۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۴

تعجب از نحوه انتخاب AFC!

مربی پیشین تیم ملی با تاکید بر اینکه از انتخاب فدراسیون فوتبال ایران توسط AFC تعجب کرده، گفت: فدراسیون فوتبال علاوه بر انتظارات AFC باید پاسخگوی انتظارات هواداران نیز باشد.
کد خبر : ۸۸۴۹۱
به گزارش صراط ، بیژن ذوالفقار نسب ، در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا در سال ۲۰۱۲ ضمن بیان مطلب فوق گفت: به عنوان یک ایرانی انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون سال ۲۰۱۲ باعث افتخار و خوشحالی من شد اما با حضور فدراسیون‌هایی مانند ژاپن و کره جنوبی این انتخاب موجب تعجب من نیز شد.

وی در همین خصوص افزود: من واقعا نمی دانم دلیل این انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا چه بوده و بر چه مبنایی این انتخاب صورت گرفته است. اگر بدانم خیلی خوشحال می شوم چون می خواهم برای فدراسیون فوتبال هدیه بخرم و بفرستم ضمن اینکه روشن شدن این معیار انتخاب برای من باعث می شود بر معلوماتم افزوده شود.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون آسیا در سال ۲۰۱۲ کار را برای مسئولان فدراسیون سخت تر کرده است چون آنها باید مردم را نیز به این باور برسانند که فوتبال ایران رشد کرده و بر همین مبنا فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون سال ۲۰۱۲ کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است.

ذوالفقار نسب تاکید کرد: در واقع فدراسیون فوتبال علاوه بر انتظارات AFC باید پاسخگوی انتظارات هواداران فوتبال نیز باشد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
سیادت ازآبادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
تعجب نداره آقای دکتراگرشماهم مثل کفاشیان خوش خنده باشی بعنوان بهترین کارشناس آسیاانتخاب میشی.بخنددکتر بخند