۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸

شمقدری و جیرانی به دادسرا احضار شدند

هفتم آذر امسال بود که مخالفان اکران این فیلم اعلام کردند ،با استناد به ماده 639 قانون مجازات اسلامی از جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به عنوان مسئول ارائه مجوز به 4 فیلم "برف روی کاج‌ها"، "پل چوبی"، "من مادر هستم" و"من همسرش هستم" و نمایش عمومی آن در سینماهای کشور به دادستان تهران شکایت می کنند.
کد خبر : ۸۸۷۸۲
به گزارش صراط داستان نمایش فیلم های مسئله دار در سینمای ایران وارد مرحله جدیدی شد. خبرگزاری مهر گزارش داده است که کارگردان و تهیه کننده "من مادر هستم" و رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی در این خصوص به دادسرای کارکنان دولت احضار شدند.

این پرونده گویا با طرح شکایت جمعی از مخالفان اکران این فیلم در دادستانی تهران ، در شعبه نهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده و بازپرس پرونده نیز پس از بررسی شکایت ، جواد شمقدری -رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی- ، فریدون جیرانی کارگردان فیلم و غلامرضا موسوی تهیه کننده فیلم را برای توضیحات به دادسرا احضار کرده است.

هفتم آذر امسال بود که  مخالفان اکران این فیلم اعلام کردند ،با استناد به ماده 639 قانون مجازات اسلامی از جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به عنوان مسئول ارائه مجوز به 4 فیلم "برف روی کاج‌ها"، "پل چوبی"، "من مادر هستم" و"من همسرش هستم" و نمایش عمومی آن در سینماهای کشور به دادستان تهران شکایت می کنند.
منبع: فردا
نظرات بینندگان
محمد
|
Kazakhstan
|
۱۹:۲۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
با سلام:

این دو با ید زودتر از اینها احضار می شدند به دادگاه ، مسئله اینه که چرا الان ؟ ضمن اینکه بنظر بنده باید یک داروی قوی ضد انگل به روده جریان سینمای کشور تزریق کرد تا از شر ....و گرنه فساد در آن حوزه خیلی عمیق تر و خیلی ظاهر الصلاح تر !!! از این حرفهاست که بشود یک شبه ان را تصفیه و پاکسازی کرد.و اما اصل مطلب!!!:

ظاهرا فلانی بعد از کنسل شدن طرح سوال مجلس از خودش بهانه ای برای ....!! پیدا نکرده .
حالا بعضیهای دیگر می خواهندمی خواهند با کش دادن این مسئله به سطح وزیر ارشاد و استیضاحش ، همان پروژه ناتمام را اینبار از کانالی دیگر و به بهانه ای دیگر به نتیجه برسانند و بهانه لازم و کافی را به او بدهند.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم بعدد ما احاط به علمک
ایرانی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
۲۵
۰
من صرفا متمایل و طرفدار حزب و گروه خاصی نیستم...
اما این چندتا فیلم و مخصوصا فیلم من مادر هستم،فقط داشت دین و دیگران رو مقصر جلوه میداد...
اصلا نوع زندگی غلط و نوع روابط نادرست و نامشروع رو زیر سوال نبرد.
واقعا متاسفم که سینما و فرهنگ ما داره به این سمت و سو میره...
ایرانی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
۵۵
۰
شاه با کشف حجاب و با زور چوب و چماق نتونست حجاب و حیائ مردم رو ازشون بگیره...اما شما به اصطلاح فرهنگی ها و هنرمندها تو این چند سال با این فیلم ها و کاراتون این کارو کردید و یکی از عوامل مهم ترویج فرهنگ بی بندوباری هستید
مخصوصا بعداز ساخته شدن فیلم های مثل شوکران و....
ای داد و بیداد....