۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
انتقاد شدید لیونی از نتانیاهو

شکاف در میان صهیونیستها

لیونی در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل تصمیم دولت "بنیامین نتانیاهو" برای ساخت واحدهای مسکونی صهیونیست نشین بیشتر در شرق بیت المقدس اشغالی را اقدام نادرست ارزیابی کرد
کد خبر : ۸۸۷۴۸
به گزارش صراط وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست شهرک سازی "بنیامین نتانیاهو" چنین اقداماتی را موجب انزوای همپیمانان و درنهایت خود این رژِیم دانست.

"زیپی لیونی" وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی بار دیگر سیاستهای نخست وزیر این رژیم را به باد انتقاد گرفت.

وی در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل تصمیم دولت "بنیامین نتانیاهو" برای ساخت واحدهای مسکونی صهیونیست نشین بیشتر در شرق بیت المقدس اشغالی را اقدام نادرست ارزیابی کرد.
 
لیونی با اشاره به دوران وزارت خود در دولت رژیم صهیونیستی یادآور شد در آن زمان نیز وی مجبور بوده در دیدار با همتایان خود در کشورهای دیگر در خصوص سیاستهای انتقاد برانگیز تل آویو توضیح دهد.
 
رهبر سابق حزب کادیما در ادامه نوک پیکان انتقادات خود را متوجه شخص نتانیاهو کرد و گفت سیاستهای وی موجب تضعیف روابط اسرائیل با آمریکا شده است.
 
وی هشدار داد به خاطر چنین سیاستهایی آمریکا در دفاع از مواضع صهیونیستها منزوی شده و نتیجه این مسئله چیزی نیست جز منزوی شدن خود رژیم صهیونیستی.
 
گفتنی است اعلام ساخت 3 هزار واحد مسکونی دیگر در مناطق فلسطینی موجی از انتقادهای بین المللی را علیه صهیونیستها به همراه داشته است.
منبع: مهر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم