در قلب خود می تواند ببیند بین امام و خدا ایستاده است یا خیر.
 
رئیس جمهور گفت:‌ انسان خود می‌تواند ببیند که قلب وی از عشق به امامت موج می‌زند یا نه. بالاترین درجه قلب سرشار از عشق به خدا، امام معصوم است.
 
وی ادامه داد: رسیدن به امام مستلزم شناخت و آگاهی است و اگر شناخت و آگاهی نباشد انسان در مقابل امام خواهد ایستاد.
 
احمدی‌نژاد گفت: خدا را شکر می‌کنیم که امام عزیز ما و مقام معظم رهبری درخت تناوری همچون بسیج را برای عدالت خواهی و تلاش برای استقرار توحید و عدالت برپا کردند و امروز فرهنگ بسیج متاثر از عشق به امام و عشق به حقیقت و عدالت است.
 
وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که امروز به تعداد ملت ایران ما بسیجی داریم که در مسیر توحید، عدالت و اسلام گام برمی‌دارد و بسیج امروز چلچراغی برای رهایی و آزادگی همه ملت‌هاست.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
علی
|
India
|
۱۸:۳۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
قلب؟ وجدان می خواهد!!!!!!! ایران گرسنه است